Citat:
Ursprungligen postat av
hoppsann
Att ingen protesterar är inte ett giltigt argument. Jag brukar protestera mot en del av dina inlägg om de är helt uppåt väggarna. Det betyder inte att jag tror på alla dina andra inlägg. Men jag orkar inte protestera mot allt dumt du skriver, bara mot det som är mest fel.
Varför tror du att det kommer att stå vem som är gift eller inte gift i FUP:en?
Nu fantiserar du igen istället för att hålla dig till fakta.
Det kommer finnas förhör med dessa män om polisen gjort sitt jobb. Där bör framkomma hur de kände Lena, när de träffades, inledde relation m.m.
Ska bli spännande att läsa faktiskt eftersom jag inte tror skribenter med insyn ljuger. Samt att skribenter med insyn inte protesterat när ni som inte ens känner de inblandade hoppar upp och ska försvara Lena utan att ni heller har den minska egna kunskap om saken.
Ni väljer bara att inte tro på de som skriver negativt Lena däremot väljer ni att tro på det negativa om SD.
DU är också skyldig till detta hyckleri så kom inte här och tala om för mig vilka uppgifter jag ska tro på och skriva om.
Jag tror på att Lena hade affärer med 3 gifta män, så som.du och andra tror på att SD misshandlat, stalkat, hotat henne.
Jag blir redigt irriterad på hyckleriet i denna tråd och att ni talar om för mig vad som är sant och falskt och att.jag inte får skriva ditt och datt, när ni gör det själva om SD.
När alla slutar sprida obevisade uppgifter om SD så slutar jag göra detsamma om Lena.
Kommer det att hända?