Citat:
Ursprungligen postat av
Jonny.Boj
Hur löser hon den finansiella?
Sponsorerna lär ju flytt för länge sedan, pojkvännen lär ju kastat ringen i Mälaren och hennes gangsterpolare sitter fortfarande häktad. Vilken soppa...
Vad som du tror "lär ha hänt" vet vi ju inte riktigt om det stämmer! Pojkvännen eller andra "vänner" kanske lånar henne pengar? Hon har en Suv fr 2019 som går att sälja för "ett par hundra lax"! Hon kanske kan utföra "hushållsnära tjänster" el. annat av "torskfiskar" uppskattat "handarbete" som drar in pengar?
Har hon varit fackansluten så kan hon ha A-kassa? Hennes syn på moral och etik gör ju att hon kanske har jobbat svart med något utanför jobb med "licenskrav" eller nu kan börja med något sådant?
Det finns andra tjejer som har det tuffare än denna arbetslösa 27-åring!
PT är ju ett jobb utan licens, och då kan hon ju ta "selfies" med killar som överskrider hennes 4,5 poäng på den 10-gradiga skalan! ☺