Citat:
Ursprungligen postat av
Hank.leach
Vad är grejen med svartvita bilder?
Blir hans jävvla lökiga tatueringar snyggare då eller?
Det kan man fråga sig, jag var inte imponerad av hans insta. Trodde han var mer en vanlig kille i brist på bättre ord.
Oj då till och med 80-tals Tobias har instagram. Förstår inte tjusningen med att ständigt visa upp sig i bilder för hela världen fast det är en annan diskussion.