2019-05-21, 09:00
Medlem
Snyggt att den anklade själv sitter i filmen och lägger ord i kvinnans mun.
Citera
2019-05-21, 09:00
Medlem
UlphSvensons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Det är ett brott. Som relativt många män begår, speciellt på fredagkvällen och lördagkvällen. Det finns tre problem här

1 SD försök att vara moralens väktare och jobbar stenhårt med med hårdare straff speciellt för sexbrott.

Fast bara för "dom" nudge nudge know what I mean

Citat:
2 Peter egna uttalande om andras liknande beteende. Där han indirekt säger att sådant beteende visar en persons sanna natur.

Fast bara när det är "dom" nudge nudge know what I mean

Citat:
3 Det skrämmer bort möjliga kvinnliga röster på SD.

Sjukt, men inte oväntat, att det inte skrämmer bort manliga röster (som redan är SD dvs)
Citera
2019-05-21, 09:01
Medlem
Nu näthatar jag kanske för mycket, men videon är osmaklig. Lundgren ser i sina hängselbyxor och runda lekamen ut som tagen ur valfri Benny Hill-film. Kvinnan ger ett avtrubbat intryck. Mycket underlig Damage Control.
Citera
2019-05-21, 09:03
Medlem
Skärpning gubbar i alla partier.
Varför inte ta in öststats skinkor samt thailändskor i nästa fest.
Senast redigerad av mikael2 2019-05-21 kl. 09:15.
Citera
2019-05-21, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Man ska dock ha klart för sig att de som gått ut med hennes identitet (ej namn, men syns på film) är inte något etablerat medie, utan SD:s kommunikationsavdelning.

Men återigen så är det här inte en fråga mellan endast två personer. Härligt för PL och kvinnan att de gått vidare, men PL:s beteende är en större fråga än så. Han är en ledande företrädare från SD och likt Virtanen har han betett sig som en ”tölp”.

Vi får hoppas att inte fler partikamrater till PL råkar ut för honom. Skulle inte förvåna mig om mer dyker upp de närmaste dagarna.

Hej Trojan,

Förlåt att jag greppar dig bland alla män här (pun intended ha ha ha)
Du är man antar jag.

Har du nånsin tagit en öl och trott det varit grönt ljus att göra invit och klämma på en tant som då sagt nej och du har då backat?
Har inte många gjort nått liknande men detta har fått för stora proportioner pga kändisskap?
Stora proportiner pga at det är en SDare och media hatar SD samt att en fd SDare hämnas med at lämna ut en inspelning och varför ens ha gjort inspelning??
Är detta ett "business as usual" för SD gubben eller ett enda felsteg?
Var Virtanen en göra det för många gånger och utnyttja sitt namn? Gör SD gubben likadanat eller var det bara en felläsning av en situation där de sagt förlåt/OK och gått vidare?

Mvh
Ba'loba
Citera
2019-05-21, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Vad är det här?
Vi har krig och svält och terror och alt möjligt i världen men media tjatar om vad en SD gubbe gjort med för mycket promille i kroppen. Det är utagerat mellan SD gubben och kvinna.

MEN, det finns en förfördelad kvinna i bakgrunden, hon har blivit petad från SD pga att hon inte platsar och inte följer deras linje.
Vad gör hon då?
Jo hon hämnas både mot kvinna och SD gubben och SD med att gå ut med detta i media.
Och varför i helvete spelar man in samtal med någon som berättar om en fest som urartat?

Jag har hört om många fester som urartat under mitt liv men har fanimig inte spelat in det och senare använt då jag inte får vara med och leka längre och då stjälper andra människor och organisationer som hämnd för att precis som alkisar peka på andras brister för att kamoflera vad man själv gjort eller inte gjort.

Svensk media borde skämmas.

Det är en man som klämt en kvinna på tuttsen.
Det är inte en politiker som gått runt och klämt alla på en fest och visat sitt könsorgan för flera både män och kvinnor utan en enda man som misstagit och trott det var läge för det högst naturliga att tillverka barn vilket ligger i vår agenda som djur.

Jag har flera män som försökt klämma på mig.
Bland annat en anställd inom myndighet, skulle jag ha försökt få bort honom för att han under promille fick för sig att det var OK att klämma på mig??

..eftertanken..har jag nånsin gett inviter til någon man som inte ville ha invit från mig?
Ska dessa anmäla mig och se till att deras kompisar spelar in dom och sen vänder sig til media??
Det räcker med ett nej och det gjorde det ju!

Då ska sverigedemokrater inte heller klaga på invandrare som tafsar på svenska kvinnor
Citera
2019-05-21, 09:07
Medlem
joxarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dezorian
Otroligt korkat att slappa den videon.
Det ser ut som att hon ar kidnappad och ar tvingad att saga att hon har forlatit tafsaren.

Hahaha..Det är väl det halmstrået som återstår för PK att klamra sig fast vid när inte deras "Skandal" fick något genomslag.
Citera
Medlem
Andrea600s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
Att Sverige och Europa har större problem är att Peter tagit någon på brösten och att sd är de enda som på något sätt vill gå i en annan riktning. Men tycker du att vad som verkligen behövs är mer massinvandring så ska du ju naturligtvis inte rösta på sd.

Det var inte frågan i detta fall. Utan Peters beteende mot andra människor.

Frågan var hur man kan vilja ha en sådan personlighet som företrädare som har låg respekt för andra människor. Samtidigt vill SD ha stängare straff mot personer som utför sexuella brott.
Citera
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Film med PL och kvinnan:

https://youtu.be/6_hvNaC0s6g

Ser ingen annan utväg än att alla inblandade i den filmen ber om ursäkt och sen avgår.
Vad i hela friden är detta?! Pajasparti.
Citera
2019-05-21, 09:09
Medlem
Tercios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrea600
Det var inte frågan i detta fall. Utan Peters beteende mot andra människor.

Frågan var hur man kan vilja ha en sådan personlighet som företrädare som har låg respekt för andra människor. Samtidigt vill SD ha stängare straff mot personer som utför sexuella brott.

Jo det är frågan. Då har du inte förstått hur demokratin fungerar i Sverige. Man röstar på ett parti, inte på en person. Det är partiet som bestämmer vilka personer som kommer in. Personvalssystemet i Sverige har extremt sällan någon betydelse. Vi som väljare har alltså inget inflytande över vilka personer ett parti placerar på sina listor.
Citera
2019-05-21, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Då ska sverigedemokrater inte heller klaga på invandrare som tafsar på svenska kvinnor

Viss skillnad att vara på fest och det finns sprit och en stor skillnad att gå ned i tunnelbanan och ett gäng invandrare skriker hora och trycker upp en mot väggen och tar på en.
Citera
2019-05-21, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Jag går bet.

En hel del av samma personer som tycker detta inte är något tyckte även att Borgs grej inte var något.

Själv tycker jag Borg´s grej är värre, men inte heller den var så allvarlig som media ville ha den till.

I grund och botten - OM det stämmer som det sägs, att PL har trott(felaktigt) det var tillåtet/önskvärt att han tafsade, och sen slutade när han blev tillsagd, då tycker inte jag heller det är något, och då är det dessutom synd om tjejen.

Sen finns såklart möjligheten att det finns fler fall eller att tjejen faktiskt blivit övertygad att tysta ner - men det vet man inte isåfall.

Att Kristina Winberg hycklar något kopiöst är ju tydligt. Hon hade kunnat säga något när et hände, men spelar istället in och sparar för att använda den dagen hon behöver ge igen på partiet. Det är inte att stödja andra kvinnor eller att jobba mot dåligt beteende, det är bara själviskt skydda dig själv beteende på andras bekostnad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in