Citat:
Ursprungligen postat av
Vildblom
Jag har besökt forum i flera länder och aldrig fått varesig en varning eller tillsägelse. Förutom här på Fashback. Här censureras hejvilt och användare stängs av för minsta lilla. Vi ser ju alla ideligen alla dessa avstängda konton i trådar som dyker upp.
Nu undrar jag varför moderatorerna är så hårda? Man är alltså EJ tillåten att diskutera något annat än det som tråden startats om vilket förhindrar en utvecklande diskussion. Trots detta påstår ni er vara det enda censurfria forumet i Sverige. Det stämmer ju inte alls, det är tvärtom!
Denna tråden berör en känslig punkt och liksom min andra kommer den möjligen tas bort då Flashback inte verkar vilja kännas vid sitt tillvägagångssätt. Tråkigt då jag mer än gärna hade bemött svar på detta.
Vadå "inte vilja kännas vid"? Det är ju så det fungerar och måste fungera för att man ska kunna upprätthålla yttrandefrihet på riktigt. Tro mig, total yttrandefrihet vill vi inte ha här. Då skulle inte alla få komma till tals.
Därför måste det styras hur och var saker diskuteras, men inte vad, vilket man inte heller gör.