2019-05-26, 20:21
Medlem
KahlanAmnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Djävlars vilken "skank" Peter Lundgren är tillsammans med! Hugaligen!

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/mRzm3q/peter-lundgrens-sambo-grejer-kan-handa-nar-man-festar

Hur mycket tror ni de senaste "skandalerna" och/eller tidningsankorna påverkat resultatet för SD och KD? Något, inget alls, eller mycket? Tror inte det påverkar ett skit, vad tror ni? Om ex. Soraya Post åker ur (ÄNTLIGEN) när flygs hon ut ur Bryssel?

Ja hon var ju ingen vacker syn direkt, men han är väl inte den mest hunkiga heller så man får anpassa sig. 😁
När Soraya förlorar gräddfilen och måste börja göra brott med sina barn, syskon och kusiner så hamnar hon säkerligen bakom galler snart.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Ok, tack! Vill inte åka på varningar i onödan, hehe!

Hur många mandat representerar varje % som partierna får - eller hur räknar man? Fick även jag ett äckligt mail från S (S)kandal) via sms - skrev tillbaks att "fuck you, landsförrädare" - tror ni någon läser detta, eller? Svaret gick iväg, i alla fall!

Det beror på hur procenten fördelas.
Citera
Medlem
Anders Holmberg har matchat slipsen med näsduken i bröstfickan. Har inte SVT någon stylist med koll?
Citera
2019-05-26, 20:22
Medlem
Haha Fi... "Det är så himla svårt att förutspå hur det ska gå", säger Soraya Prost

Mats Knutsson sa nyss "det är nästan 100% sannolikhet att Fi åker ut". Men Soraya tycker det är svårt att veta! Imponerande att de ens orkar ha valvaka
Citera
2019-05-26, 20:22
Medlem
Som vanligt, ett högerparti som går sämre i valet än opinionsundersökningarna. Denna gång i Tyskland. Jo, tjena 🙄
Citera
2019-05-26, 20:23
Moderator
v50s avatar
SVT intervjuade Soraya Post (FI) på deras valvaka och hon hoppades fortfarande på att de skulle få ett mandat även om det ser mörkt ut, hoppet är det sista som överger dem uppenbarligen.
Citera
Medlem
tunnelbanaTokyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
jag röstade på SD o sen kommer man hem o ser att det varit valfusk mot Afs och SD

Igen? Hoppas verkligen inte det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rufos
S tar en favorit i repris och gör massutskick via SMS.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/mRzm1l/ilskan-mot-s--efter-mass-smset
Jag fick från Vänsterpartiet redan igår förmiddag. Aldrig haft nåt med dem att göra och menar att det är över gränsen att oprovocerat skicka politiska sms till privatpersoner på det sättet.
Citera
2019-05-26, 20:24
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
SVT rapporterar att det är dött på FI:s valvaka än så länge

Soraya Posts entusiasm var verkligen överväldigande
Tyckte fan nästan synd om henne haha. Hon var ju TVUNGEN att säga hon fortfarande hade hopp liksom haha så jävla bra.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Knight
Jag är realist. Men brukar få rätt i mina förutsägelser.

Det ska du ha respekt för
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Finns en liten risk. Det vore förödande då vädret är en viktig fråga.

Ja, mer varma somrar och kalla vintrar vore inte helt fel.
Citera
Medlem
SvenskOppositions avatar
Även om jag önskar att L åker ut så är jag förberedd på att L gör ett bättre valresultat än väntat. Partiets väljare tillhör den grupp av medelklassakademiker som bäst förmår mobilisera vid valurnorna.

Fi lär dock vara totalt rökta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in