2019-05-26, 20:06
Avstängd
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
När kommer första ValUn?

23.00. Du kan gå och lägga dig och vakna upp i glädje
Citera
2019-05-26, 20:07
Medlem
sinewaves avatar
Dessvärre verkar stollepartier, gröna, göra ett bra val. Alltså globalistiska söndra-och-härska -partier. Det är oerhört negativt för EU.

Vi får hoppas att "exit polls" överskattar de gröna; att folk som röstar på den typen av godhetssignalerande partier i större mån också är de som gärna ställer upp på en exit poll.
Precis det som hände i det amerikanska valet där "de goda" överskattades.
Citera
Medlem
Lilabanans avatar
Blev en röst på AfS för min del👍
Citera
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln
Problemet är ju att hon med all sannolikhet återvänder till ett liv i kriminalitet.

Har hon någonsin lämnat detta? Hon är ju politiker...
Citera
Medlem
godhetsapostelns avatar
Svårt tro L åker. Deras väljare är väl de som är mest EU-vänliga och borde gå och rösta i stor utsträckning.
Citera
Medlem
Begntts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Vad, fasiken, ta båda - vi får ju även vara glada för att F! åker ur... Liberalerna ligger väl illa till också, eller? Har följt detta riktigt dåligt den senaste tiden!
Ja viktigt om L åker ur stor chans hoppas jag.
Men det kanske finns en tillräckligt stor klick som vill ta bort Sverige och röstar på L för "mer samarbete i EU"
Senast redigerad av Begntt 2019-05-26 kl. 20:11.
Citera
2019-05-26, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Så dom följer F!:s valvaka!? Vilket praktstånd man kommer ha när man får se dom ta emot resultatet!

Jag minns när de sände från Fi:s valvaka i riksdagsvalet i höstas. TOTALDÖD stämning när VALU presenterades. SVT sände inte så mkt mer därifrån därefter
Citera
2019-05-26, 20:09
Medlem
Bobby Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bixles
Det sista som dör är hoppet

Jag är realist. Men brukar få rätt i mina förutsägelser.
Citera
2019-05-26, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Anders Holmberg programledare!!

Då blir det ingen vänstervridning idag! Underbart!

De lär väl bjuda in Pascalidou för "expertanalyser" HAHA
Citera
2019-05-26, 20:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKetaTack
Haha vafan.. sa den där Samir att Marie Le Penn (stavning..) och hennes parti hade 33 (eller sa han 37%?) och Macron 22% och avslutade med "så det är alltså väldigt jämnt"?

Jag måste ha hört fel

Var det inte 23 mot 22?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Var följer vi detta spektakel bäst live? Förutom på Flashback då? Har inte röstat då jag lovat mig själv att aldrig rösta i något mer val. Dumsvenskarna röstar ALLTID för sin egna undergång och jag vill inte vara en dela skiten! Egentligen borde detta diskvalificera mig från att uttala mig om detta val, men det skiter jag i...

Bryt ditt löfte och börja proteströsta istället. En röst på SD är en protest mot regimen, jovisst jag vet att detta inte är ett RD-val men det biter ändå.
Citera
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Djävlars vilken "skank" Peter Lundgren är tillsammans med! Hugaligen!

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/mRzm3q/peter-lundgrens-sambo-grejer-kan-handa-nar-man-festar

Hur mycket tror ni de senaste "skandalerna" och/eller tidningsankorna påverkat resultatet för SD och KD? Något, inget alls, eller mycket? Tror inte det påverkar ett skit, vad tror ni? Om ex. Soraya Post åker ur (ÄNTLIGEN) när flygs hon ut ur Bryssel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in