2019-04-28, 21:41
Medlem
Bortamatchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson
Hej.

1: Man rödar ingen för att posten slarvat bort paket, du handlar på DIN risk!

2: Såna som dig tvingar shoppar av rädsla att svartmålas att bjuda på produkter för du anser dig vara berättiga till produkter bara för att du betalat i första skedet, vem ska betala de andra kollit då för postens slarv?

3 Du bör ha hållt tyst!

Eloge till SC pharma, dock inte nödvändigt att skicka dubbla kollin. Inga säljare tar ansvar för postens hantering, va det en liten piss order så visst av välvilja sure. Men då är det bara ännu pinsammare att OP rödar en så bevisat GRÖN shop!

Jag kan inte veta att posten slarvat bort det. Jag kan bara notera att jag inte fått något paket efter flera veckor.

Syftet med tråden är ju att informera andra om man får paket eller inte. Jag har fortfarande inte fått något paket men kommer uppdatera om så sker.

Citat:
Ursprungligen postat av Loafee
Så du rödade innan man ens haft en chans besvara eller tillgodogöra din uteblivna leverans?
Det hade gått en vecka efter jag påtalade det och jag var ganska skeptisk till att de tänkte göra något.
Citera
2019-04-30, 11:06
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Mshop och apoteksbutiken är gröna! Ska bli kul att få testa helt nytt preparat! Sis labs primobolan!

Båda shopparna är grymma, snyggt förpackat och lyxiga leveranstider!

MVH
Citera
2019-04-30, 14:14
Medlem
mandingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mandinga
Såg att några grönat kroppskonsult.

Så provade. Beställde i Måndags, ej fått något än. Skickade även mail tidigare idag, inget svar på det.

Värt att notera är att dom svara direkt när jag skulle beställa.

Återkommer om jag hör något mer.

Fick tillslut en försändelse skickad till mig, men innan det så tog det ett tag och det var en väldig mailkorrespondensen fram och tillbaka innan något hände. Dock var den inte komplett när den väl kom, sen när jag påtalade detta så skulle den kompletteras efter en vecka. Tror ni den gjorde det? Nej.

Orkade inte lägga mer energi på det. Men för mig blir det aldrig mer kroppskonsult.
Senast redigerad av mandinga 2019-04-30 kl. 14:18.
Citera
2019-04-30, 20:36
Medlem
gronbuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mandinga
Fick tillslut en försändelse skickad till mig, men innan det så tog det ett tag och det var en väldig mailkorrespondensen fram och tillbaka innan något hände. Dock var den inte komplett när den väl kom, sen när jag påtalade detta så skulle den kompletteras efter en vecka. Tror ni den gjorde det? Nej.

Orkade inte lägga mer energi på det. Men för mig blir det aldrig mer kroppskonsult.

De läser nog detta ska du se, missade du det roliga inläggen från kroppskonsult?
En medlem förnekade totalt en röding här på flashback han visste nämligen totalt att ingen beställningen hade gjorts så detta va en fake röding. Han hänvisar till att han jobbar på kroppskonsult.

någon vecka senare så grönar han kroppskonsult.
Snyggt gjort!
Citera
2019-05-01, 12:36
Medlem
monogams avatar
Något tips på vad som kan maximera min deff inför sommaren?
Citera
2019-05-02, 08:28
Medlem
Bortamatchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bortamatchen
SC-Pharma Röd.
Citat:
Ursprungligen postat av Bortamatchen
Uppdatering: De skickar nytt paket. + för bra bemötande och hoppas det går bättre denna gång.
Vad som antagligen är det andra paketet de skickade har dykt upp. Fortfarande inget spår av det första paketet. Inte myndighet har hört av sig heller.

Så SC-Pharma är grön.
Citera
2019-05-02, 11:05
Bannlyst
Grön leverans från SC-Pharma.

Oerhört kompetenta på mailen och svarar på alla mina dumma frågor gällande kurupplägg och allt däremellan. Kommer bland annat att utvärdera melatoninet och CBD koncentratet. Ska bli intressant och se ifall det hjälper mot krampanfallen min hund har börjat få den senare tiden.
Citera
2019-05-02, 16:12
Bannlyst
Coachar en person som kör en DNP kur med Kroppsforms DNP och kan säga att det är potent, kapslarna är lite överdoserade 280-290 mg i kapslarna som skall vara på 250 mg.
Citera
2019-05-11, 09:54
Medlem
Ännu en snabb och välpaketerad leverans från Kaptenen.
Citera
2019-05-15, 16:49
Medlem
Vet någon en shop som har aromasin? (som har det inne)
Senast redigerad av imlikenono 2019-05-15 kl. 16:51.
Citera
2019-05-15, 16:58
Medlem
Vippzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manbat
Coachar en person som kör en DNP kur med Kroppsforms DNP och kan säga att det är potent, kapslarna är lite överdoserade 280-290 mg i kapslarna som skall vara på 250 mg.

DNP är det sista man vill ha överdoserat!
Citera
2019-05-15, 19:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vippzor
DNP är det sista man vill ha överdoserat!

Därför man alltid väger upp det, eller slänger du i dig kapslar utan att väga upp det först?? inte så smart isåfall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in