2019-05-24, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Jag håller med om att Klas är överlägsen men vi ska inte glömma hans hjärnsläpp när de dök efter stenar i färger.
Men vi ska komma ihåg Robert och Bonnie menar du....? Som gjort en bra prestation....
Citera
2019-05-24, 19:58
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leksandbanan
Ja, jag kollade inte ens klart första avsnittet, för utdraget. Programledaren håller aldrig käften heller.
Programledaren var ju suverän på att kommentera hur tävlingen fortlöpte. Sjukt spännade i den där tävlingen om vilka som skulle till öråd. Mastiff flashar en sekund här och där och gör allt för att dölja hur tävling går.
Citera
2019-05-24, 20:11
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Men vi ska komma ihåg Robert och Bonnie menar du....? Som gjort en bra prestation....
Nej det menar jag inte men kan du beskriva lite bättre vad du menar.
Citera
2019-05-24, 20:18
Medlem
Citat:
Programledaren var ju suverän på att kommentera hur tävlingen fortlöpte. Sjukt spännade i den där tävlingen om vilka som skulle till öråd. Mastiff flashar en sekund här och där och gör allt för att dölja hur tävling går.
Mastiff visar för lite, här visas det för mycket. Alldeles för långa avsnitt, blir tråkigt i längden att kolla på.
Citera
2019-05-24, 20:30
Medlem
Angående Linns kagge så tycker jag inte det är så konstigt. Allas kroppar reagerar olika och alla som någon gång bantat vet att det inte är så enkelt att man bara kan sluta äta och rasa i vikt.
Stänger man av intaget extremt kan det få motsatt effekt. Hennes viktnedgång är nog rimlig för hennes kropp.
Citera
2019-05-24, 21:18
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Mastiff visar för lite, här visas det för mycket. Alldeles för långa avsnitt, blir tråkigt i längden att kolla på.
Med play går det ju att dela upp avsnitt hur man vill. Betydligt mera intressant än att någon frågar om man sovit bra och karva kokosnötter eller förnedring på utposten.
Citera
2019-05-24, 21:26
Medlem
Citat:
Med play går det ju att dela upp avsnitt hur man vill. Betydligt mera intressant än att någon frågar om man sovit bra och karva kokosnötter eller förnedring på utposten.
Det håller jag med om men Aussie-versionen är nästan som att titta på gladiatorerna eller liknande. Jag tycker Svenska visar för mycket ointressant och denna kunde kortas ner, det är för långsamt tempo.
Citera
2019-05-25, 02:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Ironiskt hur Linn, Fia och Bonnie var så stolta över att gå till finalveckan. Dom fattar inte att ingen har brytt sig om dom för att dom inte utgör något hot. Drömfinal för Klas!

Jag blir fan provocerad när man ser hur det lyser i Linns ögon av stolthet pga. finalplatsen. De förstår inte hur mycket gratis dom har fått av produktionen heller.
Jag är 0% imponerad.

Citat:
Ursprungligen postat av Wandra
Det australienska Robinson är segt. Titta istället på det amerikanska som heter Survivor. Där kan man snacka tufft.

Tjenare!

Var ser du det?
Citera
2019-05-25, 04:11
Bannlyst
En seriös fråga från en betongsnubbe:

Exakt vad är det Klas har gjort eller gör som gör honom till en överlevare?

Hur mycket jag än ogillar Adnils så var han enligt mig en överlevare, om än lite självgod och mytoman deluxe. Men jag har inte hängt med i vad Klas har gjort för något som ingen annan har gjort eller klarar av. Han pratar friskt om att han är från norrland, älskar att tälta och att han gillar friluftsliv, men på ön?

Jag har dock inte sett alla avsnitt, så svara helst inte skoningslöst.

OFT: Min bättre hälft, min första och enda kärlek dumpade mig idag och tackade för 17 år (Född 86 och 87). Jag pallar inte att mucka på Flashback just nu.

Heja Emilio (det trodde jag aldrig att jag skulle skriva).

Ha en bra helg alla!
Citera
2019-05-25, 06:34
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akakajajj
En seriös fråga från en betongsnubbe:

Exakt vad är det Klas har gjort eller gör som gör honom till en överlevare?

Hur mycket jag än ogillar Adnils så var han enligt mig en överlevare, om än lite självgod och mytoman deluxe. Men jag har inte hängt med i vad Klas har gjort för något som ingen annan har gjort eller klarar av. Han pratar friskt om att han är från norrland, älskar att tälta och att han gillar friluftsliv, men på ön?

Jag har dock inte sett alla avsnitt, så svara helst inte skoningslöst.

OFT: Min bättre hälft, min första och enda kärlek dumpade mig idag och tackade för 17 år (Född 86 och 87). Jag pallar inte att mucka på Flashback just nu.

Heja Emilio (det trodde jag aldrig att jag skulle skriva).

Ha en bra helg alla!
Beklagara men jag lovar att du kommer över att bli dumpad och kommer ut starkare. Ge det lite tid.

Min åsikt om Klas.
Han är fysiskt stark på ett naturligt sätt och inte uppblåst på tunga vikter.
Allround på de flesta typer av tävlingar och försöker analyser innan och inte bara köra på.
Socialt kompetent och resonerar sunt.
Demokratisk och vill gärna föra en diskussion med gruppen om beslut som sen ska tas för allas bästa.
Tog väl hand om gästen (Bonnie) från andra laget vilket kanske ev. kan vara en fördel om det röstas.

Senaste tävlingen på plankan visade han dock upp lite sämre sidor.
Citera
2019-05-25, 08:37
Medlem
Vad har egentligen Fia presterat, har hon vunnit någon tävling eller på annat sätt bidragit positivt för laget? Hur gammal är hon? Hon ser väldigt barnslig ut.
Citera
2019-05-25, 08:42
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Vad har egentligen Fia presterat, har hon vunnit någon tävling eller på annat sätt bidragit positivt för laget? Hur gammal är hon? Hon ser väldigt barnslig ut.
Hon prutade på 2 duploner från 3 saker till 1 sak vid byteshandeln och klarade sig på örådet efter det tack vare det men har inte vunnit några tävlingar. Jag brukar blunda när hon pratar i syncen och då låter hon ganska vettig när man slipper se överläppen och de två framtänderna. Föredrar henne framför babyblattetalk Bonnie.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in