2019-05-24, 13:58
Medlem
Astracans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wandra
Det australienska Robinson är segt. Titta istället på det amerikanska som heter Survivor. Där kan man snacka tufft.
Var kan man se den?
Citera
2019-05-24, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wandra
Det australienska Robinson är segt. Titta istället på det amerikanska som heter Survivor. Där kan man snacka tufft.
Ja, jag kollade inte ens klart första avsnittet, för utdraget. Programledaren håller aldrig käften heller.
Senast redigerad av Leksandbanan 2019-05-24 kl. 14:24.
Citera
2019-05-24, 14:33
Bannlyst
Kan det 3 dublonerna som Klas vunnit innebära att 3 röster på honom raderas?
Citera
2019-05-24, 15:06
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gmxmail67

Eller kanske mer sannolikt, att han får tre röster till i den sista omröstningen om vem som skall stå som vinnare.
Citera
2019-05-24, 15:07
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gmxmail67
Förmodligen. Eller att han få välja att lägga tre röster på någon.

Men jag har sett hela säsongen och Klas vore en värdig vinnare.

Skön kille som har lite överlevnads skills och som dessutom har spelat spelet.
Citera
2019-05-24, 15:20
Medlem
Kooblais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Eller kanske mer sannolikt, att han får tre röster till i den sista omröstningen om vem som skall stå som vinnare.

Tveksamt om det blir en omröstning till om vem som ska stå som vinnare när det verkar som de gamla deltagarna ska rösta nu om vilka som ska till den slutgiltiga finalen. Tror därför tävling kommer avgöra vinnaren.

Hoppas på Klas, men det lär inte blir en alltför fysisk final om en kvinna är kvar som sista 2.
Citera
2019-05-24, 16:08
Medlem
Min gissning:
Bonnie röstas ut i örådet.
Klas klantar till sista tävlingen och åker ut.
Kvar är Fia och Emilio. Av dem röstar de gamla deltagarna fram Emilio som vinnare.
Citera
2019-05-24, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astracan
Var kan man se den?

https://www.tv4play.se/program/robinson-australien

Heja Klas i Svenska!
Citera
2019-05-24, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fullgubben
Som jag såg det ville CS åka hem av rädsla att få stryk av Adnilson och ställde således orimliga krav för att bli hemskickad.
Ja något lurt var det, tror han medvetet ställde ett orimligt krav som han visste de aldrig skulle gå med på istället för att ge upp sig med svansen mellan benen. Tror dock inte det hade med Herr Nilsson att göra utan han kände alla var emot honom.
Citera
2019-05-24, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Frågar igen.

Är det inte märkligt att Linn är så fet trots att hon har varit där så länge nu? Smygäter hon mån tro? Kanske hon som åt upp Adnilsons mat i början.
Tycker också detta hon är verkligen satt som kropp

Citat:
Men kan tänka mig att Jannika har haft ett behov av att övervärdera sin insats då hon dels är den typ av person som har sådana behov och dels faktiskt knappt fick delta i Robinson utan spenderade nästan hela sin tid i Gränslandet respektive Utposten.
Fattar inte idioten (Jannike) att hon med sin dåliga kondition mm inte skulle ha en chans att vinna??!!! Din feta sugga!!!!

Citat:
Ursprungligen postat av fullgubben
Som jag såg det ville CS åka hem av rädsla att få stryk av Adnilson och
Där fick ni svar på om han varit i FFL....
Citat:
Borde kanske förtydliga Hamilton, jag tänker på tiden innan han började lägga sig, även om detta också kan kallas att "leverera" om målet just var att misslyckas och man sedan gör så. Hamilton hann dock förutom den tävlingen du nämner också att leverar i första avsnitten där han var en av de som tog flaggorna när de simmade från flotten. Han slog bland annat Sebbe i simningen mot den flagga han siktade in sig emot. Vilket dessutom var den flagga som var längst bort. Därefter är han en av få som presterar från Lag Syd tillsammans med framförallt Anna W, genom att kasta ner porslin, och därmed bärga segern för sitt lag Syd i laghinderbanan.

Adnilson, som den ö-bo han varit (?), kunde knappt inte simma. Var en av de sista in från flotten kort före Jannika och Mathias. Han hade med andra ord fått stora problem om han hade blivit kvar längre i tävlingen. Det är därför jag skriver att Adnilson blandade och gav. Hyftsat bra på land, men värdelös i vattnet.
Du har helt rätt men om Hamilton nu var så säker på att vara bra på mycket både psykiskt och fysiskt tror du inte då att han hade velat stanna längre istället för att vara motsträvig mot alla. Tror knappast han offrade sig för Annas skull utan antagligen var CS inte intresserad av att var på Robinson öht mer än några dagar.

Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Bonnies riktiga jag verkar komma fram och alla verkar hata henne. Otippat nej.
Menar du kanske när hon sa "Backa"..."Backoff"... Blatten i henne kom fram... ha ha ha

Citat:
Ursprungligen postat av Touchdown19
Gratulerar till det muppigaste inlägget i tråden, well done👍
Det var inte snällt skrivet men tyvärr sant...

Citat:
OBS - Spoilern innehåller information om tisdagskvällens avsnitt.

Älskar Emilios kommentar;
Emilio är också han i sin egen division ha ha ha

Citat:
Ursprungligen postat av akakajajj
Nu när Emilio har tappat energi så känns han mycket mycket softare att ha att göra med.
Javisst... men vad skulle du prata med han om då? Han kan ingenting
Citera
2019-05-24, 18:36
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Jag håller med om att Klas är överlägsen men vi ska inte glömma hans hjärnsläpp när de dök efter stenar i färger. Rök direkt och det var nog nerver.
Citera
2019-05-24, 19:03
Medlem
Astracans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akrep
https://www.tv4play.se/program/robinson-australien

Heja Klas i Svenska!
Fast det var ju inte det amerikanska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera