Citat:
Ursprungligen postat av
zoomlander
Kom igen nu FB.
Vi måste kunna hitta tillverkare till bältet. vart det sålts osv. Någon måste känna ngn som haft ett sådant eller finns på ngt foto från 1990-talet. familjealbum osv.
spontant tänker jag: westernbälte? Cowboy? high chaparall, Hobbex? , verkar det vara väldigt bra kvalité? bilderna man ser är tyvärr inte högupplösta. Skulle vara intressant och se vad det står på metallen också.
Jag har letat rätt lång tid hur länge vet jag inte men till och från i 5 år minst.
Senaste seriösa letande gjordes åter timmar efter att Rotvagn skrev om "Boho Indian Belt" hittade
inget alls.
Jag vill INTE ta ifrån Rotvagns tro eller tips "kalla det vad som helst" men av vad jag hittat är det mest annat stuk på sådana tycker jag.
Men det är min uppfattning och inget påstående så har man en hum så skriv ut hellre det än tyst.
Jag har personligen en uppfattnig om att det är ett typ Westernbälte men inget Texasbälte med ett stort spänne som en CD skiva
Jag tror men påstår inte alls detta men det är sålt på hemmaplan ev norden tyskland jag har letat i gamla kataloger och frågat mailat bild till vissa om vetskap om accessoarer bara en har lyckats träffa in på det något sånär mkt likt men inte identiskt alls.
Men jag vet inte hur detta har hanterats alls av utredare.
Men ni alla därute kanske löser detta bättre än mig "jag hoppas faktiskt det"
För jag skiter i vem som har rätt eller fel bara det blir rätt i detta fall.