2019-05-11, 07:42
Medlem
Cameltotems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Stryptag och en spark i huvudet är "lite motsättningar".
Halshuggningar är "lite knivskador på halsen".

Och sedan blir MSM förvånade över att ingen litar på deras fake news längre.

Man blir inte förvånad hur utvecklingsstörd du är.

MSM beskriver ju det själv som misshandel i översta stycket.

Det är ju den SVENSKA rektorn som säger att de är motsättningar.

Helt ärligt hur fattig white trash är du för att inte klara av att läsa?
Citera
2019-05-11, 07:49
Medlem
Imnshos avatar
Det här fallet är ett typexempel på hur svenskt rättssystem har kukat ur. Alla sunda principer har kastats bort för längesedan.

Med öga för öga menar inte jag att kopiera förnedring och utkräva hämnd. Jag vill ha hårda och rättvisa straff utan något dalt eller en jävla massa utredande.

Klippet visar en rå misshandel. Straffvärdet ska vara högt. Bevisningen är solklar. Vad gärningsmannen har haft för potträning, uppväxt och "flyktingtrauma" är helt jävla ointressant. Inte heller om det varit konflikter på skolan tidigare.

En spark i huvudet är en spark i huvudet är en spark är EN SPARK!!!

Det här ska jourdomstolar fixa på en kafferast. Lås in fanskapet, och är han myndig och dessutom har ett utländskt medborgarskap så ska han visas på porten - för gott!

Jag blir så jävla trött på att det ska snackas hela tiden. Jämför med sport - en tripping är en tripping. En roughing är en roughing oavsett tidigare trash talk. Slår man nån på käften är det matchstraff.

Tyvärr har rättsväsendet infiltrerats av batikhäxor och betacucks som ska leta förmildrande omständigheter (eller för den delen försvårande i vissa fall). Är brottet solklart så är det bara att gilla läget och ta sitt straff.
Citera
2019-05-11, 07:53
Medlem
mjohan84s avatar
Rätt åt dessa bönder, varför åker man runt med den flaggan ? Gillar man slaveri ?

De här individerna står lägre ner än somalier hos mig, åker runt och sladdar och förpestar omgivningen, gör så att folk inte får sova ifred pga sitt beteende

Vår granne kastade en snöskyffel på en sån här bil som sladdade utanför hans hus
Citera
2019-05-11, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Rätt åt dessa bönder, varför åker man runt med den flaggan ? Gillar man slaveri ?

De här individerna står lägre ner än somalier hos mig, åker runt och sladdar och förpestar omgivningen, gör så att folk inte får sova ifred pga sitt beteende

Vår granne kastade en snöskyffel på en sån här bil som sladdade utanför hans hus

Jag håller med om att den svenska inavlade mannen och hans förkärlek till att köra bil samt romantisera USA där han för övrigt aldrig varit är en vidrig företeelse. Men ändå att föredra framför mena och dylikt. Då den inavlade letargiska behövs för att uträtta enklare arbete såsom hämta sopor snickra etc. Då är en liten bil, snus samt folköl en bra belöning för dessa lågt begåvade människor. De är ju iallafall helt ofarliga passiva och helt docila i sin position som konsumentboskap. Släng till fem3en kredit så de kan åka och få knulla av sig i Thailand ibland bara.

Men att importerade jävla våldtäktsäckel som brukar våld vid minsta lilla dispyt är äckligt. De bidrar ej heller till ekonomin de fyller ingen som helst funktion för oss. Förutom för pedofilbatikhäxor som nu slipper åka till Ghambia och naiva rika godhetsknarkare som för övrigt slipper att någonsin befatta sig med dessa drägg. Ett land är en stor ekonomi och kostnaden är enorm för Sverige med dessa parasiter det är ej heller en kostnadseffektiv lösning om man nu vill hjälpa männisnor i s.k nöd.

Det bästa vore om Sveriges Trump tog makten vid nästa val men vem är det? Bert Karlsson hahaha. Sverige är förlorat skönt att man har fri rörlighet inom EU så att man iallafall dra ifrån det nya tredje världslandet.
Citera
2019-05-11, 08:19
Medlem
Citat:

Du vet inte alls hur han är ändå tycker du att det är rätt åt han ,
och du använder bonde som ett skällsord.
Det tyder på ett klassförakt som är typiskt för dagens sossar.
Citera
2019-05-11, 08:56
Medlem
Stones avatar
Citat:

Det kommer alltid finnas ”störande element” i vårt samhälle. Dessa killar är svenskar och har rätt att störa till en viss utsträckning. Men blattarna, de skall bete sig bättre. Men det kommer en dag.
Citera
2019-05-11, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imnsho
Det här fallet är ett typexempel på hur svenskt rättssystem har kukat ur. Alla sunda principer har kastats bort för längesedan.

Med öga för öga menar inte jag att kopiera förnedring och utkräva hämnd. Jag vill ha hårda och rättvisa straff utan något dalt eller en jävla massa utredande.

Klippet visar en rå misshandel. Straffvärdet ska vara högt. Bevisningen är solklar. Vad gärningsmannen har haft för potträning, uppväxt och "flyktingtrauma" är helt jävla ointressant. Inte heller om det varit konflikter på skolan tidigare.

En spark i huvudet är en spark i huvudet är en spark är EN SPARK!!!

Det här ska jourdomstolar fixa på en kafferast. Lås in fanskapet, och är han myndig och dessutom har ett utländskt medborgarskap så ska han visas på porten - för gott!

Jag blir så jävla trött på att det ska snackas hela tiden. Jämför med sport - en tripping är en tripping. En roughing är en roughing oavsett tidigare trash talk. Slår man nån på käften är det matchstraff.

Tyvärr har rättsväsendet infiltrerats av batikhäxor och betacucks som ska leta förmildrande omständigheter (eller för den delen försvårande i vissa fall). Är brottet solklart så är det bara att gilla läget och ta sitt straff.

Det är knappast en rå misshandel. Lindrig eller misshandel av normalgraden. EPA-raggaren kan ta sig därifrån utan problem.
Citera
2019-05-11, 09:06
Medlem
Det står i nwt idag om hur polisen och kommunen ökar närvaron i kil (betalvägg) https://www.nwt.se/2019/05/10/polisen-okar-narvaron-i-kil/

Nu passar det.
Citera
2019-05-11, 09:31
Medlem
Bedrövlig nivå just nu.

Har nån hämnats ännu?
Citera
2019-05-11, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trollmongot
Du vet inte alls hur han är ändå tycker du att det är rätt åt han ,
och du använder bonde som ett skällsord.
Det tyder på ett klassförakt som är typiskt för dagens sossar.

Håller med dig i din första mening!

Men du är ju likadan! Kasta inte sten i glashus!
Citera
2019-05-11, 09:47
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:

De greps ju för misshandeln och nu pågår utredning. Hur menar du att rättssystemet fallerat?

Citat:
Jag vill ha hårda och rättvisa straff utan något dalt eller en jävla massa utredande.

Summariska rättegångar?
I don't think you want that. Det skulle sända samtliga "Svärjevänner" till stupstocken på ett ögonblick.
Citera
2019-05-11, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Det är knappast en rå misshandel. Lindrig eller misshandel av normalgraden. EPA-raggaren kan ta sig därifrån utan problem.
Ska jag tolka det så att du anser att misshandel, oavsett, är normalt mot folk som är enligt er blattar misshagliga och ett godtagbart beteende? I så fall torde det vara upp till var och en att misshandla er blattar lite så där på skoj, det är ju okey... du bör ju inse att beteende smittar och det finns alltid folk som kan mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in