Citat:
Kapar in i tråden och förklarar här med krig med min fula psykkärring till granne. Hon har inte gjort annat än klagat på min existens i lägenheten sen jag flytta dit. Nu är jag trött på skiten och tänker göra allt för att provocera henne ännu mer. Jag skiter i om det är omoget. Har levt med hennes psykiska terror i snart 2 år och jag orkar inte smyga på tå hemma längre.
Igår spelade jag hög hårdrock musik på en hyfsad nivå fram till halv 9. Psykäckel skatan dundrade som fan i väggarna så jag märkte att de tog. Jag tänker dock inte bete mig så dant så att jag har fester fram till sent på natten.. Nej jag ska bara utföra så mkt väsen jag kan och får av hyresvärden. Så nu vill jag ha era tips på vad jag mer kan göra inom ramarna för vad som är ok.
Hon brukar stå och glo på mig i sitt fönster om jag är på min uteplats så nästa gång tänkte jag ta med mig dildon ut och vinka med.
Återigen jag vet hur omogen jag är men ni kan inte ana hur länge jag dansat efter hennes pipa och nästan viskat på kvällarna, jag som älskar musik har inte spelat en ton på över ett år... De räcker nu....
Igår spelade jag hög hårdrock musik på en hyfsad nivå fram till halv 9. Psykäckel skatan dundrade som fan i väggarna så jag märkte att de tog. Jag tänker dock inte bete mig så dant så att jag har fester fram till sent på natten.. Nej jag ska bara utföra så mkt väsen jag kan och får av hyresvärden. Så nu vill jag ha era tips på vad jag mer kan göra inom ramarna för vad som är ok.
Hon brukar stå och glo på mig i sitt fönster om jag är på min uteplats så nästa gång tänkte jag ta med mig dildon ut och vinka med.
Återigen jag vet hur omogen jag är men ni kan inte ana hur länge jag dansat efter hennes pipa och nästan viskat på kvällarna, jag som älskar musik har inte spelat en ton på över ett år... De räcker nu....
Om du bor i gammalt hus så är ju det bästa att spola vatten. Att spola vatten det får du göra när som helst vilken tid på dygnet dom som klagar på detta säger du bara ta det med hyresvärden så får han renovera vilket han troligtvis inte kommer göra då det kostar mycket. Så grannen får antingen stå ut med att rören låter eller flytta till något nyare.
Sen ge fan i att gå på tå du har all rätt i värden att använda dina fötter att gå med när du är hemma stampa gärna lite extra hårt.
