Citat:
Ursprungligen postat av
ShariaInstructor
Nej nej nej. Du måste skilja på dom äldre pensionärerna, 80--95 år, dom yngre pensionärerna 65---75 år är flexibla i huvudet och kan mycket väl svika S nu för dom har sett hur landet förändrats till det sämre medan dom äldre har "glömt".
De äldsta är ju värst av alla om man ser till hur de har röstat! De som levde att rösta på Tage Erlander och hans skapande av PK-staten, världens högsta straffskatter mot arbete, skapandet av 68-vänstern, massinvandringen av 600 000 utlänningar under hans regenttid som flugornas sossekonung.
Citat:
Jag tror att SD har en mycket stor potential i dom yngre pensionärerna, som jag vill utmåla till en framstående och viktig grupp.
Vilka pensionärer är framstående i svensk politik och debatt?
I USA är Trump, Clinton, Sanders, Biden alla 70+ år. Liksom alla fyra gruppledarna i kongressen och båda talmännen. Svenska pensionärer skiter totalt i sitt samhälle. De röstar bara för att girigt kortsiktigt roffa åt sig bidragspengar från arbetarna. Därför röstar de vänster, i vilket jag inkluderar Moderaterna som ju alltid har regerat med världens högsta skattetryck och i höstas gick till val på att höja matmomsen till 25%, och kommer att göra så så länge de lever. Pensionärerna är en obildad hycklande hänsynslöst girig Venezuela-generation som lämnar ruiner och rekordskulder efter sig, de som ärvde världens rikaste, världens tryggaste och världens mest jämställda samhälle. Tar du en titt på SCBs stora opinionsmätningar som görs två gånger om året, publiceras snart nu för maj, så ser du att pensionärerna är sossarnas starkaste och SDs svagaste väljargrupp åldersmässigt.