Citat:
Ursprungligen postat av
Dinsida
Wow, har kollat lite på Tessan och Patrik´s facebook, T´s sätt att skriva på är skrämmande dåligt, om det inte ligger någon diagnos bakom som förklarar så är det bara tragiskt och pinsamt.
Var kommer smeknamnet KissTess från? Har hon läckt på en soffa/fåtölj eller nått?
Detta radarpar borde få en egen Tv-show, hade kunnat bli hur skevt och roligt som helst.
Har bara skummat igenom de sista sidorna, men överväger starkt att gå och köpa chips och bänka mig med läsning av denna helt galna tråd.
P är
helt oskyldig, så vi försöker att hålla honom utanför.
T har en lindrig utvecklingsstörning, hon ligger ungefär på en 9-12 -årings nivå.
KissTessan är ett smeknamn för att hon säger att hennes ex J*el har våldtagit henne så grovt att hon måste springa på toa hela tiden, vilket självklart är en enorm lögn.
Läs tråden, det är värt det, jag lovar!
Det är omöjligt att försöka göra en sammanfattning, det är alldeles för många tvistar och vändningar.
Så köp några kilo popcorn, några liter dricka, och läs, njut, förundras och förfäras