Citat:
Ursprungligen postat av
Onkel-Ben-ny
Tack!!!
Citat:
Ursprungligen postat av
Skallmeja-Zorro
Förklara varför det är okay att du kallar Carl Stefan för narcissist, men att det inte är okay att kalla Linn för Korta tjocka. Det förstnämnda är en diagnos som när den används på friska människor inte bara är nedvärderande för den som det används emot utan också för de människor som är diagnostiserad med denna sjukdom (personlighetsstörning). Medan korta tjocka är en ganska neutral beskrivning av hur en person ser ut. Skulle du reagera om jag skrev "Långa smala" om Robert? Om du lägger något annat i uttrycket korta tjocka så får det helt och hållet stå för dig. Jag lägger inga som helst värderingar i denna beskriving.
Det är det iof inte du har rätt i det men tycker det är värre att kalla någon för så nedsättande som kort särskilt extra känsligt om det är en tjej som är överviktig. Svårt att tro att Hamilton är närmare 30!!
Citat:
Ursprungligen postat av
Cymbaltazzz
Linn är en vidrig individ. Absolut ingen Robinson vinnare i mina ögon.
Du tycker inte vidrig är ganska starkt ord för att Linn anser att ursprungliga gänget ska prioriteras
Citat:
Ursprungligen postat av
karanan
Solklart att Emilio och Bonnie fuskar. Emilio har bindeln för högt upp och ser marken tydligt. Bonnie river upp flaggan och sätter den i handen på Emilio. Fusk!
Du har nog tyvärr helt rätt. Titta på Emilios huvud, det är som att han tittar upp på något. En normal reaktion om man inte vet vad som är framför en ett hinder som man kan slå sig på t ex vore att böja på benen och ryggen som en apa och titta ner för att möta en fara
Citat:
Ursprungligen postat av
Titanstake
Ahah Emilio, på väg att asgarva i varje scen han är med i

Det kanske du tycker är jätteroligt men är bara tröttsamt. Hade inte orkat umgåtts med han i 5 minuter