2019-05-11, 22:57
Medlem
Flashbackatmes avatar
Fick höra att ena äcklet blivit flyttad från Kil redan.... så stämmer det lär detta bli nedtystat.
Citera
2019-05-11, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback-profilen
Det är inte 70-talet längre dagens raggare är helt harmlösa...

Jo så är det
Citera
2019-05-11, 23:14
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Det är bara sorgligt alltihopa, alltså invandrar ungdomar som bara driver omkring på stan och
hänger i gallerior vad ska bli av dem?. De här EPA ungdomarna som många är så snabba att
peka ut som raggare och allt, de har endå svetsat och byggt sina fordon, de blir tekniskt drivna
och kommer säkert att klara sig bra.

Ja invandrarungdomar har varit kriminella, våldsamma och störiga sedan 80-talet men den generation som växer upp nu kommer vara 10x värre. Inga av deras föräldrar har jobb, vissa föräldrar försvarar kriminalitet. Andra föräldrar är islamister. De skyller allt på svenskar och rasism och hatar allt som är svenskt. Samtidigt har de mindervärdeskomplex för de vet ju att svenskar inte bor 4 vuxna och 8 barn i en fyra. De vet att de flesta svenskar ser ner på dem. T.o.m. de svenskar som försvara dem har "de låga förväntningarnas rasism" att asylanterna klarar ju inget själva och är allmänt odugliga därför är det synd om dem. Faktiskt tror jag de föraktar batik-häxor, socialtanter, kravlösa lärare, feminister, antirasister och miljöpartister mer än de föraktar nazister och rasister.

Svenska ungdomar har intressen, motorer som dessa, sport, TV-spel eller vad som helst; men de går samtidigt i skolan. Om 10 år har killarna i EPA-traktorn fast jobb och egen bostad medans asylant-killarna är kriminella knarkare med ett långt brottsregister.
Citera
2019-05-11, 23:41
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackatme
Fick höra att ena äcklet blivit flyttad från Kil redan.... så stämmer det lär detta bli nedtystat.

Var de inte bröder? Har hela hans familj flyttat?
Citera
2019-05-11, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Och du tycker att det är skäl nog att sparka killen i ansiktet?
Alltså, de flesta i denna tråden verkar ju tycka att man är en jävla kärring om man tar emot hån och hat utan att försvara sig, så hur kan ni inte förstå killens reaktion? Själv skulle jag aldrig reagera med våld, men så har jag ju blivit ombedd två gånger att byta kön i denna tråden också.
Citera
2019-05-11, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Christianbadass
Kanske du gör det men aldrig hört någon använda det för annat än för de med afrikanskt ursprung. Lika lite har jag hört någon säga turk när det gällt någon med afrikanskt ursprung.
Jag har mängder av gånger hört folk kalla människor från olika länder med mörkare hy än oss svenskar för negrer eller turkar. Hur kan du ha missat det?
Citera
2019-05-12, 00:00
Medlem
Flashbackatmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
Var de inte bröder? Har hela hans familj flyttat?
Vet ej. Fick bara höra detta av en kompis som sett det i någon grupp på fb.
Citera
2019-05-12, 00:01
Medlem
LennyMacKenzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Rätt kul hur det har blivit en raggargrej. Tror en stor del ligger i filmen Dukes of Hazzard där en Dodge Charger har flaggan målad på taket.
Nej detta har ingenting med någon film från det 21:a århundradet att göra utan det ligger långt tillbaka i tiden. Så länge jag minns, och det är rätt länge kan jag lova dig, så har sydstatsflaggan varit en symbol för Rock'n'Roll/Rockabilly, raggarliv och en slags protest gentemot etablissemanget. Så du behöver inte tro längre utan du kan lugnt lite på mig i det fallet.
Citera
2019-05-12, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GIANLUIGI1
Det har framkommit i Expressen, hahahaha, jamen dåså. Då måste det ju vara sant. Vissa tror på vad som helst bara det står i PK media. Att det finns så naiva och dumma människor.
Ja, om det inte står på samnytt eller fria tider så är det ju solklara lögner!
Citera
2019-05-12, 00:23
Medlem
Sool80s avatar
En stor Youtuber har förklarat hur det ligger till
https://www.youtube.com/watch?v=cZuHiMg9J7E

Samt några andra som vet

https://www.youtube.com/watch?v=xyLDKEfVNwc
Citera
2019-05-12, 00:26
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Jag försvarar ingen. Punkt. Jag försvarar vår svenska rättssäkerhet, som är en stor del i varför Sverige är ett bra land att leva i. Om en rättegång kommer fram till att detta var oprovocerat våld är jag den förste efter domen som kommer ropa utvisning efter avtjänat straff. När har jag försvarat en våldtäktsman förresten?

Det fetade: Vilken person/vilka personer syftar du på?
Personerna i A-traktorn (oBs! INTE "EPA-traktorn" som trådens rubrik ljuger om), provocerade väl ingen? -I alla fall inte vad som framkommit i bevisföringen hittills här i tråden.

GM kanske blev provocerade av att de inte kunde åsamka BO mer skada?
(Sådana kriminalfall har jag fan läst om, att "GM provocerades av att BO inte blev tillräckligt skadat av GMs våld"..)
Citera
2019-05-12, 00:34
Medlem
Har de lynchats ännu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här