Citat:
Ursprungligen postat av
Jagarbara
Det kommer ju naturligtvis överklagas till högre instans och det är lääänge innan nånting kommer beslutas i denna fråga.
Men tråden kan bli relevant om ett halvår eller så framåt i tiden.
Vad jag tycker i frågan.. Nu handlar ju detta om tid innan ämbete. Det ser jag inte som lika relevant som tid under ämbete men framförallt tid efter ämbete.
Man ser framförallt i USA men även på många andra platser i världen inte ur ekonomisk synpunkt lyckade personer som intar ett politiskt ämbete. Sen när dom blivit politiker så blir plötsligt dessa personer ekonomiskt välbeställda.
Jag gillar det inte.
Ja, såklart det kommer, man vill ju förhindra och se hur kass han är som affärsman och hur extremt mycket pengar han förlorat på dåliga affärer.
Detta tror jag alla redan vet om, deklarationen kommer bara bekräfta detta.
Och sen kommer frågan ställas, vart kom alla pengarna ifrån.(och det arbetar man på också)
Trump är en bondfångare, och beter sig som en sådan.
Så detta är knappast något som någon borde bli förvånad av att han vägrar lämna ut detta, han är den som ljuger mest av alla i politiken utan någon konkurrens.
Som jag alltid sagt, historien kommer förpassa trumpen till högen värdelösa presidenter.
Dock sprang han ett fåtals rikas ärenden, och det måste man vara nöjd med samtidigt som statsfinanserna är väldigt illa ställt med.
Nästan som trumpens företagande på 80-90-talet, och detta kommer bli så extremt uppenbart i lågkonjunkturen hur illa statsfinanserna har skötts .