Citat:
Ursprungligen postat av
EnGodForlorare
Nu är det ju såhär att det är detaljerna som du valde att klippa bort och sammanfatta med "jag har fått kvinnohänder i skrevet i festsammanhang fler gånger" som är högst relevanta. Har du utsatts för
- En stupfull man eller kvinna (Peter sammanfattar kvällen som en "blöt tillställning).
- Som kört handen innanför byxlinningen (Peters hand var innanför kvinnans tröja).
- Som klämt dig på kuken eller pungen (Peters hand(händer?) klämde kvinnan på brösten).
- Inför chockad publik (Flera partikamrater ska ha iakttagit händelsen).
- Och sist, men inte minst. Var denna beröring oönskad?
Hade du varit okej med tilltaget även om det varit en bög som klämt?
Om du är i nedre tonåren så förstår jag dig och önskar dig lycka till framöver. Att även du får vara med om fester, partyn och utekvällar. Lugna och helt crazy sådana.
Är du däremot betydligt äldre så kan jag bara ha medlidande för dig. Kanske har du en diagnos eller så är du helt enkelt frånstötande och hamnar aldrig i roliga sociala sammanhang.
Dina frågor har jag redan besvarat i min förra replik till dig. Frågan är ja på samtiliga och många gånger.
Ibland irriterande men alltid en tämligen naturlig ingrediens i en mer eller mindre blöt kväll.
Ibland är det spex, ibland som uttryck i "parningspelet" och raggandet, ibland att någon har fått för mkt och går bananas. Då löser man det genon SAMTAL direkt öga mot öga eller ögon mot öga. Personen kan då ha lite ångest dagen efter men den personen är liksom i gott sällskap eftersom vi andra i gänget har varit med om det själva.
Tom har det hänt EN gång att en bög var där med handen. Mindre trevilgt men likförbannat ingen big deal. Man snackar md honom helt enkelt.
Och jävlar vad roligt jag har haft...