Citat:
Ursprungligen postat av
Tufsankatt
Du har skrivit att Du är psykolog och håller på med forskning. Inte någonstans har Du skrivit att tråden ingår i något forskningsförsök!
Hade Du gjort det tror jag att det hade varit många kommentarer från andra trådskrivare... som hade varit nyfikna.
I stället för att skriva med svarta bokstäver kan Du väl visa på Dina inlägg.
Jag har berättat att tråden ingår i forskningen. Tjackarismyg var t.o.m. sur att "jag använder er som försökskaniner och får betalt av era svenska skattemedel för att bara hänga här."
Hen har inte så många inlägg så du kan hitta det om du läser dem.
Eftersom det är så många inlägg av många skribenter är det omöjligt för mig att minnas vilka skribenter det var därför går det inte att använda sökfunktionen och jag tänker inte läsa tråden en gång till för det får jag inte betalt för.
On Topic:
Om du är intresserad av att veta att Lena hade affärer med JH, ML och SD och blev tvungen att lämma sin förra församling på grund av kontroverser.
Att JH inte geocachade och vae Lenas hemliga pojkvän i 1-2 år och hennes stackars barn var tvungna att ljuga för allt och alla för att hjälpa sin mamma hålla det hemligt.
Äfferen med ML däremot kan ha börjat när de träffades via geocaching eftersom det är hans hobby också. Troligtvis snärjde hon in honom när stackaren hade problem hemma med frugan. Istället för att jobba på att lösa dem och rädda sin familj för sina barns skull blev han indragen till Lena istället. Stackars hans fru och barn.
Med SD så inleddes affären också medan han var gift. Han hade också svårt i sitt äktenskap eftersom frun inte orkade med sex p.g.a. sjukdom. Då gick Lena med på att steppa in där och tillfredställa hans lustar.
Ja, det är bara att läsa tillbala i tråden.
Jag har inget mer att tillägga.