2019-05-21, 21:07
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tour2019
Inget fysiskt, nätrelaterat, falsk tillgivelse, ofredande, förtal, osv,osv. Anonym, tror vissa att man kan vara, men vi med hjärna vet ju att INGEN är totalt anonym på nätet! Och det är synd att man inte får låsa in vuxna barn!

Jag är ju faktiskt väldigt, väldigt nyfiken, så jag känner att jag vill veta mer än så
2019-05-21, 21:16
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Inget fysiskt, nätrelaterat, falsk tillgivelse, ofredande, förtal, osv,osv. Anonym, tror vissa att man kan vara, men vi med hjärna vet ju att INGEN är totalt anonym på nätet! Och det är synd att man inte får låsa in vuxna barn!
Det fetade: Precis! Det säger mycket om vad det hela handlar om.
Så djävla fräckt att försöka förstöra för andra, och det för att någon själv inte är den perfekta människan. Det är brist på självinstinkt!
2019-05-21, 21:19
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Jamen detta va väl väntat. Vi alla i tråden har ju stått med popcornen redo i micron, väntat på signal att trycka på start. 🍿

Jag har fyra påsar som bara väntar på att ätas!

T:s kommentar:
"Stå påer 💖 är fan sjuk folk ska jävlas med er och mig andra"

Så nu har någon jävlats med både henne och P?
Tror hon på riktigt att någon tar henne på allvar?
2019-05-21, 21:28
Medlem
SmygarBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Jag har fyra påsar som bara väntar på att ätas!

T:s kommentar:
"Stå påer 💖 är fan sjuk folk ska jävlas med er och mig andra"

Så nu har någon jävlats med både henne och P?
Tror hon på riktigt att någon tar henne på allvar?

Hehe, nä men det är väl samma grej som hon kört med joel och Jimmy. ”Ngn” jävlas mot henne och sin kärlek. De mot världen ❤️
2019-05-21, 21:52
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Hehe, nä men det är väl samma grej som hon kört med joel och Jimmy. ”Ngn” jävlas mot henne och sin kärlek. De mot världen ❤️

Garanterat!
Hon har säkert gjort en fejkprofil och hotat alla möjliga inklusive sig själv.
2019-05-21, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Jag "ger mig", dock motvilligt. Fast kanske möjligt att pröva.

Edit. Denna användare skriver följande i tråden:

Det var väl det jag tänkte, att det inte går att få ut nedlagda fall för den inte är inblandad som part.

Jag tänker att det är skillnad på att få info ang förundersökning och en vanlig anmälan? Aramir2 brukar ha koll...
2019-05-21, 22:12
Medlem
Citat:

Tror /vet du att Patrik förstår vem det är ?? Vet ju att detta vuxna barnet är väldigt manupulativ!
2019-05-22, 16:06
Medlem
SmygarBerits avatar
Jamen hon har då profil på Badoo med samma bild som på sin fb-bild.. så nu är hon ute på nya jaktmarker denna donna..
2019-05-22, 21:03
Medlem
Bullgummas avatar
Citat:
Jamen hon har då profil på Badoo med samma bild som på sin fb-bild.. så nu är hon ute på nya jaktmarker denna donna..

Omg!

Vi får hoppas att hon lämnar P ifred nu då. Är väl tyvärr någon ny som riskerar att gå siktet inställt på sitt huvud dock.

Hur går det med den så kallade graviditeten? Någon som vet?
2019-05-22, 21:21
Medlem
autokrats avatar
Citat:
Men satan, hade hon ihjäl den stackars kultingen också?
Fy helvete vilken ond människa Therese är!
Tror inte hon är ond, tror mer på en kombination av förståndshandikapp i någon form, samt att hon faktiskt är mytoman. Hennes lögner verkar så tvångsmässiga och håller sällan eller aldrig att synas under lupp... Känns mer som att hon kommer på nya lögner hela tiden efter hand som folk ifrågasätter de gamla, snarare än att hon skulle ha en story och sen hålla fast vid den.

Jag har lite svårt för lyteskomik i vanliga fall men denna människa än fan fascinerande... En psykoanalytikers våta dröm haha
2019-05-22, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av autokrat
Tror inte hon är ond, tror mer på en kombination av förståndshandikapp i någon form, samt att hon faktiskt är mytoman. Hennes lögner verkar så tvångsmässiga och håller sällan eller aldrig att synas under lupp... Känns mer som att hon kommer på nya lögner hela tiden efter hand som folk ifrågasätter de gamla, snarare än att hon skulle ha en story och sen hålla fast vid den.

Jag har lite svårt för lyteskomik i vanliga fall men denna människa än fan fascinerande... En psykoanalytikers våta dröm haha

Menar du att funktionshandikappade har ihjäl djur till höger å vänster? Tänk vilka typer av barn som brukar ta kål på djur så förstår du oron.....
2019-05-22, 21:59
Medlem
Vad har t gjort nu? Så sjukt nyfiken.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in