2019-05-15, 15:37
Medlem
Diabeteskomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C12H16N2
Det är stor skillnad om det var 1-2 kvällar eller om det var 1-2 veckor så det är nödvändigt att veta.
Är det? Varför då?

Citat:
Ursprungligen postat av asgamarna
äckliga vakt
Äcklig är hon väl inte. Möjligen, eller snarare, hennes beteende.
Citera
2019-05-16, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diabeteskoma
Är det? Varför då?

Äcklig är hon väl inte. Möjligen, eller snarare, hennes beteende.

Han var osäker på tidslinjen och ville få den klar och tydlig. Då är det viktigt att veta om det var dagar eller veckor det handlar om.

Ingen sexigare anledning än det.
Senast redigerad av C12H16N2 2019-05-16 kl. 00:54.
Citera
2019-05-16, 03:37
Medlem
Varför får folk ingen uppfostran av sina föräldrar? Det skulle vara fullständigt otänkbart för mina systrar och mig själv (kille) att ens komma i närheten av en kriminell person. Att folk inte har högre värderingar om sig själva och mål, drömmar i livet. Stackars tjej, saknade en uppfostran
Citera
2019-05-17, 16:29
Medlem
https://pasteboard.co/If7WKZd.png

Har hon förlorat tatuering-studion ?
Citera
2019-05-17, 17:26
Medlem
Diabeteskomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vertex
https://pasteboard.co/If7WKZd.png

Har hon förlorat tatuering-studion ?
Fattar inte.
Citera
2019-05-17, 17:53
Medlem
X-limers avatar
Citat:
Fattar inte.

Han menar förmodligen att sponsorskapet från tatueringsstudion inte längre finns med i hennes press.
Citera
2019-05-17, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarenSisco
Har också träffat henne på jobb men jag jobbade inte som OV. Helt uppenbart att hon flirtade med mina manliga kollegor men sådant händer. Jag är rätt tudelad vad gäller hennes uppmärksamhetsbehov.

Klart är dock att hon har olämpligt umgänge och därför kommer mista sin auktorisation från Länsstyrelsen även om hon blir friad. Däremot, om hon blir friad, så kommer hon kanske inte bli av med förordnandet. Men ett förordnande utan auktorisation är inte så värdefullt, hon blir då tvungen att arbeta direkt för uppdragsgivarna och inte via bevakningsbolag. Ganska få som anställer direkt, domstolar och vissa kommuner gör det. Kanske någon krogägare är villig att göra det också. Hon har säkert ett stort kontaktnät.

Hon har inget bolag registrerat på sig vad jag kan se speciellt inom bevakningsbranschen, så då har hennes icke-existerande bolag inte heller någon auktorisation att förlora?
Citera
2019-05-17, 18:24
Medlem
GunnarSparrs avatar
När kan man tidigast få ut fup?
Citera
2019-05-17, 18:41
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GunnarSparr
När kan man tidigast få ut fup?
När åtal har väckts
Citera
2019-05-17, 19:38
Medlem
Diabeteskomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X-limer
Han menar förmodligen att sponsorskapet från tatueringsstudion inte längre finns med i hennes press.
Ah ok. Har det ändrats alltså?

Lite taskigt isf? Inte för att jag håller med om vad hon gjort, att det var så bra - men vafan har det med tatuering att göra.. De brukar väl inte stå för de mest laglydiga individerna.. Fast jag kanske har fel.
Citera
2019-05-17, 21:21
Medlem
Robert.Arslebergs avatar
Citat:
Ah ok. Har det ändrats alltså?

Lite taskigt isf? Inte för att jag håller med om vad hon gjort, att det var så bra - men vafan har det med tatuering att göra.. De brukar väl inte stå för de mest laglydiga individerna.. Fast jag kanske har fel.

Tror det handlar mer om studions rykte. Potentiella och laglydiga kunder vill nog kanske inte gå till en studio som sponsrar kriminella?
Citera
2019-05-17, 21:32
Medlem
Diabeteskomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robert.Arsleberg
Tror det handlar mer om studions rykte. Potentiella och laglydiga kunder vill nog kanske inte gå till en studio som sponsrar kriminella?
Säkert - men känns inte som kunderna som bryr sig om sånt.. Troligen tankefel av dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in