2019-05-23, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av locknloll
Jag tycker att det är läge att ifrågasätta om inspelningen verkligen delats av Winberg eller om den kanske rent av delats av någon annan ?
Visst det finns oftast konton kopplade till mobilen, men var finns uppgiften som visar att det verkligen var Winberg som delade med sig ?

Nja... Det är oerhört mycket som talar för Winberg i dagsläget och väldigt lite (om ens något) som talar för motsatsen.
Citera
2019-05-23, 15:48
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Jag tycker att det är läge att ifrågasätta om inspelningen verkligen delats av Winberg eller om den kanske rent av delats av någon annan ?
Visst det finns oftast konton kopplade till mobilen, men var finns uppgiften som visar att det verkligen var Winberg som delade med sig ?

Därför att då hade Winberg vägrat uttala sig samtalet. Hon gick ju ut med det tillsammans med Expressen. Jag tror det började redan i Januari när hon började höra rykten att hon inte skulle få behålla plats två på vallistan. Att en telefontjuv i utlandet skulle ta rätt på en svensktalande tolk för att lyssna igenom en massa gamla samtalsinspelningar och sedan skicka telefonen till Expressen är helt enkelt inte trovärdigt. De skulle bara sålt telefonen till någon som raderade allt och bytte sim-kort.

Citat:
Sd kröp ngt så in i helvete när man kickade Kent E och bytte ut honom mot den här juvelen.
Du hade naturligtvis inget emot detta och säkerligen hade du heller inget emot att hela jävla ungdomsförbundet sparkades.
Men en sketen fd lastbilschaufför vill du behålla. Varför ?
Jo för att sd-riks ledning tycker så. Vilket får mig att tro att du bara är en riktigt lydig hund som kryper på kommando.

För att han håller partiets linje och inte försöker göra om partiet till något annat som SDU, SD vill inte bli kuppade som C blev där nyliberala storstadsbor tagit över hela partiet och helt bytt politik.
Citera
2019-05-23, 15:53
Medlem
Igni-ferroques avatar
Står SD för Suput-Demokraterna? Det är ju inte första skandalen med en partiföreträdare som bär alkoholens signum? Ekeroths historier. Färjeskandalen. Finns fler exempel.

Sen så är det mer än en dum grej om en person känner att denne inte kommer loss samtidigt som det pågår tafserier.

Jag har inte riktigt fattat tidslinjen. Hur länge har ledningen känt till det här? Är ju kenpigt om de behåller honom som toppkandidat om de kunnat göra en diskret rockad.

Att man sedan går ut och totalsågar Winberg på det sättet när man vet bakgrunden? Det är ju att be om problem?

Sen undrar man ju var telefonen finns och hur Expressen fick tag på den. Om de inte fått den från Winberg så handlar det ju om stöldgods?
Citera
2019-05-23, 16:22
Medlem
SecretQs avatar
Sverigedemokraterna och dess anhängare tycker inte om att invandrare tafsar eller begår grova sexbrott mot kvinnor. Gör "vanliga" svenskar det så är det väl inget att tjafsa om. Bort med kvinnorna som berättar bara, eller manipulera/skräm dem att låtsas att allt är okej.
Citera
2019-05-23, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SecretQ
Sverigedemokraterna och dess anhängare tycker inte om att invandrare tafsar eller begår grova sexbrott mot kvinnor. Gör "vanliga" svenskar det så är det väl inget att tjafsa om. Bort med kvinnorna som berättar bara, eller manipulera/skräm dem att låtsas att allt är okej.
Vad fan är vanliga "svenskar" nu?
Citera
2019-05-23, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Vanligt folk är alla som Jimmie godkänner typ tafsare och annat löst folk. De enda som Jimmie inte accepterar är svensknationella medlemmar, de åker ut direkt. Han kommer att bli rikligt belönad av Soros och globalisterna.
Citera
2019-05-23, 17:21
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Jag gjorde citationstecken för att tala SD-språk utan att själv skita ner mig.
Etniskt födda svenskar som till exempel heter heter Peter, Mattias eller Roffe som tafsar är ju inte lika illa som om Muhammad och Ali skulle göra samma sak. Kvinnor skiter i vilka karlar som tafsar, de anser att såna är svin i största allmänhet. När ska svenska gubbar börja fatta det?
Citera
2019-05-23, 17:24
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Igni-ferroque
[spoiler]

Jag har inte riktigt fattat tidslinjen. Hur länge har ledningen känt till det här? Är ju kenpigt om de behåller honom som toppkandidat om de kunnat göra en diskret rockad.

?

1½ år sedan skedde det. Det fanns fler vittnen på denna fest men alla verkar ha varit fulla. Ingen anmälde det till partiet, jag tror det faktiskt framgår av inspelningarna och Wiberg bekräftar det

1 år sedan blev mobilen stulen utomlands

På senare tid, okänt hur länge då det är från en låst artikel i Nyheter Idag, så har Wiberg hotat med att ställa till problem för personer i partiet om hon inte skulle bli invald i EU-parlamentet.

I lördags intervjuade Baas Lundgren och frågade om detta tillfälle och han erkände.

I Söndags petade partiledningen Wiberg och uteslöt henne ur partiet.
Citera
2019-05-23, 17:32
Medlem
Det blir kanske till att torka skit på långvården igen, för KW🤔
Men har kanske tjänat ihop pension..
Citera
2019-05-23, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Nej. Hur hon upplevde det har så klart avgörande betydelse. Men bedömningen i fall det var ett brott eller ej ligger på åklagaren (och sedan på domstolen om det skulle gå till åtal).

Det är inte brottsoffrets uppgift att tolka lagen.
Givetvis har en offrets subjektiva upplevelse betydelse.
Citera
2019-05-23, 17:41
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Peter W ville bara väl, hon skulle känna sig välkommen och vara en i gänget. Sen verkar det vara nån försmådd svartsjuk tant dom blev sur.
Citera
2019-05-23, 18:02
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angelofeverything
Det blir kanske till att torka skit på långvården igen, för KW🤔
Men har kanske tjänat ihop pension..

Hon är den stora förloraren. Tappade jobbet sitt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in