2019-05-14, 18:38
  #6013
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Nä fy fan. Tänk och bo granne med henne. Fan skulle hållit mig vaken 24/7

Jag hade flyttat så fort jag hade kunnat, och haft trippla lås på dörrar och fönster med brandvarnare i varje hörn + övervakningskamera.
2019-05-14, 18:41
  #6014
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Hur lång tid tar det innan det blir officiellt?
När kan man kolla det hos Skatteverket?

Så kan det vara.

Det verkar som att hon har bytt taktik nu när det kommer till P, hon verkar försöka ge honom dåligt samvete..
http://forumbilder.se/I5CSQ/tessan-citat
Det var länge sedan nu man stod inför prästen så jag vet inte. Borde väl egentligen gå att kolla nu eftersom de gifte sig den 9 maj (enl. Fannys fejja). Om inte skatteverket tar lika länge på sig att uppdatera som PostNord har för att leverera paket förstås.
2019-05-14, 18:44
  #6015
Medlem
Wow, har kollat lite på Tessan och Patrik´s facebook, T´s sätt att skriva på är skrämmande dåligt, om det inte ligger någon diagnos bakom som förklarar så är det bara tragiskt och pinsamt.

Var kommer smeknamnet KissTess från? Har hon läckt på en soffa/fåtölj eller nått?

Detta radarpar borde få en egen Tv-show, hade kunnat bli hur skevt och roligt som helst.

Har bara skummat igenom de sista sidorna, men överväger starkt att gå och köpa chips och bänka mig med läsning av denna helt galna tråd.
2019-05-14, 18:49
  #6016
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinsida
Wow, har kollat lite på Tessan och Patrik´s facebook, T´s sätt att skriva på är skrämmande dåligt, om det inte ligger någon diagnos bakom som förklarar så är det bara tragiskt och pinsamt.

Var kommer smeknamnet KissTess från? Har hon läckt på en soffa/fåtölj eller nått?

Detta radarpar borde få en egen Tv-show, hade kunnat bli hur skevt och roligt som helst.

Har bara skummat igenom de sista sidorna, men överväger starkt att gå och köpa chips och bänka mig med läsning av denna helt galna tråd.

P är helt oskyldig, så vi försöker att hålla honom utanför.
T har en lindrig utvecklingsstörning, hon ligger ungefär på en 9-12 -årings nivå.

KissTessan är ett smeknamn för att hon säger att hennes ex J*el har våldtagit henne så grovt att hon måste springa på toa hela tiden, vilket självklart är en enorm lögn.

Läs tråden, det är värt det, jag lovar!
Det är omöjligt att försöka göra en sammanfattning, det är alldeles för många tvistar och vändningar.
Så köp några kilo popcorn, några liter dricka, och läs, njut, förundras och förfäras
2019-05-14, 18:50
  #6017
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinsida
Wow, har kollat lite på Tessan och Patrik´s facebook, T´s sätt att skriva på är skrämmande dåligt, om det inte ligger någon diagnos bakom som förklarar så är det bara tragiskt och pinsamt.

Var kommer smeknamnet KissTess från? Har hon läckt på en soffa/fåtölj eller nått?

Detta radarpar borde få en egen Tv-show, hade kunnat bli hur skevt och roligt som helst.

Har bara skummat igenom de sista sidorna, men överväger starkt att gå och köpa chips och bänka mig med läsning av denna helt galna tråd.


Har du missat att tessan är förståndshandikappad?😂
2019-05-14, 18:56
  #6018
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
P är helt oskyldig, så vi försöker att hålla honom utanför.
T har en lindrig utvecklingsstörning, hon ligger ungefär på en 9-12 -årings nivå.

KissTessan är ett smeknamn för att hon säger att hennes ex J*el har våldtagit henne så grovt att hon måste springa på toa hela tiden, vilket självklart är en enorm lögn.

Läs tråden, det är värt det, jag lovar!
Det är omöjligt att försöka göra en sammanfattning, det är alldeles för många tvistar och vändningar.
Så köp några kilo popcorn, några liter dricka, och läs, njut, förundras och förfäras

Tack för infon, ja detta ska bli spännande

Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Har du missat att tessan är förståndshandikappad?😂
Jag har ju tom missat hela tråden kompis
2019-05-14, 18:57
  #6019
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinsida
Tack för infon, ja detta ska bli spännande


Jag har ju tom missat hela tråden kompis

Damn avundas dej. 500sidor njutning
2019-05-14, 19:08
  #6020
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinsida
Tack för infon, ja detta ska bli spännande


Jag har ju tom missat hela tråden kompis

Jag önskar nästan att jag hade en kamera hos dig när du börjar läsa, för att få se dina miner av bestörtning, chock, skratt, sorg, glädje, ilska och fullständig förvirring
2019-05-14, 19:10
  #6021
Medlem
hum.by.666s avatar
Jag väntar på att höra låten, som nu är inspelad. Det jag minns av texten var "folk gapar efter mig på stan" och "i mina inre rum", eller ja, något i den stilen. Texten hade ju gjorts om från Malins originaltext och det blev lite tjafs om det och inlägget försvann. Kompet var typ rytmbox på en gammal elorgel.

(Till min falsksjungande kompis Fredrik, det du sjöng in när det begav sig är sååå mycket bättre!)
2019-05-14, 20:10
  #6022
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinsida
Wow, har kollat lite på Tessan och Patrik´s facebook, T´s sätt att skriva på är skrämmande dåligt, om det inte ligger någon diagnos bakom som förklarar så är det bara tragiskt och pinsamt.

Var kommer smeknamnet KissTess från? Har hon läckt på en soffa/fåtölj eller nått?

Detta radarpar borde få en egen Tv-show, hade kunnat bli hur skevt och roligt som helst.

Har bara skummat igenom de sista sidorna, men överväger starkt att gå och köpa chips och bänka mig med läsning av denna helt galna tråd.

Poppa lite popcorn, ta en öl och läs igenom varje sida. Det är så värt! Skulle önska jag kunde nollställa för att läsa allt på nytt, denna tråden är så sjuk 👌
2019-05-14, 20:26
  #6023
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kittencat
Är det verkligen på riktigt riktigt? Med hindersprövning och allt innan?
Om det där inte är på riktigt så har de gått rätt långt i sina ansträngingar att bluffa.

Kortet är, såvitt jag kan bedöma, taget inne i Rådhuset i det sk cermonirummet.

Se bild, kolla möblerna, kolla utsikten genom fönstret:

https://www.umea.se/images/18.183cff0916853cd4e7d10eec/1549376786836/vigselrum_0003_Lager%206.jpg

http://forumbilder.se/I5CSN/kimpa-brollop
2019-05-14, 20:41
  #6024
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Om det där inte är på riktigt så har de gått rätt långt i sina ansträngingar att bluffa.

Kortet är, såvitt jag kan bedöma, taget inne i Rådhuset i det sk cermonirummet.

Se bild, kolla möblerna, kolla utsikten genom fönstret:

https://www.umea.se/images/18.183cff0916853cd4e7d10eec/1549376786836/vigselrum_0003_Lager%206.jpg

http://forumbilder.se/I5CSN/kimpa-brollop

Snyggt!
Det verkar med andra ord vara sant.
T uppger att det är hon som har tagit korten, så då borde hon ha varit med under vigseln.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in