2019-05-14, 21:11
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Linn spelar jävligt bra ska ni veta. Hon tänker helt rätt!
Citera
2019-05-14, 21:15
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
Linn spelar jävligt bra ska ni veta. Hon tänker helt rätt!
+1
Är man ingen fullfjädrad atlet krävs det lite "fuffens" för att ha chansen att vinna.
Citera
2019-05-14, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Sebbe kanske har ont nånstans och går på stark smärtlindring...

Jag tror han blir utröstad på söndag då det är Robert som blir immun.

Ditt jävla as!!!! Robban är så fyrkantig och tråkig! Han är garanterat konflikträdd!!! Ut med han! In med Sebbe!
Citera
2019-05-14, 21:19
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
+1
Är man ingen fullfjädrad atlet krävs det lite "fuffens" för att ha chansen att vinna.

Säger inte emot, men Linn har vart otroligt noga med att poängtera att hon alltid är ärlig. Hon har sagt meningen "Jag har alltid varit ärlig" minst 7 gånger under seriens gång.
Citera
2019-05-14, 21:20
Medlem
Jannica kommer nog promenera på Peters och Mattias nerver. Hon har redan börjat sitta och leta fel och psyka sig på dom. Dom vill nog elda upp den paddan.
Citera
2019-05-14, 21:24
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Säger inte emot, men Linn har vart otroligt noga med att poängtera att hon alltid är ärlig. Hon har sagt meningen "Jag har alltid varit ärlig" minst 7 gånger under seriens gång.
Hon menade nog "Jag har alltid varit ärlig" (Tidigare alltså, nnan hon kom till ön)
Citera
2019-05-14, 21:29
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
Nej, de kommer hamna på den ytterst hemliga ön ”Bordellen”.
Vore rätt kul om Sebastian kom till Bordellön för att återförenas med Anna bara för att finna att ön är tom. Förutom den där 500-kronors kokosnöten han handlade i kiosken
Citera
2019-05-14, 22:29
Medlem
Linn har varit en stigande stjärna men nu rasade hon en del i mina ögon.
För det första så diskuterade hon egoistiskt och sportsligt, åtminstone som jag ser det.
För det andra så tjatar hon om tjejpakten men vi alla som följt hörde ju hur hon i samband med sammanslagningen förklarade alla gamla pakter för begravda.
Nu är väl kanske inte paktandet det stora men när jag blev irriterad åkte det med på ett hörn det också
Den tuffe negerjäveln får ha henne för sig själv ikväll
Citera
2019-05-14, 22:30
Medlem
KrossedOuts avatar
Om jag hade varit så rädd för spoilers i en tråd om en dokusåpa så hade jag använt ett life-hack:

Inte läsa i tråden. Helt banbrytande va? Varsågoda!
Citera
2019-05-14, 22:53
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Om jag hade varit så rädd för spoilers i en tråd om en dokusåpa så hade jag använt ett life-hack:

Inte läsa i tråden. Helt banbrytande va? Varsågoda!
När det finns två trådar om samma dokusåpa, varav den ena inte är tillåten att spoila i och den andra är det tillåtet, vad sägs om att de som vill diskutera händelser i avsnitt som de flesta ännu inte sett, kan göra det i spoilertråden? Det vore banbrytande
Citera
2019-05-15, 00:00
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
När det finns två trådar om samma dokusåpa, varav den ena inte är tillåten att spoila i och den andra är det tillåtet, vad sägs om att de som vill diskutera händelser i avsnitt som de flesta ännu inte sett, kan göra det i spoilertråden? Det vore banbrytande

Tyvärr verkar det vara så att dessa idioter i första hand drivs av att spoila och först i andra hand att diskutera programmet. Det är därför väljer att skriva i denna tråd snarare än att göra det i tråden där detta är tillåtet.
Citera
2019-05-15, 02:55
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Något off-topic, men kollade igenom klipp från förra årets säsong förut. Att det absolut första som sker är att Månsson ska bli fastkedjad med en person, och att det är Lillemor som han väljer, åär så jäävla kul.

Ja, en riktig klassiker haha. Verkar inte finnas nån rolig kille som är med i år. Man saknar Månsson och även den där Jan som kom in som joker senare. Såna behövs i varje säsong av Robinson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in