Citat:
Ursprungligen postat av
Ree81
Jag gjorde inte det, nej. Men du tar bara upp en artikel där. Om något är slutsatsen att det finns olika uppfattningar, inte att som du verkar antyda, att det bara finns en (din).
Men att reagera som du gör tyder på att du är mer intresserad av att ha rätt (bli hysterisk pga. ett citat) än att faktiskt diskutera. So whatever.
Om du nu verkligen hade velat diskutera frågan, så hade du ju enklare kunnat argumentera för din sak, istället för att bara klatscha till med fyra länkar.
Du läste ju trots allt att jag Faktiskt skrev ett inledningsanförande.
Något som Du hade kunnat utgå från, om du nu hade velat Diskutera.
Så försök inte anklaga Mig för något när det ju är Du själv som föregår med det tråkiga exemplet.
En "diskussion" består alltså inte av att deltagarna skickar inlägg med Länkar till varandra.
Utan man Skriver det man tycker, man argumenterar för sin sak. Man bemöter det den andre skrivit.
Jag har förklarat för dig varför jag inte håller med dig.
Mitt inlägg är fortfarande kvar, och om du vill argumentera emot det så är du naturligtvis välkommen att göra det.
Men då utan att bara skicka länkar, utan vidare text.
Klimatet är inte så Enkelt att förklara som att "det är jetströmmen som blivit crazy."
För jetströmmen är, som sagt, en vågrörelse.
Nu och då och även framöver.
En vågrörelse har höga och låga punkter, och de rör sig över "underlaget."
Och det främsta problemet med att försöka dra några vidare växlar på jetströmmen, är ju att vi inte har studerat den särskilt länge.
Jetströmmen är en relativt ny, modern, upptäckt med andra ord.
Så huruvida den förändrats på något Dramatiskt sätt, det vet vi faktiskt inte - vi har ingen data som vi kan jämföra med helt enkelt.