2019-05-22, 03:00
Medlem
Satt och funderade kring topicen, jag tar aldrig längre några intiativ och går fram till främmande kvinnor på krogen och i allmänhet, gått på ett par riktigt hårda dissar som skadat mitt självförtroende en del.
Numera tränar jag och försöker tjäna mycket pengar, och väntar på att någon tjej ska "se mig" och komma fram och ta intiativ och ragga upp mig (så jag slipper). Åren går och närmar mig 30 bast, men för oss män är det ju ingen större stress - inte mina ägg som torkar ut.

Tänker kring alla dessa tjejer som är 25-40 år som är singel och inte har några barn, när fan börjar dessa lägga in en växel och försöka "skaffa en kille" istället för att vänta på att killarna ska ragga upp dom? främst dom som är lite mindre attraktiva borde ju inse att dom får försöka få någon kille med cash att börja gilla dom, men många av dom verkar riktigt blyga.

Börjar tjejerna nånsin bli stressade och ta intiativ/ragga runt efter en man/far till framtida barn?
Citera
2019-05-22, 03:11
Medlem
Även i djurriket är det männen som ska ta initiativ och sedan väljer kvinnan, det är så det ska gå till. Om du inte följer det kommer du antagligen få en kvinna som antingen är lite manlig eller som är desperat. Hoppas det är det du söker då så du inte väntar i onödan.
Citera
2019-05-22, 05:45
Medlem
richfucks avatar
Min erfarenhet är att kvinnor över 30 söker aktivt efter sin livs kärlek. Sen efter 35 då börjar dom bli rejält desperata.

Så, för att svara på din fråga.

16-22: Bara knulla med så många som möjligt och leva Instagramliv.

23-26: Bara ute för att ha kul och knulla runt lite mindre.

28-33 då vill dom ha dig för den du är, då vill dom hitta sin Man med stort M.

Vid 35+ då vill dom bara ha dig för att bli befruktade. Desperationen har slagit till. Här kommer dom aktivt jaga dig om du visar minsta intresse. Men du måste fortfarande visa lite intresse.
Citera
2019-05-22, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FilthyScrub
Så tjejer ska kunna knulla runt som slampor och sedan förvänta sig att männen ska stå där med öppna armar när dom knullat klart? Fuck det.

Det finns tjejer där ute som inte känner att dom är tvungna att ligga runt utan istället vill hitta något seriöst direkt. En tjej som legat med kanske 3-4 stycken och är 22-24 är exemplariskt enligt mig.

Finns betydligt fler tjejer som vill hitta den rätta snarare än att bara ha något slappt. Detta betyder dock inte att de automatiskt vill ha barn vid 22.

Vill dock påpeka att det är väldigt märkligt att män gärna får ligga med hur många son helst och sen förvänta sig att kvinnan ska stå där med öppna armar.
Citera
2019-05-22, 09:09
Medlem
Har blivit uppraggad av tjejer sen Gymnasiet, även i skolan.

Nu när man är äldre är det färre gånger det händer i Sverige då man inte är lika vältränad längre.

Men i andra länder är det fortfarande på samma nivå för mig.

Hållning och utstrålning är otroligt viktigt!
Citera
2019-05-22, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av richfuck
Min erfarenhet är att kvinnor över 30 söker aktivt efter sin livs kärlek. Sen efter 35 då börjar dom bli rejält desperata.

Vid 35+ då vill dom bara ha dig för att bli befruktade. Desperationen har slagit till. Här kommer dom aktivt jaga dig om du visar minsta intresse. Men du måste fortfarande visa lite intresse.

Ja, det där låter, även om något överdrivet, bekant. Skulle säga att långt ifrån alla unga tjejer är exhibitionster som hänger ut sig på Instagram.

Möjligen kan man lägga till en sak till i tidslinjen: misslyckas steg "35+" så bär det av till fertilitetskliniker i f.d. Sovjet...
Citera
2019-05-22, 11:25
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oskyldigtblaa
Satt och funderade kring topicen, jag tar aldrig längre några intiativ och går fram till främmande kvinnor på krogen och i allmänhet, gått på ett par riktigt hårda dissar som skadat mitt självförtroende en del.
Numera tränar jag och försöker tjäna mycket pengar, och väntar på att någon tjej ska "se mig" och komma fram och ta intiativ och ragga upp mig (så jag slipper). Åren går och närmar mig 30 bast, men för oss män är det ju ingen större stress - inte mina ägg som torkar ut.

Tänker kring alla dessa tjejer som är 25-40 år som är singel och inte har några barn, när fan börjar dessa lägga in en växel och försöka "skaffa en kille" istället för att vänta på att killarna ska ragga upp dom? främst dom som är lite mindre attraktiva borde ju inse att dom får försöka få någon kille med cash att börja gilla dom, men många av dom verkar riktigt blyga.

Börjar tjejerna nånsin bli stressade och ta intiativ/ragga runt efter en man/far till framtida barn?
Om du inte är rejält välbetald kommer inte tjejer ragga upp dig såvida du inte ser hyfsat bra ut. Även om de är 35.
Citera
2019-05-22, 11:28
Medlem
butofcourses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av richfuck

Haha, stämmer nog till viss del. Det är nog här den svenska mannen har sin chans att föröka sig, det finns en del fina damer därute som är 35+ som börjar bli desperata.

Alla singelkillar som vill stadga sig får helt enkelt sikta in sig på dessa damer, eller gå på andrasorteringen.
Citera
2019-05-22, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oskyldigtblaa

Vad har du att erbjuda för en totalt okänd kvinna som bara ser dig?

Sorry, men ska du med din inställning hitta en kvinna som tar initiativ så lär det inte vara för att hon ser en pappa till sina framtida barn utan då letar hon en pappa till sina nuvarande barn.
Citera
2019-05-22, 13:38
Avslutad
Öh, det är du som ska ha bråttom. De flesta tjejerna dör hellre ensamma än att behöva ta på sig mannens roll, just sayin.

Så det vore inte dumt för dig att överkomma din räddsla för att ta kontakt med kvinnor, den som inte vågar något vinner ej heller något, just sayin.
Citera
2019-05-22, 13:55
Medlem
Etta.Places avatar
Fast du får nog beakta att flashbacksanningar som att män bara blir mer attraktiva med åren och att kvinnor älskar äldre män bla bla är en sanning med stor modifikation som de bara uttalar för att de själva känner sig gladare av att tänka så. Ungefär jämförbart med när tjocka tjejer påstår att de flesta riktiga män ändå gillar lite mer att ta i.

Det finns en grupp män som blivit mer attraktiva med åren och som alltså är mer attraktiva 40+ än de var runt 20, av olika skäl. Men för de flesta vanliga Svenssons så är det inte fallet, utan där dras de flesta kvinnor till män som är ungefär jämngamla med dem. Kanske något äldre, men inte mycket äldre. Därmed blir det liksom ett problem för dig att fertiliteten bland dina jämnåriga kvinnor faller.
Citera
2019-05-22, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FilthyScrub
Detsamma gäller män givetvis, kvinnor ska inte ta någon slampa till man, annat vore hyckleri.

Haha, jag tänker att det är väl upp till personerns själva. Frågar killar hur många tjejen legat med? Kanske tjejer gör ockdå, inget jag ränkt på.

För mig kvittar det hur många personen låg med innan förhållandet, så länge det inte var prostituerade (hade blivit skeptisk då) eller att han varit otrogen. Och dessa krav hade jag tyckt vara vettigt att män tänker på med.

Sen om min sambo haft sex med olika flera gånger innan han var i ett seriödt förhållande med mig eller någon innan mig hade jag inte kunnat bry mig mindre om, och tack och lov brydde han sig inte heller.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in