2018-02-20, 21:13
Medlem
Gröning till www.apoteksboden.com , ska vi se hur deras primobolan känns ;-)

Fick f.ö vänta 6 dagar på leverans, men de hade haft lite tekniska bekymmer och försäkrade att de var tbx i full fart från idag, så fortfarande gröna och sköna!
Citera
2018-02-20, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Vad säger Mshop? Utgår ifrån att du har sökt kontakt med dem.

Mvh,

-Alfred

Uppenbarligen har jag sökt hjälp av mshop och kontaktat berörd part vilket användaren under dig med sin tråkiga attityd inte verkar förstå.
Skrev till lite användare för att fråga om de varit i samma sits.
Paketet kommer uppenbarligen inte.
Mshop säger att när han postar paketet är det postens ansvar. Det är kanske så det ska va. Men oavsett sitter jag i en taskig sits med en summa pengar bort och ingen vara. Vet inte ens vad som hänt med varan.
All rätt att vara besviken. 3,5 veckor är liksom ingen försening av post. Eller kan det verkligen det?
Citera
2018-02-21, 15:41
Medlem
Brulizes avatar
Fint Mshop sköter sig bra.
Citera
2018-02-21, 15:45
Medlem
Har någon nån ide vad som har hänt med superoil på hb?
Citera
2018-02-21, 18:59
Medlem
Exodus78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlgaOlga
Uppenbarligen har jag sökt hjälp av mshop och kontaktat berörd part vilket användaren under dig med sin tråkiga attityd inte verkar förstå.
Skrev till lite användare för att fråga om de varit i samma sits.
Paketet kommer uppenbarligen inte.
Mshop säger att när han postar paketet är det postens ansvar. Det är kanske så det ska va. Men oavsett sitter jag i en taskig sits med en summa pengar bort och ingen vara. Vet inte ens vad som hänt med varan.
All rätt att vara besviken. 3,5 veckor är liksom ingen försening av post. Eller kan det verkligen det?

Kan vara att paketet är frankerat med för lite porto. Det har hänt mig en gång. Jag fick då ett brev från posten och fick betala portot. Efter några dagar kom då paketet.
Tog ett par veckor "all in all".

Mvh Exodus
Citera
2018-02-21, 19:59
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exodus78
Kan vara att paketet är frankerat med för lite porto. Det har hänt mig en gång. Jag fick då ett brev från posten och fick betala portot. Efter några dagar kom då paketet.
Tog ett par veckor "all in all".

Mvh Exodus

Skulle jag inte tro. Om paketet är skickat och fortfarande inte mottaget så har det ju uppenbart hänt något på vägen. Vad som hänt på vägen kan man ju enbart spekulera i men jag skulle bli riktigt besviken och gravt chockad om det visade sig att Mshop skulle ha duckat ett utskick, det finns liksom inte.
Så något har ju hänt på vägen eller så är det du som inte talar sanning. Jag hävdar ingetdera då jag saknar all fakta för att ens kunna göra en bedömning i de fallen. Gällande Mshop har jag tillräckligt med fakta för att kunna göra bedömningen att det inte finns på kartan att de skulle ducka ett utskick för att tjäna in lite pengar med tanke på hur mycket de har bekostat för att få det goda rykte de har. Rimmar liksom inte.

Jag hoppas du får dina grejer iaf, du lär bli väldigt nöjd då. Kanske kan va värt å ta ett varv med dammsugaren hemma också innan det uppdagas vad som skett.

Mvh,

-Alfred
Citera
2018-02-21, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Skulle jag inte tro. Om paketet är skickat och fortfarande inte mottaget så har det ju uppenbart hänt något på vägen. Vad som hänt på vägen kan man ju enbart spekulera i men jag skulle bli riktigt besviken och gravt chockad om det visade sig att Mshop skulle ha duckat ett utskick, det finns liksom inte.
Så något har ju hänt på vägen eller så är det du som inte talar sanning. Jag hävdar ingetdera då jag saknar all fakta för att ens kunna göra en bedömning i de fallen. Gällande Mshop har jag tillräckligt med fakta för att kunna göra bedömningen att det inte finns på kartan att de skulle ducka ett utskick för att tjäna in lite pengar med tanke på hur mycket de har bekostat för att få det goda rykte de har. Rimmar liksom inte.

Jag hoppas du får dina grejer iaf, du lär bli väldigt nöjd då. Kanske kan va värt å ta ett varv med dammsugaren hemma också innan det uppdagas vad som skett.

Mvh,

-Alfred

Med tanke på det goda bemötandet jag fått och det faktum att mshop är den mest grönade shopen på flashback så tror jag verkligen på honom när han säger att han skickat det.
Uppenbarligen är det posten där det hänt något.
Tror det är posten som får en röding. Men det är både nervöst och jävligt surt...
Borde jag vara nervös rent juridiskt så att säga? Eller bara kastar posten iväg skit eller perma-kasserar grejer?
Citera
2018-02-22, 15:26
Medlem
bergelins avatar
Gröning sköning till Extremeroids efter ännu en leverans. Att decan och deras tren a funkar fint vet jag redan. Nu ska jag hoppa på EQ:n också : )
Citera
2018-02-22, 15:57
Medlem
På tal om posten och leveranser, posten fipplade bort ett paket med grejer för flertalet tusen kr från superman till mig en gång. Paket med verktyg kom fram men inga vialer eller ngt. Så sånt sker. Svider. Alltid fått mina leveranser från både max och super alla andra gånger.

Hoppas ingen random shop läser det här och använder det som motivering till att skita i att skicka vart tionde paket eller ngt nu bara.

Citat:
Ursprungligen postat av Terimac
Har någon nån ide vad som har hänt med superoil på hb?
Dom lade ner. Tror dom tar emot bulk-orders (10k+) fortfarande om jag minns rätt på vad dom skrev
Citera
2018-02-23, 22:17
Medlem
chebmamis avatar
En gröning till Max som alltid ser till att man har de bästa förutsättningarna. Bra grejer och alltid snabba leveranser. Tummen upp.
Citera
2018-02-26, 14:59
Medlem
caecos avatar
Mshop levererar igen dagen efter. Väldigt nöjd med leverans.
Citera
2018-02-27, 17:53
Medlem
Swedstore supersnabba och gröna. Tumme upp (med armen vinklad mot kameran för att se extra grov ut)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in