2019-05-12, 00:41
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Jag försvarar ingen. Punkt. Jag försvarar vår svenska rättssäkerhet, som är en stor del i varför Sverige är ett bra land att leva i. Om en rättegång kommer fram till att detta var oprovocerat våld är jag den förste efter domen som kommer ropa utvisning efter avtjänat straff. När har jag försvarat en våldtäktsman förresten?

Vad som har framkommit i bevisföringen hittills i tråden, så är det inget som är positivt för gärningsmännen/"invandrarkillarna". Och då har jag ändå räknat bort allt struntsnack som förekommit här i tråden.

Att BO exempelvis varit lite "tyken"/kollat åt "fel håll"/har CSA-flagga på bilen räknas inte som "förmildrande" för att GM ska ha rätt att ge sig på BO.
-Inte ett jävlaste endaste dugg!
Citera
2019-05-12, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Jag försvarar ingen. Punkt. Jag försvarar vår svenska rättssäkerhet, som är en stor del i varför Sverige är ett bra land att leva i. Om en rättegång kommer fram till att detta var oprovocerat våld är jag den förste efter domen som kommer ropa utvisning efter avtjänat straff. När har jag försvarat en våldtäktsman förresten?
Säkert kommer rättsväsendet att misstänkliggöra brottsoffret, det blir bekvämast om de framstår
som lika goda kålsupare
Citera
2019-05-12, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mzzo
Har de lynchats ännu?

Nej. Båda grabbarna och en kompis till dom var på Netto senast idag och handlade, till synes oberörda.
Citera
2019-05-12, 02:41
Medlem
skeyo!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av papavier
Finns väl ingen som förtjänar lite "tilltuffsande". Misshandel e vad det kallas och att bruka våld på andra människor som ligger ner el sitter och förövrigt inte ens törs slå tillbaka e bara vedervärdigt o fegt. Du däremot skulle behöva "tilltuffsas" lite kring munnen, bara så att du slutar spotta ur dig såna här grodor och jag hade gärna gjort det med nöje.

Du ser att jag skrev "förtjänade" va? din imbecill. Det jag menade var att det kanske fanns anledningar till det, med det sagt så menade jag ej att det på något sätt va försvarsbart. Ja, du hade "säkert" gjort det med nöje, din tönt. Så du ska alltså använda våld mot någon som skrivit något men du attackerar mig i tron om att jag förespråkade våld mot killen? som sagt, din imbecill.
Citera
2019-05-12, 02:42
Medlem
skeyo!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashblakk
Jo, jag förstår det.
Men dock är dessa småapor triggade av underkastelse.

Jag vet och direkt när man visar att man ej backar och/eller är beredd på att attackera tillbaka så blir dom snabbt lugna, jag har själv varit med om det flertalet gånger.
Citera
2019-05-12, 04:05
Medlem
Stivalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Nej. Båda grabbarna och en kompis till dom var på Netto senast idag och handlade, till synes oberörda.

Vad hände? Du var väl i Kil i helgen för att undersöka, eventuellt röja runt?
Citera
2019-05-12, 04:20
Medlem
Stivalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LennyMacKenzie
Nej detta har ingenting med någon film från det 21:a århundradet att göra utan det ligger långt tillbaka i tiden. Så länge jag minns, och det är rätt länge kan jag lova dig, så har sydstatsflaggan varit en symbol för Rock'n'Roll/Rockabilly, raggarliv och en slags protest gentemot etablissemanget. Så du behöver inte tro längre utan du kan lugnt lite på mig i det fallet.

Det är nog TV-serien Dukes of Hazzard som åsyftas i detta fallet. Den kom till under 70-talet då en populärkulturell vurm för sydstatsflaggan fanns inom Rock'n'Roll.
Citera
2019-05-12, 04:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stivali
Vad hände? Du var väl i Kil i helgen för att undersöka, eventuellt röja runt?
Jag åkte runt i 2 timmar och spelade onkel kånkel både igår och idag. Imorgon bär det av till afghan huset där onkel kånkel ska rivas av i en megafon som jag köpte på Biltema.
Citera
2019-05-12, 05:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
https://www.expressen.se/gt/16-aringen-berattar-om-raa-misshandeln/

"KIL. Klippet sprids som en löpeld på nätet – men visar inte hela bilden.

Den 16-årige pojken i epatraktorn berättar nu för GT om det okända händelseförloppet och ambulansfärden efter den råa misshandeln.

– Efter kanske tio minuter började jag att skaka och såg ingenting på ena ögat.

Men de utpekade gärningsmännen har en helt annan bild."

Tog lite tid men så har iaf expressen skrivit

En 16-årig kille åker omkring i sin EPA-traktor och blir stoppad av två stycken invandrare som börjar misshandla honom och filma allting.

Det här våldsbrottet är ännu ett av många exempel på Sveriges ökända misslyckade migrationspolitik: Kriminella invandre/invandrargäng begår massor av våldsbrott och övriga brott i vårt svenska samhälle.

De våldsbenägna och kriminella invandrarna/invandrargängen terroriserar vårt samhälle.

Återvandring är den bästa medicinen mot våldsbenägna och kriminella invandrare/invandrargäng som skapar stor otrygghet och förstör vårt svenska samhälle.
Citera
2019-05-12, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
SD/Ungsvenskarna ska dit för att protestera/visa sitt stöd på måndag.

https://nyheteridag.se/efter-invandrarnas-brutala-misshandel-nu-aker-sd-till-kil-for-att-traffa-ungdomarna/

https://twitter.com/sdriks/statuses/1126844331468447749

https://twitter.com/Ungsvenskarna/status/1126812046975229952
Kl.16.00 i Kil imorgon alltså. Funderar faktiskt på att åka dit trots lång resväg, ca 10 mil.
Dessutom verkar många gymnasieungdomar ha studiedag i morgon, så jag hoppas på stor uppslutning för att visa äcklen att de inte hör hemma här! OCH definitivt inte gå omkring i KIL helt obrydda som om ingenting har hänt. Alltför mycket har hänt som dessa drägg har åstadkommit, eftersom polisen gör nada så måste svenska folket göra det. Dessa typer ska från nu vara rädda för att gå ut, vad som helst kan hända-dem, som man sår får man skörda...
Citera
2019-05-12, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Vad som har framkommit i bevisföringen hittills i tråden, så är det inget som är positivt för gärningsmännen/"invandrarkillarna". Och då har jag ändå räknat bort allt struntsnack som förekommit här i tråden.

Att BO exempelvis varit lite "tyken"/kollat åt "fel håll"/har CSA-flagga på bilen räknas inte som "förmildrande" för att GM ska ha rätt att ge sig på BO.
-Inte ett jävlaste endaste dugg!

Nej, det har också vittnats om en långvarig konflikt mellan dessa två gäng, samt att raggarna ska ha ropat neger och andra saker till invandrarna.

Vad som är sant vet vi inte, det får en rättegång utvisa. Om våldet har skett oprovocerat kommer jag vilja att killen döms och sedan utvisas. Om det däremot är en hämndaktion efter något raggarna har gjort är läget annorlunda.
Citera
2019-05-12, 10:07
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollhattanhorstad
"Sydstatsflagga" kallas även för "Confederate flag". Det är en flagga som flera neo nazister, white trash, pundare osv använder.

Supporters av flaggans fortsatta användning hävdar att det är en symbol för södra anor och arv, samt representerar en distinkt och självständig kulturtradition i södra USA från resten av landet
Men det har inget med misshandeln att göra. Ingen kan på allvar tro att några "brurschor" har någon som helst aning om vad det är för en flagga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in