2019-05-29, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WWDS
Äsch det är inte bara positivt eller negativt de sysslar med. Det beror säkert också på vilken skola du har valt, om det finns konkurrens där osv. kanske de drar in betygen. Fanns också fler godkända än platser så det måste gallras ytterligare. Det är bara 3% som misslyckas på SÄK, men visst finns det en chans det också.

men nej inget samtal från RM. Tror inte de har tid att ringa enskilde person.

Får man fråga om du fick besked i mina sidor igår också? Eller står det bara ärendet avslutat sen helgen?
Citera
2019-05-29, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benji13
Får man fråga om du fick besked i mina sidor igår också? Eller står det bara ärendet avslutat sen helgen?

Besked? Har folk fått besked via mina sidor eller förstår jag fel? Menar du atlas grejen med flytten? Nej jag har inte fått någonting alls.
Senast redigerad av WWDS 2019-05-29 kl. 15:53.
Citera
2019-05-29, 16:38
Medlem
Kan tyvärr meddela att jag fick ett inte så kul samtal av RM precis. Återigen så är jag inte godkänd men har "möjligheten" att söka nästa omgång igen. Suck!
Grattis alla andra som sökt och kommer in..
Citera
2019-05-29, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Styvnacke
Kan tyvärr meddela att jag fick ett inte så kul samtal av RM precis. Återigen så är jag inte godkänd men har "möjligheten" att söka nästa omgång igen. Suck!

Ringde de upp dig?
Citera
2019-05-29, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sparljuset
Ringde de upp dig?
Ja. Anledningen är att man ska hinna söka igen till nästa omgång.
Citera
2019-05-29, 17:07
Medlem
Citat:

Men va??? Sanslöst detta ju, du har inte fått någon post heller?
Det är andra gången du ryker på säkerhetssamtalet? Fyfan, lider med dig..
Citera
2019-05-29, 17:22
Medlem
Citat:
Andra gången du ryker hos säkerhetsprövningen va.. vad tror du är orsaken till det??
Citera
2019-05-29, 17:27
Medlem
Citat:

Fan Styvnacke, hoppades på dig! DU om någon förtjänar att få komma in på utbildningen och jag är helt övertygad om att du skulle kunna bli en bra polis. Du verkar vilja det här så mycket. Hoppas verkligen inte att det här slår ner på dig så hårt att du inte söker igen, kämpa!
Citera
2019-05-29, 17:31
Medlem
Jobbigt att behöva oroa sig för både telefonsamtal och brev.

Någon mer som har blivit uppringd?
Citera
2019-05-29, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LorneMalvo
Fan Styvnacke, hoppades på dig! DU om någon förtjänar att få komma in på utbildningen och jag är helt övertygad om att du skulle kunna bli en bra polis. Du verkar vilja det här så mycket. Hoppas verkligen inte att det här slår ner på dig så hårt att du inte söker igen, kämpa!
Tack. Ja, det är jäkligt tungt just nu..
Det värsta tycker jag är att man inte får någon motivering. Man känner ju sig som någon sorts psykopat när man klarat allt och ändå blir nekad gång på gång.
Citera
2019-05-29, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guldvinge1
Andra gången du ryker hos säkerhetsprövningen va.. vad tror du är orsaken till det??
Inte en susning faktiskt.
Men tydligen så är jag inte en person att lita på verkar det som dom bestämt sig för.
Citera
2019-05-29, 17:46
Medlem
Citat:
Inte en susning faktiskt.
Men tydligen så är jag inte en person att lita på verkar det som dom bestämt sig för.

Kan du PMa numret dom ringde ifrån eller skriva det här så man är lite förberedd om de skulle ringa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in