2019-05-15, 22:21
Medlem
GunnarSparrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Vad är det första man gör när man kommer hem från Robinson? Botox i läpparna så klart.

Hon ser vidrig ut.
Tycker hon ser ut som en kille så hon tar nog steroider. Hon gjorde dåligt ifrån sig fysiskt på tävlingarna så då har hon antagligen börjat med det efter Robinson.
Citera
2019-05-15, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av monsterbrain
Tråkigt att Anna rök. Stilig kvinna, det. Såg förresten nya bilder på henne, hon står inte att känna igen alls ifrån Robinson. Hoppas inte hon "kurar" ?

https://www.facebook.com/tillvaxtkristianstad/photos/pcb.2521304797904408/2521298134571741/?type=3&theater

Helt otroligt hur en 22-23(?)-årig brud kan se ut som Anna Books mer vältränade tvillingsyrra.
Citera
2019-05-15, 23:56
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walla-walla-wincha
Hur fasen kan tantpakten klara sig så länge? Halvfeta och inte värda en vinst. Vem har de släppt till med?

För att cucks-trion Chewbacca, Glenn utan ryggrad och kuk samt Banka inte på min bro under en båt på en ö valde att rösta ut de starka istället för östrogen-diabetes-klimakteriepatrasket.

Enkelt.

Hade Lucas inte drabbats av den klassiska babbe-stoltheten så hade han kanske kunnat göra ett mer logiskt val och rösta ut korta tjocka. Allt hade förändrats.

Vem vet, Adnilson kanske inte hade behövt stomipåse och Lucas kanske inte hade behövt sälja fisk via dörrknackning.

/C
Citera
2019-05-15, 23:57
Medlem
Screems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Hon gjorde det i ett avsnitt bara. Även om hon gör det varje dag så tror jag inte det håller hennes vikt uppe. Att ingen i hennes lag ifrågasatt varför hon fortf är tjock.

Skriver mer om mat efter att kvällens avsnitt visats för att inte spoila.

Alltså, 6kg på 4-5 veckor är nog inte så konstigt. Troligtvis mindre energi förbrukning än andra eftersom hon är lite mindre.

Du kan ju ganska lätt räkna på de och se att det är rimligt. Insekter är förövrigt ganska energitäta och innehåller ofta bra med proteiner och en del fetter. Sen om man får behålla en del kokos de får äta så är det inte några problem.
Citera
2019-05-16, 00:06
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Hade han verkligen försökt så hade han kanske lyckats. Nu var han bara dryg och det höll inte.

Han säger att han hade ett advokatprov som han hade betalt en massa pengar för. Varför åker han till Robinson när provet sammanfaller med Robinsonspelet?

För att man planerar alltid sitt kvartals-schema med minst dubbla planer. Så när de väl sammanfaller får man helt sonika välja där och då vad som känns mest rätt.

Hade inte stannat en vecka till om de inte kompenserade för den tiden genom att betala mina räkningar där hemma, då mastiff bröt kontraktet och verkade anse att man "skulle vara glad att ens få vara med" Det är den mentaliteten som skapar cucks som mynnar ut i personer som Emilio.

jag har t.ex. inför hösten nu 19 tackat jag till följande, bryggande utbildning för utländska jurister på SU. En internationell LLM i beskattning på LU och ett nytt jobb på ny firma i London.

Om jag nu likt en emilio-cuck skulle tacka ja till enbart ett val och förutsättningarna förändras i September så står man där med ett val och 2 möjligheter man tackade nej till.

Hade Robinson inte varit så sjukt produktionsstyrt, reglerna ändrades varje dag (t.ex.när jag säger att jag tänker fucka alla tävlingarna så får laget helt plötsligt sätta en deltagare på bänken inför tävling) och att deltagarna matades innan tävlingarna osv, så hade jag definitivt tagit kontroversen med både SRA och utfärdigande institution i London gällande de veckorna jag missat av advokatprovet.

Tänk alltid att ni ska ha kakan och äta den med grabbar, så kan ni också leva ett mer värdigt liv.

/C
Citera
2019-05-16, 00:07
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Fast då är ju hela iden helt förstört. Alltså Robinson handlar ju från början om att starkaste överlevare ska vinna. Hela konceptet blir ju därför motsägande.

Vem har sagt det? Både fia och korta tjocka har för fan gått upp i vikt. De borde skickas direkt till biggest loser.

/C
Citera
2019-05-16, 00:08
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Troligtvis inte med tanke på att varken Lucas eller Sophie kom dit. Tveksamt om ens Jannika, Peter och Mattias får några fler chanser men det får vi väl se imorgon.

Vadå pallade inte trycket? Han tvingades lämna pga hälsoskäl. Det är inte att "inte palla trycket". Det hade varit skillnad om han hade gett upp frivilligt som Birgitta gjorde, efter bara en vecka.

Negus puuuhlease. De körde ett EKG på stranden och sa att alla värden var normala men att de ville vara säkra så de tog honom till ett sjukus för fler prover. Sen har han helt plötsligt en vilo-puls på 24?

Hade nick aft en VP på 24 på stranden hade de brutit honom direkt.

/C
Citera
2019-05-16, 00:19
Medlem
Screems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
För att man planerar alltid sitt kvartals-schema med minst dubbla planer. Så när de väl sammanfaller får man helt sonika välja där och då vad som känns mest rätt.

Hade inte stannat en vecka till om de inte kompenserade för den tiden genom att betala mina räkningar där hemma, då mastiff bröt kontraktet och verkade anse att man "skulle vara glad att ens få vara med" Det är den mentaliteten som skapar cucks som mynnar ut i personer som Emilio.

jag har t.ex. inför hösten nu 19 tackat jag till följande, bryggande utbildning för utländska jurister på SU. En internationell LLM i beskattning på LU och ett nytt jobb på ny firma i London.

Om jag nu likt en emilio-cuck skulle tacka ja till enbart ett val och förutsättningarna förändras i September så står man där med ett val och 2 möjligheter man tackade nej till.

Hade Robinson inte varit så sjukt produktionsstyrt, reglerna ändrades varje dag (t.ex.när jag säger att jag tänker fucka alla tävlingarna så får laget helt plötsligt sätta en deltagare på bänken inför tävling) och att deltagarna matades innan tävlingarna osv, så hade jag definitivt tagit kontroversen med både SRA och utfärdigande institution i London gällande de veckorna jag missat av advokatprovet.

Tänk alltid att ni ska ha kakan och äta den med grabbar, så kan ni också leva ett mer värdigt liv.

/C

+1 på att Robinsson är produktionstyrt, men det borde alla tittar och speciellt deltagarna förstå, speciellt efter de fått kontrakten.

Däremot så har ju produktionen vissa personer som de vill behålla, så då försöker de styra produktionen åt de hållet. Men det är ju svårt att vara helt oberoende och opartisk.

Sen håller jag med om att personer borde ha flera alternativ när man planerar saker, så slipper man svälja allt med hull och hår bara för att de är ens enda plan.
Citera
2019-05-16, 00:28
Medlem
Rabattfyllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
2. Klas. Han är jävligt sympatisk. Tyvärr litar han för lite på sina egna styrkor vilket kommer vara till hans nackdel i tävlingarna.
Skulle också klara sig på egen hand på en öde ö.

Han är faktiskt sympatisk, det kan jag också tycka. Otroligt mycket åt vänster är han också, skulle hellre ge bort mat till främlingar på en ö än att ta mesta delen själv. Tänker mycket med hjärtat istället för hjärnan.
Citera
2019-05-16, 00:31
Medlem
Screems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Negus puuuhlease. De körde ett EKG på stranden och sa att alla värden var normala men att de ville vara säkra så de tog honom till ett sjukus för fler prover. Sen har han helt plötsligt en vilo-puls på 24?

Hade nick aft en VP på 24 på stranden hade de brutit honom direkt.

/C

Om jag inte missminner så hade han en väldigt låg vilopuls på stranden, men vet inte om den var 24.

Han hade ju inte bra värden på sjukhus och återhämtade ju inte sig tillräckligt fort. Därför fick han bryta.
Citera
2019-05-16, 00:33
Medlem
Screems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabattfyllan
Han är faktiskt sympatisk, det kan jag också tycka. Otroligt mycket åt vänster är han också, skulle hellre ge bort mat till främlingar på en ö än att ta mesta delen själv. Tänker mycket med hjärtat istället för hjärnan.

Klas är väldigt sympatisk och trevlig. Visst, vissa störde sig på att han hela tiden skulle vara så demokratisk och rättvis. Men de väl bara så som han vill ha det, folk hittar alltid något att störa sig på ändå...
Citera
2019-05-16, 00:39
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Screem
Om jag inte missminner så hade han en väldigt låg vilopuls på stranden, men vet inte om den var 24.

Han hade ju inte bra värden på sjukhus och återhämtade ju inte sig tillräckligt fort. Därför fick han bryta.

Nej läkaren tittar Nick i ögonen efter EKGet och säger alla dina värden är bra, du är inte ute, vi har 24h på oss att utreda.

Sen säger Nick själv på sin instagram att han hade 24i VP på sjukhuset,

Så från OK EKG till 24 i VP på sjukuset 30 min senare.

Mjooo tjena.

/C
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in