Citat:
Då får du läsa om tråden från början om du inte hittat fler inlägg än så. Jag har knappast fått mina uppgifter från luften utan från tråden efter noggrann läsning sedan dag ett. Och till skillnad från många andra här är jag någorlunda objektiv och kan ta till mig och värdera alla uppgifter, inte bara de som passar mina åsikter!
De som kände Lena kunde ha protesterat vilket de inte gjorde. Cocinella och LimeTime kände inte de inblandade så deras protester betyder inte mycket.
De andra användarna som skrev samtidigt och gav oss information som "det fanns mer" dementerade inga uppgifter om ML och JH som någon av oss skrev.
Kom inte och börja ifrågasätta efter ett år såvida du inte känner de inblandade väl och glöm inte att det kommer en FUP förr eller senare. Där har sannolikt dessa män förhörts och deras relation med Lena har kommit upp i dager. Där kommet det stå om de var gifta eller inte.
Så du får tänka igenom om du vill lämna falska uppgifter här som sedan kan jämföras med FUP. Jag lämnar iaf inga falska uppgifter, allting finns i tråden från otaliga skribenter och jag tror på "ingen rök utan eld".
Sätt igång nu och läs innan du kommer med anklagelser mot mig. Jag vet mycket väl vad jag pratar om. Det finms många inlägg om dessa män och att de var gifta.
Sedan förväntar jag mig en ursäkt.
De som kände Lena kunde ha protesterat vilket de inte gjorde. Cocinella och LimeTime kände inte de inblandade så deras protester betyder inte mycket.
De andra användarna som skrev samtidigt och gav oss information som "det fanns mer" dementerade inga uppgifter om ML och JH som någon av oss skrev.
Kom inte och börja ifrågasätta efter ett år såvida du inte känner de inblandade väl och glöm inte att det kommer en FUP förr eller senare. Där har sannolikt dessa män förhörts och deras relation med Lena har kommit upp i dager. Där kommet det stå om de var gifta eller inte.
Så du får tänka igenom om du vill lämna falska uppgifter här som sedan kan jämföras med FUP. Jag lämnar iaf inga falska uppgifter, allting finns i tråden från otaliga skribenter och jag tror på "ingen rök utan eld".
Sätt igång nu och läs innan du kommer med anklagelser mot mig. Jag vet mycket väl vad jag pratar om. Det finms många inlägg om dessa män och att de var gifta.
Sedan förväntar jag mig en ursäkt.
Du kommer inte få någon ursäkt. Jag har läst tråden kontinuerligt (och då även läst de poster som senare raderats) och har även gått tillbaka till början flera gånger. Du kanske själv borde läsa om tråden eller blir det för skämmigt? Noggrann läsning kan man knappast påstå du bedrivit. Har du glömt hur mycket dina misstolkningar ifrågasatts?
Jag lämnar inga falska uppgifter eftersom jag själv inte har några andra uppgifter än de som står i tråden eller kännskap till fallet utanför tråden. Det finns inte otaliga skribenter som hävdat det du påstår, enbart postare som spekulerat. Du får gärna motbevisa mig.
De postare som ifrågasätter dig ovan ifrågasätter dig utifrån att du har tagit "uppgifter från luften" och inte från tråden. Du har misstolkat spekulationer och sprider det som fakta. Att du medvetet eller omedvetet skapade otaliga trådsanningar/onödiga diskussioner/förvirringar med dina misstolkningar i början (inte bara om just den här frågan) var otroligt störande, men jag hade inte möjlighet att skriva i tråden då av personliga omständigheter. Jag behövdes dock inte då det var mer än nog andra som försökte förklara detta för dig. Att du fortfarande håller på är anledningen till att jag nu kommenterar.
Och du kan inte på fulla allvar mena att det är bekräftat att LW hade förhållanden med flera gifta män för att ingen har dementerat detta?
3 augusti:
Citat:
Schazz och EGT har datum för när de hade relation och sedan tog faktamaskinen Cloudedcrystalbeam fram att dessa män var gifta under samma tidpunkt. Eller minst ett av männen iaf. Måste kolla upp om det var båda.
Så jag anser det vara ganska bekräftat. Mer än den mesta s.k. info som läggs fram här och tas för sanning direkt. Som den infon om JG ikväll!
Vänligen skriv inte om detta mer åtminstone inte på så vis att jag upplever mig kränkt som när du påstod nu att jag är trådsanningskapare. För då fortsätter jag göra allt för att bevisa att det jag blir anklagad inte stämmer och då kommer jag skriva mer om detta. Vilket jag egentligen inte vill. Så nog om det nu.
Så jag anser det vara ganska bekräftat. Mer än den mesta s.k. info som läggs fram här och tas för sanning direkt. Som den infon om JG ikväll!
Vänligen skriv inte om detta mer åtminstone inte på så vis att jag upplever mig kränkt som när du påstod nu att jag är trådsanningskapare. För då fortsätter jag göra allt för att bevisa att det jag blir anklagad inte stämmer och då kommer jag skriva mer om detta. Vilket jag egentligen inte vill. Så nog om det nu.
Du verkar tvärsäker eller hur
Du "anser" att det är "ganska" bekräftat och nu sprider du det som fakta.