Citat:
Ursprungligen postat av
zilvereko
Apropå att älta: "Tillsammans och i samförstånd dödat sina barn". Den frasen har ältats av dig och ett par andra postare hundratals gånger i den här tråden.
Att det finns andra postare här som inte tror på nåt samförstånd, det tål du inte men det får du nog svälja.
Jag tror, observera : TROR inte alls att morden var i samförstånd. Polisen har haft fel förr.
Polisen har definitivt haft fel förr och kommer att ha det igen.
Jag skulle nog själv ha ”köpt” deras version om det inte vore för det aggressiva tonläget från vissa håll här i tråden.
Lek med tanken att Hannes Råstam hade yttrat sina funderingar om Thomas Quicks påstådda massmord och bemötts av skurar av svordomar, häcklande och förlöjliganden dygnet runt. Fått höra att han bara var ute efter att tjäna pengar och att han kränkte de anhöriga, att polisen hade gjort ett gediget jobb i X månader och förhört Y personer, att han var misslyckad, äcklig, svamlade osv.
Under förevändningen att man visar respekt för de anhöriga...
Jag kan givetvis inte veta om SG har fått insidesinfo från utredarna. Jag kan däremot mycket väl föreställa mig att det fungerar som en nyckelöppnare att presentera sig som överläkare si och så och anhörig till offren.
Kanske är det bevisat vid obduktionerna att det fanns en trippelmördare?
Och tre mordoffer.
Det kan givetvis vara så att H ändrade sig. Att det är något lurt med avskedsbrevet och/eller testamentet.
Men den som ens snuddar vid tanken blir genast hårt angripen.
Och SG själv har fått motta hot enligt egen uppgift, vilket avfärdades med att hon svamlade.
Hanna får bara inte rentvås. Det finns personer som lägger ner tiotals timmar på att försvara uppgifterna från presskonferensen. Men varför?