"Tessan Terese haha jasså du knulla ju Joel jimmy å Patrik du knulla ju varje gång du bli tsm me någon de såg man ju me björn Daniel jannie sen när du ville att ja skulle slicka dig men ja ville inte åh du fick DAMP å anmälde mig"
Senast redigerad av Dengummangickinte 2019-05-20 kl. 14:10.
Fast förra vännen tog bort låten pga negativa kommentarer, är delad av ny vän. Tragisk att dessa vänner inte förstår bättre. T borde inte ligga högt på listan över önskevänner, som vän till henne skulle jag ovänna ganska snabbt efter denna soppa började.
"Tessan Terese haha jasså du knulla ju Joel jimmy å Patrik du knulla ju varje gång du bli tsm me någon de såg man ju me björn Daniel jannie sen när du ville att ja skulle slicka dig men ja ville inte åh du fick DAMP å anmälde mig"
Borderline-K*mpa har kommenterat "låt stöldare" på en av gångerna som borderline-Terese länkat sin låt på youtube. är det elakt av mig att skratta åt det?
Är nedlagda polisanmälningar/förundersökningar offentliga handlingar och möjliga att begära ut m h a personnummer? Det måste ju finnas en guldgruva av märkliga anmälningar mellan dessa personer!