2019-05-29, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenkvasten
Det är nervöst nu asså hörni
Enligt RM så hoppas dom kunna skicka besked IDAG. Och har man inte fått negativt hitillis har man klarat SP.
De som fick negativt fick de i fredags, på min sida.
Hur tar man denna infon tror ni?
Citera
2019-05-29, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benji13
Enligt RM så ahoppas dom kunna skicka besked IDAG. Och har man inte fått negativt hitillis har man klarat SP.
De som fick negativt fick de i fredags, på min sida.
Hur tar man denna infon tror ni?

Jag har verkligen ingen aning, breven kanske redan är postade men att de vill hålla det hemligt eller så postas de idag.

Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så har jag en källa som säger att negativa besked i brevform gick ut i fredags förra veckan och att alla de som fick ”ärende avslutat” redan då fick negativt.
Citera
2019-05-29, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LorneMalvo
Jag har verkligen ingen aning, breven kanske redan är postade men att de vill hålla det hemligt eller så postas de idag.

Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så har jag en källa som säger att negativa besked i brevform gick ut i fredags förra veckan och att alla de som fick ”ärende avslutat” redan då fick negativt.
Det känns konstigt isåfall att ingen som fått ett negativt besked på posten gett sig till känna?
Enda som jag hört är ju tjejen som på "Bli Polis" som tjatade till sig sitt resultat.
Citera
2019-05-29, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Styvnacke
Det känns konstigt isåfall att ingen som fått ett negativt besked på posten gett sig till känna?
Enda som jag hört är ju tjejen som på "Bli Polis" som tjatade till sig sitt resultat.

Jag håller med men det är vad jag har fått höra från den här personen.
Citera
2019-05-29, 09:29
Medlem
Citat:
Jag håller med men det är vad jag har fått höra från den här personen.
Fanns det inte två här på FB som också hade avslutat ärende i helgen? Vad säger ni?
Har också fått bekräftat från RM att de negativa kom i helgen på min sida, så jag antar inte dom ljuger om sånt när dom vet hur nervöst det är i slutet här.
Citera
2019-05-29, 10:27
Medlem
Inget beslut med i dagens post iaf för min del
Citera
2019-05-29, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ojnsgguh
Inget beslut med i dagens post iaf för min del

Segt! Vart i Sverige bor du?
Citera
2019-05-29, 12:59
Medlem
Citat:

Negativa antagningsbesked började att postas i fredags och positiva samt negativa antagningsbesked postas tills slutet av månaden.

Dvs. Ingen vet något säkert tills du öppnat brevet med ditt antagningsbesked.
Citera
2019-05-29, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheRelaxerz12
Negativa antagningsbesked började att postas i fredags och positiva samt negativa antagningsbesked postas tills slutet av månaden.

Dvs. Ingen vet något säkert tills du öppnat brevet med ditt antagningsbesked.

Värt att tillägga är att den här källan inte har fått ett brev ännu, så vart är breven?

Allt är väldigt oklart.
Citera
2019-05-29, 13:31
Medlem
Tjena, hade avslutat ärende i helgen. Inget nytt besked i min sida, inget post heller.

Tror att ingenting har blivit postat ännu..
Citera
2019-05-29, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WWDS
Tjena, hade avslutat ärende i helgen. Inget nytt besked i min sida, inget post heller.

Tror att ingenting har blivit postat ännu..

Har RM ringt dig? Tydligen har minst två stycken som fick ”ärende avslutat” i helgen fått negativt besked.

Det känns som vad som helst kan dyka upp i brevlådan på fredag eller nästa vecka.
Citera
2019-05-29, 14:34
Medlem
Citat:
Har RM ringt dig? Tydligen har minst två stycken som fick ”ärende avslutat” i helgen fått negativt besked.

Det känns som vad som helst kan dyka upp i brevlådan på fredag eller nästa vecka.

Äsch det är inte bara positivt eller negativt de sysslar med. Det beror säkert också på vilken skola du har valt, om det finns konkurrens där osv. kanske de drar in betygen. Fanns också fler godkända än platser så det måste gallras ytterligare. Det är bara 3% som misslyckas på SÄK, men visst finns det en chans det också.

men nej inget samtal från RM. Tror inte de har tid att ringa enskilde person.
Senast redigerad av WWDS 2019-05-29 kl. 14:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in