2019-05-05, 15:41
  #3277
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Kollade även Klas instagram. Han verkar vara någon hippie gangster typ, gillar honom mer i Robinson isf.
Vad är grejen med svartvita bilder?
Blir hans jävvla lökiga tatueringar snyggare då eller?
Citera
2019-05-05, 15:47
  #3278
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusg0d
Vadå hippe gangster ? Haha inte ens nära gangster, kanske hippie men inte gangster. En sån betahane kan inte vara gangster
Då du uppenbarligen tycker det är alfa att vara gangsta så är du en fucking beta bigtime.
Citera
2019-05-05, 16:10
  #3279
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hank.leach
Vad är grejen med svartvita bilder?
Blir hans jävvla lökiga tatueringar snyggare då eller?

Det kan man fråga sig, jag var inte imponerad av hans insta. Trodde han var mer en vanlig kille i brist på bättre ord.

Oj då till och med 80-tals Tobias har instagram. Förstår inte tjusningen med att ständigt visa upp sig i bilder för hela världen fast det är en annan diskussion.
__________________
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2019-05-05 kl. 16:17.
Citera
2019-05-05, 16:12
  #3280
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusg0d
Vadå hippe gangster ? Haha inte ens nära gangster, kanske hippie men inte gangster. En sån betahane kan inte vara gangster

Han visade finger på nån bild o ska va så jäkla tuff med sina tatueringar... Hans bilder ger den känslan helt enkelt. Menar inte att han är kriminell.
Citera
2019-05-05, 16:15
  #3281
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hank.leach
Då du uppenbarligen tycker det är alfa att vara gangsta så är du en fucking beta bigtime.

Hahaha antar du har aldrig associerat dig med riktiga gangsters. Hur beskriver du en som är gangster ? Bara för du är helt delusional så stämplar det ej mig till beta. Kan ta detta via PM istället för att det inte blir allt för off topic.
Citera
2019-05-05, 16:24
  #3282
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusg0d
Hahaha antar du har aldrig associerat dig med riktiga gangsters. Hur beskriver du en som är gangster ? Bara för du är helt delusional så stämplar det ej mig till beta. Kan ta detta via PM istället för att det inte blir allt för off topic.
Riktiga gangsters
Hohoho

Är det sportlov på högstadiet den här veckan eller?
Citera
2019-05-05, 16:50
  #3283
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
När skall det gå upp för läsarna av denna tråd att CSH har påbörjat byggnationen av ett Varumärke?

Detta handlar inte om ett deltagande i Robinson av traditionellt slag utan i stället om att bygga och stärka ett brand för ett givet syfte. Vad, ja det har jag ännu inte lyckats lista ut. Men det är helt klart att just Carl Hamilton (i och med namnbytet) är just detta Varumärke. Ett Varumärke som nu skall fyllas med innehåll. Det är denna resa som den gode CSH bjuder in oss till, det skall bli spännande att åka med.

Han kan sedan om han så väljer, byta tillbaka till sitt ursprungliga namn anonymisera sitt eget personliga jag, samtidigt som Varumärket Carl Hamilton lever vidare.

På detta sätt har han därmed också lyckats "ta över" ett Varumärke som redan tidigare funnits, men inte blivit kommersiellt exploaterat till sin fulla grad.

Vad blir första merchedise produkten, T-Shirts med citat; "Den korta tjocka" eller varför inte "Korvgubbar" ? etc

Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
På tal om Hamilton, jag tar allt han säger med en nypa salt. Inkl att han skulle vara jurist. Och den människan verkar ha en nätshop där han säljer t-shirtar, keps och muggar. Mår uppriktigt sagt illa av att se honom, skönt att han åkte ut tidigt. Verkar fö vara en riktig wannabe.

Kan inte göra annat än att citera vad jag själv skrev den 21/3 och samtidigt dra lite på smilbanden. Antingen hade jag helt rätt om Carl Stefan hela tiden eller så gav jag honom en idé. Jag tror faktiskt på det förstnämda. Då detta förklarar det mesta om varför CS både uppträde på ett visst sätt, samt slängde helt underbara "one liners" omkring sig. Jag hoppas verkligen det säljer. För har jag rätt så är CS en marknadsförare av rang som lyckades infiltrera och utnyttja Robinson för att bygga ett eget varumärke. Bra jobbat Carl Stefan!
Citera
2019-05-05, 17:50
  #3284
Medlem
Vem tror ni åker ikväll?
Citera
2019-05-05, 18:23
  #3285
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hank.leach
Vad är grejen med svartvita bilder?
Blir hans jävvla lökiga tatueringar snyggare då eller?
Smaksak men svartvita åldras snyggare enligt mitt tycke och smälter bättre in mot huden som bakgrund. Alla har olika smak givetvis.
Citera
2019-05-05, 18:27
  #3286
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarSkolan
Smaksak men svartvita åldras snyggare enligt mitt tycke och smälter bättre in mot huden som bakgrund. Alla har olika smak givetvis.
Ja men nu var det ju Instagram som var svartvitt.
Citera
2019-05-05, 18:56
  #3287
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hank.leach
Jag tippar på att Sofie åker ikväll

Jag tror Sofie eller Fia.


P.S. Robinson till ära har man käkat en del kokos i veckan. hehe
__________________
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2019-05-05 kl. 19:08.
Citera
2019-05-05, 20:20
  #3288
Medlem
bagarn29s avatar
Jag har missat lite de senaste veckorna, vad har Sofie gjort för att drabbas av FB:s ilska?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in