Citat:
Ursprungligen postat av
gloriouslife
Tänk om LW och JG också hade en
intim relation och JG var rädd att LW
skulle berätta om det för hans sambo,
som hon gjorde för HD?
Det kanske var därför han bröt kontakten
med henne när han fick reda på affären
med SD; svartsjuka.
Eller så ville han ha en relation med henne
men hon kanske sa till honom som till
ShHolmes att hon inte ville.
Det kanske var därför han blev så
upprörd?
Var det inte så att SD och JG unfriendade LW när de fått reda på att LW anmält SD för misshandel?
SD klippte ju bort LW från ett foto (kanske för att inte riskera att bli ansedd som en stalkare?) medan LW lät SD vara kvar på samma foto.
Kan det möjligen ha blivit en chock för SD att LW anmält honom för misshandel när han inte ansåg att det var någon större sak? Jag läste igenom användaren
Schazz inlägg härom kvällen och han menade att det stämde i tid när anmälan nått SD.
Vi ska också vara medvetna om att LW tydligen var väldigt upprörd då hon anmälde SD samma natt. Var det p.g.a "misshandeln" eller sårat ego. (Jag skriver medvetet misshandel inom citationstecken eftersom det finns olika åsikter om den).
Sedan SD:s svartsjuka som jag givetvis inget vet om. Det påstås tidigt i tråden att de haft ett förhållande i 6 år. Samtidigt har hon haft förhållande under samma tid med andra män på upp till 1 år.
Det var ju helt okej då han var gift men hur visade sig svartsjukan då?
Sedan en sak till som
Schazz skrev var att vänner till honom varit inne på förhör. Då var utredarna bara inriktade på SD vilket förvånade vännerna. Även jag anser det märkligt om polisen bedriver en bred utredning.
Denna användares uppgifter litar jag på då han inte verkar känslomässigt engagerad i fallet.
Sedan har bl a
Draifos kommit med berättigad kritik mot utredningen tidigt. Det är märkligt att man riktar in sig så på en person. Sedan undrar jag varför han fortsatt är skäligen misstänkt när han är utredd i över ett år.