2019-05-25, 14:14
  #889
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ellabellak
Ambulansförare är mig veterligen på utdöende. Det är ambulans sjuksköterska som gäller för bägge i ambulansen. Så då ska hon utbilda sig till sjuksköterska och sen få utbilda sig till ambulans sjuksköterska. Ja, kanske hon gör. Eller inte.
Nej, men det jag menar är att bara för att man inte längre kan bli polis eller OV behöver man inte gå all in för att bli gängkriminell! Alla kan göra fel ibland speciellt om det rör sig om barndomsvänner eller nära anhöriga.
Citera
2019-05-25, 14:22
  #890
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ze123
Nej, men det jag menar är att bara för att man inte längre kan bli polis eller OV behöver man inte gå all in för att bli gängkriminell! Alla kan göra fel ibland speciellt om det rör sig om barndomsvänner eller nära anhöriga.
Att gömma en kriminell kan inte kategoriseras som att göra fel, det är brottsligt. Att hänga med kriminella är inget man gör om man är ordningsvakt. Inte utan att det är något allvarligt fel på den moraliska kompassen. Eller förmågan till konsekvenstänk. Vi får se hur det slutar.
Citera
2019-05-26, 19:30
  #891
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny.Boj
Hur löser hon den finansiella?

Sponsorerna lär ju flytt för länge sedan, pojkvännen lär ju kastat ringen i Mälaren och hennes gangsterpolare sitter fortfarande häktad. Vilken soppa...
Vad som du tror "lär ha hänt" vet vi ju inte riktigt om det stämmer! Pojkvännen eller andra "vänner" kanske lånar henne pengar? Hon har en Suv fr 2019 som går att sälja för "ett par hundra lax"! Hon kanske kan utföra "hushållsnära tjänster" el. annat av "torskfiskar" uppskattat "handarbete" som drar in pengar?

Har hon varit fackansluten så kan hon ha A-kassa? Hennes syn på moral och etik gör ju att hon kanske har jobbat svart med något utanför jobb med "licenskrav" eller nu kan börja med något sådant?

Det finns andra tjejer som har det tuffare än denna arbetslösa 27-åring!
PT är ju ett jobb utan licens, och då kan hon ju ta "selfies" med killar som överskrider hennes 4,5 poäng på den 10-gradiga skalan! ☺
Citera
2019-06-03, 09:48
  #892
Medlem
Hon hade frågestund på sin insta-story. En frågade henne om hon inte jobbar kvar som OV, då svarade hon att hon förstår att många undrar, men att hon nu har ett nytt jobb (det gick jävligt fort, måste jag säga!) samt att hon ska plugga till hösten. Att hon har ett nytt (alltså ett seriöst arbete) betvivlar jag. Kanske som städare på den kriminella blatte-tatueringsstudion.

Naturligtvis var det enbart negernamn hon ville döpa sina barn till när någon ställde frågan om framtida barn...
Citera
2019-06-03, 10:47
  #893
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
Hon hade frågestund på sin insta-story. En frågade henne om hon inte jobbar kvar som OV, då svarade hon att hon förstår att många undrar, men att hon nu har ett nytt jobb (det gick jävligt fort, måste jag säga!) samt att hon ska plugga till hösten. Att hon har ett nytt (alltså ett seriöst arbete) betvivlar jag. Kanske som städare på den kriminella blatte-tatueringsstudion.

Naturligtvis var det enbart negernamn hon ville döpa sina barn till när någon ställde frågan om framtida barn...
Hennes nya livsstil #newlifestyle under bilderna där hon tränar.
Snart blir det säkert doping för henne, kretsarna hon hänger i är full med alla möjliga olika olagliga preparat.
Citera
2019-06-03, 12:34
  #894
Medlem
JackFoleys avatar
Mycket hat i den här tråden. Men visst, fattar varför. Hon är snygg uppmärksamhetskåt blattelover som jobbat inom ett ”maktyrke” där en del tycker att män passar bättre.

I alla fall så är hennes bana som OV antagligen slut så en del haters kanske blir mindre irriterade.

Hon kommer få ett straff för det hon gjort och gå vidare. Bara att hoppas att hennes haters också går vidare.
Citera
2019-06-04, 09:23
  #895
Medlem
farbrorstuarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackFoley
Mycket hat i den här tråden. Men visst, fattar varför. Hon är snygg uppmärksamhetskåt blattelover som jobbat inom ett ”maktyrke” där en del tycker att män passar bättre.

I alla fall så är hennes bana som OV antagligen slut så en del haters kanske blir mindre irriterade.

Hon kommer få ett straff för det hon gjort och gå vidare. Bara att hoppas att hennes haters också går vidare.

Hon är en sopa? Därför den här tråden har hat , frågar du mig för lite!

Sitta själv och slå sig på bröstet och tala om hur satans duktig man är att man städar upp samhällets avskrap! Polisen lyfter hon till skyarna och avgudar , tom särar på benen för gladeligen.

Men sen helt plötsligt börjar vi umgås och gömma dessa från samhälletsbotten , en negroid som är misstänkt för en rad otrevliga brott!! HYCKLARE är hon , förtjänar all hat och smutskastning som bara är möjligt!
Citera
2019-06-04, 12:26
  #896
Medlem
Livsstilsparasits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny.Boj
Hur löser hon den finansiella?

Sponsorerna lär ju flytt för länge sedan, pojkvännen lär ju kastat ringen i Mälaren och hennes gangsterpolare sitter fortfarande häktad. Vilken soppa...

Om hon inte satsar på en karriär av mera "kroppsnära" natur, kan hon alltid stå i en dörr och kalla sig värdinna. (Inte samma sak!)
Citera
2019-06-04, 12:38
  #897
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av farbrorstuart
Hon är en sopa? Därför den här tråden har hat , frågar du mig för lite!

Sitta själv och slå sig på bröstet och tala om hur satans duktig man är att man städar upp samhällets avskrap! Polisen lyfter hon till skyarna och avgudar , tom särar på benen för gladeligen.

Men sen helt plötsligt börjar vi umgås och gömma dessa från samhälletsbotten , en negroid som är misstänkt för en rad otrevliga brott!! HYCKLARE är hon , förtjänar all hat och smutskastning som bara är möjligt!

Hon är en polyandrist. Det är ett ord som måste börja användas oftare om vi vill komma till rätta med det verkliga samhälls- och världsproblemet, dvs mansöverskottet. Att klandra Isabel Buffa är som att klandra surfaren när hela byn håller på att översvämmas av en tsunami.
Citera
2019-06-04, 13:05
  #898
Medlem
farbrorstuarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
Hon är en polyandrist. Det är ett ord som måste börja användas oftare om vi vill komma till rätta med det verkliga samhälls- och världsproblemet, dvs mansöverskottet. Att klandra Isabel Buffa är som att klandra surfaren när hela byn håller på att översvämmas av en tsunami.

Men herregud! Ta av dig forskarocken och inse att korkade brudar inte är ett världsproblem! De är ett fåtal individer som fått för lite uppmärksamhet som liten , övergiven av fadern , testade droger i tidig ålder sen försökte göra det rätta men det sket sig för gangsterlivet suget är för hårt. Snälla hon är hjärnsvag sluta trassla er.

Har jobbat på samma bolag som henne och fick en sur smak i munnen varje gång jag såg denna individ.

Dunning-kruger effekten passar bättre på henne än polyandrist
Citera
2019-06-04, 14:47
  #899
Bannlyst
Har fokuserat mycket på henne i tråden, men slog mig nyss efter att ha tittat på hennes instagram att hon har barn, FYFAN det gör mig rädd, stackars unge. Mamma umgås med kriminella och sitter häktad.

Lägg därtill hennes aktivitet på sociala medier, vilken förebild för ungen i framtiden.

Allt handlar om henne, jag är påväg tillbaka! New life! Titta hur stark jag är. Hon borde hålla tyst inte synas o höras samt fokusera på att ta hand om sin bebis. Inte instagramma hänga med kriminella och drägg.
Citera
2019-06-04, 14:57
  #900
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TerjeWendtCompello
Har fokuserat mycket på henne i tråden, men slog mig nyss efter att ha tittat på hennes instagram att hon har barn, FYFAN det gör mig rädd, stackars unge. Mamma umgås med kriminella och sitter häktad.

Lägg därtill hennes aktivitet på sociala medier, vilken förebild för ungen i framtiden.

Allt handlar om henne, jag är påväg tillbaka! New life! Titta hur stark jag är. Hon borde hålla tyst inte synas o höras samt fokusera på att ta hand om sin bebis. Inte instagramma hänga med kriminella och drägg.
Va? Gomorron, hon har inga barn. Du måste lära dig läsa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in