2019-05-21, 09:15
Medlem
Ratis avatar
Alla politiker som begår en olaglig eller olämplig handling ska lämna sitt parti.
Citera
2019-05-21, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudel-Stuka-Ace
Istället för nolltolerans mot "rasism" borde SD infört nolltolerans mot alkohol. Varför ska det festas hela tiden? Patetiskt, man har ett land att rädda, det är viktigare än festa på skattepengar.

Jag röstar på Afs i EU-valet. Har tröttnat på inkompetensen i SDs ledning, att de uteslöt Kasselstrand visar på hur rädda de är för begåvade nationalister.

En röst då utan betydelse. Grattis!! Får AfS ens 0,3%?
Citera
2019-05-21, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Man ska dock ha klart för sig att de som gått ut med hennes identitet (ej namn, men syns på film) är inte något etablerat medie, utan SD:s kommunikationsavdelning.

Men återigen så är det här inte en fråga mellan endast två personer. Härligt för PL och kvinnan att de gått vidare, men PL:s beteende är en större fråga än så. Han är en ledande företrädare från SD och likt Virtanen har han betett sig som en ”tölp”.

Vi får hoppas att inte fler partikamrater till PL råkar ut för honom. Skulle inte förvåna mig om mer dyker upp de närmaste dagarna.

Ja, SDs Krishantering är alltid lika klantig. De skulle bara struntat i det. De får panik och slänger ur sig något för att bestraffa. Som uppenbar hämnd. Sedan påstår de att det inte är hämnd. De kanske skulle ta in ett professionellt team att hantera sådana här saker istället. Det känns så småaktigt att få panik och göra ett desperat utspel. Men jag har inte sett filmen än. Vill inte se den egentligen.
Citera
2019-05-21, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrea600
Nu är jag en god bit från SD men...

Jag kan inte förstå hur någon person oavsett parti kan få vara företrädare efter ett sådant beteende. Det visar på en personlighetstyp som med olika maktmetoder tar sig fram. Det är bara svaga personer som behöver som göra så.

Att det kan bli erotiskt under en fest med alkohol är ju inte ovanligt, men hur i helvete kan någon vettig människa göra så utan att man har fått någon form av respons. "alltså jag är intresserad"

Jag kan inte uppfatta honom som annat än en obegåvad, korkad, outbildad slusk.

Obegripligt för mig att man vill att han skall vara en företrädare...

Hur tänker Ni som kommer att rösta på honom?
Det var outbildade korkade obegåvade sluskar som byggde det här landet. Brussel och Rosenbad är full av hala välutbildade väldressade jävla ormar. Peter är kanske en gris men han är våran gris.
Citera
2019-05-21, 09:22
Medlem
Men för helvete SD. Vilken jävla tågkrasch! Hahaha. Jag blir mer och mer övertygad om att dom inte vill ha fler röster i nuläget. Först den oförklarliga abortattacken i valspurten till riksdagsvalet och nu hanteringen av tuttklämmarincidenten. Fan jag rodnar över amatörmässigheten.
Senast redigerad av buzzerbuzzer 2019-05-21 kl. 09:25.
Citera
2019-05-21, 09:23
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dezorian
Otroligt korkat att slappa den videon.
Det ser ut som att hon ar kidnappad och ar tvingad att saga att hon har forlatit tafsaren.

Kvinnan sa redan innan i en intervju med SVT att det var utrett och att parterna gått vidare. Så tror knappast att hon tvingats förlåta Peter i den videon, de båda har åkt på resor tillsammans med sina respektive efter tafsningen och är vänner idag.

Lite tankar,

Konstigt att både SVT och Kristina utnyttjar händelsen på offrets bekostnad när händelsen sedan länge är utagerad. Fult av Kristina att utnyttja händelsen för att hennes eget ego är skadat, tafsningen ägde rum för 1,5 år sedan och kommer ut med informationen 1 vecka innan EU-valet till svenskfientlig vänsterextrem media. Med avsikt att hämnas på hela partiet.

Tycker alltid man ska utgå ifrån offret i dessa situationer samt kolla på brottets grovhet, tycker det blir rätt så patetiskt när SVT slår på stora trumman över en brösttafsning när kvinnor runt om i landet samtidigt gruppvåldtas av horder från 3e-världen. Vilket man sällan berättar om. Den utsatta kvinnan påstår att hon gått vidare och att hon och Peter har en bra relation idag, ändå använder man starka rubriker som "Krishanterar" och ord som "Sexuellt utnyttjade". Ni gör det igen SVT, bra jobbat!

Om händelsen i sig tycker jag det är för jävligt gjort av Peter. Är man normalbegåvad så gör man inte så, inte ens i fyllan. Tycker att det är synd om Jimmie att han nu ska behöva stå och förklara sig för slaskmedia som SVT och Aftonbladet innan valet som går fullständigt full retards över situationen, SVT sitter och väntar på när SD gör fel, de är som gamar som väntar på att äta från SDs kropp så fort de kan.
Citera
2019-05-21, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Ser ingen annan utväg än att alla inblandade i den filmen ber om ursäkt och sen avgår.
Vad i hela friden är detta?! Pajasparti.

Ställer mig lite fråganär det så här det går till?
I en jobb situation så super man till och börjar tafsa på varandra?
Ett beteende som man lämnade i tonåren och framför allt aldrig i en arbetsrelaterad omgivning.
Är det så att våra politiker aldrig lämnat tonårsperioden och ungdomsklubben?
Citera
2019-05-21, 09:24
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
En röst då utan betydelse. Grattis!! Får AfS ens 0,3%?

Precis lika jävla arrogant som du skriver till honom skrev alla till mig när jag gång på gång röstade på SD utan att de fick representation i Riksdagen.

Du är fan inte ett dugg bättre än idioten 87:an.
Citera
2019-05-21, 09:25
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Men för helvete SD. Vilken jävla tågkrasch! Hahaha. Jag blir ner och mer övertygad om att dom inte vill ha fler röster i nuläget. Först den oförklarliga abortattacken i valspurten till riksdagsvalet och nu hanteringen av tuttklämmarincidenten. Fan jag rodnar över amatörmässigheten.
Det var inte SD som tog upp abortfrågan inför valet, det var media.

Abort-linjen har stått i SD's partiprogram i många år.
Senast redigerad av Enoch.Thulin 2019-05-21 kl. 09:28.
Citera
2019-05-21, 09:27
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Kvinnan sa redan innan i en intervju med SVT att det var utrett och att parterna gått vidare. Så tror knappast att hon tvingats förlåta Peter i den videon, de båda har åkt på resor tillsammans med sina respektive efter tafsningen och är vänner idag.

Lite tankar,

Konstigt att både SVT och Kristina utnyttjar händelsen på offrets bekostnad när händelsen sedan länge är utagerad. Fult av Kristina att utnyttja händelsen för att hennes eget ego är skadat, tafsningen ägde rum för 1,5 år sedan och kommer ut med informationen 1 vecka innan EU-valet till svenskfientlig vänsterextrem media. Med avsikt att hämnas på hela partiet.

Tycker alltid man ska utgå ifrån offret i dessa situationer samt kolla på brottets grovhet, tycker det blir rätt så patetiskt när SVT slår på stora trumman över en brösttafsning när kvinnor runt om i landet samtidigt gruppvåldtas av horder från 3e-världen. Vilket man sällan berättar om. Den utsatta kvinnan påstår att hon gått vidare och att hon och Peter har en bra relation idag, ändå använder man starka rubriker som "Krishanterar" och ord som "Sexuellt utnyttjade". Ni gör det igen SVT, bra jobbat!

Om händelsen i sig tycker jag det är för jävligt gjort av Peter. Är man normalbegåvad så gör man inte så, inte ens i fyllan. Tycker att det är synd om Jimmie att han nu ska behöva stå och förklara sig för slaskmedia som SVT och Aftonbladet innan valet som går fullständigt full retards över situationen, SVT sitter och väntar på när SD gör fel, de är som gamar som väntar på att äta från SDs kropp så fort de kan.
Det är ju helt uppenbart att det rör sig om ett planerat inlägg i valrörelsen, när man sitter & håller på detta i åratal & släpper det i slutet av valrörelsen, för att försöka orsaka maximal skada.

Sannolikt hade man tänkt sig att vänta tills ännu närmare valet. Men när Kristina Winberg petades så var man tvunget att gå ut med det tidigare.
Senast redigerad av Enoch.Thulin 2019-05-21 kl. 09:37.
Citera
2019-05-21, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Viss skillnad att vara på fest och det finns sprit och en stor skillnad att gå ned i tunnelbanan och ett gäng invandrare skriker hora och trycker upp en mot väggen och tar på en.

Jasså. En del skulle även tycka att det är extra allvarligt att ofreda en kompis.
Citera
2019-05-21, 09:36
Medlem
Varför tar media inte upp skriftliga hoten från Winberg och att hon suttit på detta i 1,5 år? Om man nu ska rapportera en nyhetshändelse borde hela storyn finnas med.

Undrar om man sett i någon OU att SD lyckats mobilisera för mycket kvinnor detta val?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in