2019-05-26, 20:25
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Ökar? Från förra EP-valets 15%? Inte en chans!

Hade faktiskt ingen koll på att de var så stora? Hur som helst så har ju media och Greta varit bra valarbetare åt MP, lär väl dock bara ha lurat alla dumma jävla kvinnor i vanlig ordning.
Citera
2019-05-26, 20:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKetaTack
Haha Fi... "Det är så himla svårt att förutspå hur det ska gå", säger Soraya Prost

Mats Knutsson sa nyss "det är nästan 100% sannolikhet att Fi åker ut". Men Soraya tycker det är svårt att veta! Imponerande att de ens orkar ha valvaka

Varför är du egentligen förvånad? Ser man på deras politik så är det ganska tydligt att det inte är särskilt många medlemmar i Mensa där ironiskt nog. Klart dom inte kan räkna ut att dom är körda.
Citera
2019-05-26, 20:26
Moderator
Unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v50
SVT intervjuade Soraya Post (FI) på deras valvaka och hon hoppades fortfarande på att de skulle få ett mandat även om det ser mörkt ut, hoppet är det sista som överger dem uppenbarligen.
Vallokalerna har inte stängt än. Hon kanske skulle skrämma iväg den där sista rösten om hon medger nederlag för tidigt. Sen kommer det inte spela någon roll för de åker ut i alla fall...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
De lär väl bjuda in Pascalidou för "expertanalyser" HAHA

Det räcker nog gott med galningen malin björk även om pascalidou var i en klass för sig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av v50
SVT intervjuade Soraya Post (FI) på deras valvaka och hon hoppades fortfarande på att de skulle få ett mandat även om det ser mörkt ut, hoppet är det sista som överger dem uppenbarligen.

Underskatta inte vänstermaffian och deras metoder. Skulle inte förvåna mig om FI lyckas kravla sig fast genom fusk av röster. Kriminella vänstertroll som hjälper dem.
Citera
Medlem
Rektangels avatar
Soraya Post kan ta sin kvast och flyga dit hon hör hemma. Mindre miljöpåverkan om inte annat.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKetaTack
Haha Fi... "Det är så himla svårt att förutspå hur det ska gå", säger Soraya Prost

Mats Knutsson sa nyss "det är nästan 100% sannolikhet att Fi åker ut". Men Soraya tycker det är svårt att veta! Imponerande att de ens orkar ha valvaka

Fri sprit och möjligheten att roffa åt sig plånböcker från folk som vet att det är anti-ziganism att anmäla liknande brott?

Hela släkten borde få vara där som ett symboliskt avgångsvederlag?
Citera
Avstängd
Tom.Of.Finlands avatar
Så här tror jag:

SD gör starkt ifrån sig. Blir 2:a.
S blir störst, men gör sämsta resultat ändå.
M blir 3:a och direkt under SD.
KD blir 4:a och direkt under M.

Sedan kommer V, där efter C och runt 5% blir L och MP får runt 4.5%.

FI åker ut och FETMA kvinnan Soyara Post gråter ut och svamlar som vanligt.
Citera
2019-05-26, 20:27
Medlem
Nu har Peter Lundgren klätt upp sig lite iaf. Glad han fick min röst också.
SVTs reportrar pessimistiska i sin SD rapportering som vanligt
Citera
2019-05-26, 20:27
Medlem
Verkisto2s avatar
Nu fick vänsterextremisten Malin Björk (V) ännu mera tid i TV-rutan. Helvete vilken floskelmaskin - sparka på SD och V är det enda som står för demokrati och godhet. Jobbig och rätt obehaglig människa.

Men nu är Peter "Nalle" Lundgren (SD) i rutan!
Citera
2019-05-26, 20:28
Medlem
Hur många procent behöver SD för fyra mandat?
Citera
2019-05-26, 20:28
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskOpposition
Även om jag önskar att L åker ut så är jag förberedd på att L gör ett bättre valresultat än väntat. Partiets väljare tillhör den grupp av medelklassakademiker som bäst förmår mobilisera vid valurnorna.

Fi lär dock vara totalt rökta.
Ja, EU är verkligen L:s grej. Mer än riksdagen, skulle jag säga. Många liberaler sätter väl sitt hopp till superstaten EU och fler överstatliga övergrepp nu när det blåser andra vindar både här och där i Europa. Lite paradoxalt med ett liberalt parti som förespråkar inskränkningar av självbestämmanderätten, men men.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in