Citat:
Ursprungligen postat av
hoppsann
Men du framför dem som fakta.
Varför skriver du inte att du tror att det är så eftersom det är dina fantasier och inte några fakta. Jag har aldrig skrivit att hon inte har haft dessa relationer. Jag har skrivit att det inte finns några belägg för att hon skulle ha haft det. Läs innantill.
Du känner dig påhoppad och därför tänker du fortsätta att beskriva negativa rykten om LW som riktiga fakta.
Vad tycker du som gärna kallar dig själv "psykolog" om din egen reaktion?
Det är inga negativa rykten utan uppgifter från tråden, loggar etc. om både SD och LW.
Du kallar dock aldrig uppgifterna om SD för fantasier och falska rykten. Mycket intressant.
Ja, i morgon fortsätter jag skriva om Lena Wesströms affärer med gifta män och om hennes moderskap. Hur hon lämnade sjukt barn en natt för att geocacha. Hur hon voltade med bilen med barnen inuti för att hon skulle titta på mobilen med mera.
Jag kanske också skriver om hur en annan man var våldsam och polis blev tillkallad till Lenas hem ungefär två gånger. Denna unga man är statistiskt sätt också sannolik som mördare med mera.
Vi får se. Det beror på vilket humör jag är i imorgon bitti efter jag läst alla påhopp som skrivits här under kvällen och natten.