Citat:
Ursprungligen postat av
bombacci
Roligt med kvartsfinaler idag. Däremot inte så roligt att matcherna krockar med varandra. Tycker hockeyn ska ta efter fotbollen och inte köra alla matcher på samma dag. Antingen köra två kvartsfinaler per dag eller bara en kvartsfinal per dag ( som börjar kl 2015). Då hade man kunnat highligtat varje kvartsfinal mer och inget lag försvinner obemärkt. Eftersom det skulle dra ut på mästerskapet en del så kanske det hade varit bättre att ha två kvartsfinaler per dag.
En match kunde börja kl 18 och den andra kl 21. Då hade de som jobbat hunnit se båda och man blir inte tvungen att välja en match. Jag kommer givetvis att följa Sverige- Finland ikväll men hade varit kul o se andra matchen också.
Hoppas ryssarna slår usa i eftermiddag. Vill se de bästa lagen och vore trist om ryssland åkte ut för att de underpresterade. Men skulle såklart gynna Sverige om USA vann. Ska usa vinna så hoppas jag det är för att de spelar fantastisk ishockey och inte för att ryssarna bara kör på halvfart. Men ganska säker på rysk seger idag.
Jag ska göra ett försök att se alla matcher, man får vara med att dra
ner ljudet när dom ska berätta hur det går i den andra matchen,
Jäkla tilltag att skvallra om andra matcher...
Undrar vad som blir bäst,, viaplay eller svtplay?