2019-05-12, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Kände han någon i den fastigheten?

Det vet jag inte. Jag känner ju inte honom så. Jag har eller hade den relationen till honom.
Citera
2019-05-12, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motala
Hade din kompis någon koppling till Stockholms innerstad 1996?

Inte vad jag vet. Det har jag svårt att tro. Han var ju introvert och tog oftast inte kontakt självmant med andra människor. Dessutom verkade han ogilla att fara runt. Han ville vara där han kände sig trygg.
Av vad jag vet har hans familj inte anknytning till Stockholm.
Citera
2019-05-12, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luffarjeppe
Hade du ett sexuellt förhållande med mördaren och han var din patient? Skulle kunna förklara en del, o du är gift o har barn? Du skulle inte kunna berätta då din man antagligen skulle slå ihjäl dig plus att jobbet ryker.

Nej absolut inte. I ärlighetens namn såg jag honom aldrig ha en flickvän, eller umgås med enbart tjejer utan att ha kompisar runt omkring.
Citera
2019-05-12, 22:58
Medlem
Citat:
JGF signa ut.....kan det bero på att det bränns.....

Kan ju alltid hoppas.

Nejdå. Tråkigt att göra dig besviken.
Citera
2019-05-12, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jordgubbsflickan
Nej absolut inte. I ärlighetens namn såg jag honom aldrig ha en flickvän, eller umgås med enbart tjejer utan att ha kompisar runt omkring.

Det låter som att ni ändå umgicks en del i samma kretsar när du var yngre? Gick ni i samma gymnasium eller var det här senare i livet? Hur funkade han i skolan i så fall?
Citera
2019-05-12, 23:34
Medlem
Motalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deathpunk
Det låter som att ni ändå umgicks en del i samma kretsar när du var yngre? Gick ni i samma gymnasium eller var det här senare i livet? Hur funkade han i skolan i så fall?

Koppling som bränns?
Det är nära nu...
Inte sant
Citera
2019-05-12, 23:44
Medlem
Citat:
Koppling som bränns?
Det är nära nu...
Inte sant

Försöker mest bilda mig en uppfattning om han som Jordgubbsflickan påstår är GM. Om han väl åker fast någon gång kan man stämma av och se om det stämmer något så när. Av förklarliga skäl kommer ju hon själv ha svårt att säga att hon hade rätt.
Citera
2019-05-13, 00:10
Medlem
Impalers avatar
Jordgubbsflickan:
Vad har han för typ av jobb idag? Något som kräver utbildning eller ett vanligt knegarjobb?
Har du någon kontakt med honom? Eller observerar honom på avstånd? Eller ingetdera?
Citera
2019-05-13, 00:47
Medlem
Motalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deathpunk
Försöker mest bilda mig en uppfattning om han som Jordgubbsflickan påstår är GM. Om han väl åker fast någon gång kan man stämma av och se om det stämmer något så när. Av förklarliga skäl kommer ju hon själv ha svårt att säga att hon hade rätt.

OM

Är din förhoppning att han som du säger "inte åker fast"
Citera
2019-05-13, 01:08
Medlem
Motalas avatar
Förstår om det är tungt.
Citera
2019-05-13, 06:10
Medlem
LongLostFriends avatar
Jordgubbsflickan: Gillar han salta fiskar?
Citera
2019-05-13, 06:19
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Ja men det är inget blod från gm i min teori. Han är proffs och skadar sig inte. Endast blod från tredje offret, som utredningen felaktigt då tror är gm.

Eftersom vi inte har DNA från gm, så öppnar det upp för att gm också kan vara en kvinna.
Proffs med en sliten slö kniv utan parerstång? Nej ,det låter väldigt osannolikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in