Citat:
Ursprungligen postat av
LuminousChrome
Hur säger det sig självt? Har hon ratat dig definitivt är du raderad. Matchandet är ömsesidigt.
Den här tjejen är inte ytliga typen som putar på läpparna och har ny kuk för helgen, så jag har svårt att se att hon har kvar mig som en egogrej.
Jag har varit med om tjejer som svarat sent och på något sätt missat mig. Men nu jag skrev inom några timmar för att gardera mot att det inte uppstår igen. Det är där jag är lite konfunderad.
Prova behåll matchningen ett slag för då har du ju kvar chansen att skriva mer till henne? Skriv lite bloggiga mess kanske typ idag lagade jag jättegott potatismos och åt med röde pölser och en liten sallad…hoppas jag kan få laga något gott till dig någon gång…vad gillar du för mat? Nästa mess kan ju vara något aktivitet du gjort, haft ett bra träningspass,sett nån bra film osv.
Hon kan ju sitta där o tråla eller matchknarka men hon kan ju också börja gilla dig genom det du skriver oavsett vad hon gjort med andra. Se det som en långsam konvo istället för stela mess…helt enkelt som du småpratar med henne och berättar saker som gör att hon lär känna dig. Vill hon inte kan hon ju bara ta bort matchningen men förhoppningsvis så svarar hon och i vilket fall så får du besked.
Oavsett så tränar du på att skriva för allt du gör tar du ju med dig.