Citat:
Ursprungligen postat av
Flashig78
Jag skrev inte till ACA ang det. F ö har du inte med att göra om jag anser att en jurist på en myndighet beter sig märkligt. Jag är i min fulla rätt att kontakta sagda myndighet om det.
För många av oss gäller våra namnteckningar. Många av oss har inte för vana att filma oss själva, ta massor av selfies osv. Du får tugga i dig att detta är vad som skett. Ha en go kväll.
Men snälla människa. Nu talar vi om MORD på tre människor. Du jämför väl inte massmorden med en namnteckning för att få något bidrag? Du är inte så smart, återigen.
Vad syftar du på när du nämner att selfies, pekar du ut mig som EH? Missförstår jag eller?
Det är som att människor tappar perspektivet på vad tråden handlar om. Att en person haft ihjäl tre familjemedlemmar av mörkade orsaker samtidigt som allmänheten ska tro på att undertecknandet gått rätt till. Om det vet vi ingenting. Det enda vi vet är att OM det finns ytterligare bevis för att de var överens så vore det bra om det presenterades. Det är därför som de flesta, utom de mest ylande, faktiskt inte är övertygade om att paret var överens. Det kan ju vara bekvämt att skylla på någon annan och dela bördan, även fast det inte är rätt.
Sen är jag ändå mest intresserad av hur diagnosen kunde delas ut, eftersom den innebar ett sådant hårt öde för flickorna. Eller spelade diagnosen ingen roll, hände det andra saker runt O som mörkast? I så fall, varför berättar man inte det?
Det gamla talesättet har man sagt a, får man säga b, passar väl inte på det som hänt. Rektorn var snabbt ute med en massa information, som för att hålla skulden borta. Varför då?