2019-05-15, 20:10
Medlem
Vippzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manbat
Därför man alltid väger upp det, eller slänger du i dig kapslar utan att väga upp det först?? inte så smart isåfall.

Tycker du man ska behöva göra det med just DNP? Jag understryker DNP!

Väga upp? Du tror att alla kapslar du köper innehåller 100% aktivt ämne och 0% fyllningsmedel?
Citera
2019-05-15, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vippzor
Tycker du man ska behöva göra det med just DNP? Jag understryker DNP!

Väga upp? Du tror att alla kapslar du köper innehåller 100% aktivt ämne och 0% fyllningsmedel?

Rent DNP är ett gult pulver finns ingen anledning att ha nått fyllninsmedel i det om man inte bankar det då och jag tar det säkra före det osäkra och räknar med att det är 100% rent dnp så slipper jag överdosera, varje människa som har lite vett i huvudet borde tänka så när det gäller dnp.
Senast redigerad av Manbat 2019-05-15 kl. 23:54.
Citera
2019-05-16, 13:47
Medlem
Titanites avatar
SVEA Gröna som vanligt
Paket kom snabbt och snyggt!

Rekommenderar deras DNP
Citera
2019-05-17, 10:55
Medlem
bongsongs avatar
Max på Mshop är ju bara outstanding. Aldrig läst något dåligt om varken han eller shoppen, gjort nu 3 köp senaste månaden och alla har vart snyggt packade, bra produkter, hyfsat snabba leveranser 2-5 dagar men det är knappast Max fel utan snarare posten som är så sega. Hemsidan är sjuk smidig så 5 av 5 tummar!
Citera
2019-05-18, 15:44
Medlem
UndeadNinjas avatar
Finns det någon sida som tar emot annan betalning än bitcoin och andra kryptovalutor?
Citera
2019-05-19, 13:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Finns det någon sida som tar emot annan betalning än bitcoin och andra kryptovalutor?

Apoteksbutiken tar cash i brev. Handlat flera ggr inga problem, grön senast i veckan.
Citera
2019-05-20, 02:37
Medlem
Citat:
Typ varenda jäkla shop tar ju andra betalningssätt än krypto
Citera
2019-05-20, 06:18
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson
Apoteksbutiken tar cash i brev. Handlat flera ggr inga problem, grön senast i veckan.

Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Typ varenda jäkla shop tar ju andra betalningssätt än krypto

Ok grabbar, tackar och bockar för hjälpen.
Citera
2019-05-23, 18:50
Medlem
Citat:
Ok grabbar, tackar och bockar för hjälpen.

Ganska korkat att inte betala med btc, det är smidigare och säkrare än alternativen.

Behöver inte posta nåt brev, ingen risk med överföring.

Tar 2 minuter o fixa betalning med btc?
Citera
2019-05-24, 06:11
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LotN
Ganska korkat att inte betala med btc, det är smidigare och säkrare än alternativen.

Behöver inte posta nåt brev, ingen risk med överföring.

Tar 2 minuter o fixa betalning med btc?

Ja alltså jag har handlat med bitcoin en hel del tidigare på exempelvis flugsvamp och diverse lyrica-shoppar men jag tänkte om det fanns någon butik som tog lite mer vanlig betalning så att man skulle slippa bitcoin.

Dock är det enklare och smidigare än att skicka ett brev med kontanter och shoppen jag tänkt handla av drar även av en rabatt vid köp med bitcoin så man förlorar ju inte heller den där lilla summan som man backar då man köper bitcoin (brukade köpa från btcx och vanligtvis försvinner några hundra i köpet).
Citera
2019-05-27, 15:54
Bannlyst
swedstore super snabb dagen efter leverans och kvalitets produkter som vanligt.
Citera
2019-05-30, 13:07
Medlem
Sebastianos avatar
Kaptenen grönt snabbt enkelt 5/5
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in