2019-05-11, 15:03
Medlem
Stivalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Som många har påtalat. Sannolikheten för att några 16-åriga kaozblattar ens känner till hur en sydstatsflagga ser ut är minimal.

Ja, det är nog likvärdig sannolikhet som att en svensk högstadietjej känner till Pakistans flagga, dvs inte så hög sannolikhet.
Citera
2019-05-11, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stivali
Vet inte riktigt varför du citerade mig. Jag förklarade bara sydstatsflaggan. Det troliga är väl att någon form av provokation förekommit. Jag menar bara att flaggan på taket med största sannolikhet inte utgjorde provokationen. I mitt område finns en bil med sydstatsflagga på bakluckan (en Chevrolet från 60-talet). Det är något normalt i Sverige, inget konstigt eller kontroversiellt alls. Det är något annat som orsakat kontroversen i detta fallet.

Själva poängen med dominansvåld är att det inte behövs någon orsak till våld. En ursäkt som att "han stirrade på mig" är tillräckligt för att den malplacerade invandraren skal utöva våld mot "den mesiga svennen". Dessa individer kommer från auktoritära hem och kulturer och att det läget ha en självförnekande och räddhågsen attityd så som svenska myndigheter (polis och lärare) är kontraproduktivt.

Och... Sydstatsflaggan symboliserar först och främst WT och raggarkultur och inte rasism.
Citera
2019-05-11, 15:30
Medlem
flashblakks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skeyo!
Jo jag vet detta men tycker det kan vara ganska tröttsamt men folk som ska leka tuffa över datorn men gemene man är ju de facto rädd i en sådan situation så jo, han va rädd. annars hade han väl varit ute och svingat?

Jo, jag förstår det.
Men dock är dessa småapor triggade av underkastelse.
Citera
2019-05-11, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neida
Själva poängen med dominansvåld är att det inte behövs någon orsak till våld. En ursäkt som att "han stirrade på mig" är tillräckligt för att den malplacerade invandraren skal utöva våld mot "den mesiga svennen". Dessa individer kommer från auktoritära hem och kulturer och att det läget ha en självförnekande och räddhågsen attityd så som svenska myndigheter (polis och lärare) är kontraproduktivt.

Svennen tror att det går att vara pacifist och bli fredad. När väl dominansbehovet hos gärningsmannen uppstår dock så måste svennen ta fram en strategi för att försöka avstyra dominansbehovet. Detta gör svennen primärt genom lågaffektivt bemötande och om det inte fungerar, och en misshandel har blivit fullbordad så ber svennen istället på sina knän. Dominansen är total.
Citera
2019-05-11, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Professorkalkyl87
Svennen tror att det går att vara pacifist och bli fredad. När väl dominansbehovet hos gärningsmannen uppstår dock så måste svennen ta fram en strategi för att försöka avstyra dominansbehovet. Detta gör svennen primärt genom lågaffektivt bemötande och om det inte fungerar, och en misshandel har blivit fullbordad så ber svennen istället på sina knän. Dominansen är total.

Men hur ska ni ha det. Ger svensken tillbaka är han en rasist eller nazist, och så fort svenskar organiserar sig så börjar utlänningar/förrädare grina. Men när utlänningar grupperar sig då är våld OK och även önskvärt.
Facedesk
Citera
2019-05-11, 16:05
Avslutad
Har de taniga och fega araberna fått stryk än? Någon som vet?

Passageraren borde ju naturligtvis också fått en omgåbg för sitt fega beteende.
Citera
2019-05-11, 16:09
Medlem
Fan vad jag hade velat varit i epa grabbens skor!
Jag vet att det inte är smart då det kan sluta illa men jag har mentaliteten att jag slåss emot i 99 av 100 fall.

Nu är jag dock lite äldre + mycket längre och starkare än epa killen så oddsen hade varit annorlunda, men jag hade bankat dom gul och blå tills dom flytt tillbaka därifrån dom ''flydde''.

Vi behöver mer vikinga anda i landet, blir så jävla förbannad när jag ser sånt här på Svensk mark.

Kan inte någon/några i närområdet ge dom en ordentlig omgång och visa vem som är herren i huset? Filma det gärna också!
Senast redigerad av popcronojuice 2019-05-11 kl. 16:18.
Citera
2019-05-11, 16:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Man blir inte förvånad hur utvecklingsstörd du är.

MSM beskriver ju det själv som misshandel i översta stycket.

Det är ju den SVENSKA rektorn som säger att de är motsättningar.

Helt ärligt hur fattig white trash är du för att inte klara av att läsa?

Skratt. Det är du som inte klarar av att analysera texter. Det här är ett typexempel på när vänsterliberala media med olika knep försöker släta över förövarnas agerande.

Ja, de nämner misshandel som en form av click bait, men du får titta på helhetsbilden. De försöker misstänkliggöra offret och bagatellisera misshandeln. Detta eftersom förövarna tillhör "rätt" grupp.
Citera
2019-05-11, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popcronojuice
Jag vet att det inte är smart då det kan sluta illa men jag har mentaliteten att jag slåss emot i 99 av 100 fall.

Nu är jag dock lite äldre + mycket längre och starkare än epa killen så oddsen hade varit annorlunda, men jag hade bankat dom gul och blå tills dom flyr tillbaka därifrån dom ''flydde''.

Vi behöver mer vikinga anda i landet, blir så jävla förbannad när jag ser sånt här på Svensk mark.

Kan inte någon/några i närområdet ge dom en ordentlig omgång och visa vem som är herren i huset?

Helt klart, komma hit och leva på det vi/våra förfäder byggt upp och sen välja att pissa på oss.
Killen skulle önska att det bara var någon spark i huvudet han fick om han faktiskt kommer levande därifrån.
Citera
2019-05-11, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popcronojuice

Nu är jag dock lite äldre + mycket längre och starkare än epa killen så oddsen hade varit annorlunda, men jag hade bankat dom gul och blå tills dom flyr tillbaka därifrån dom ''flydde''.

Kan inte någon/några i närområdet ge dom en omgång?

Härligt att höra! Jag hoppas att EPA-killen har dragit lärdom och börjar ta itu med att inte vara ett vädjande offer nästa gång utan en viking, en karolinersoldat som slår tillbaka mot invasionsbabbarna.
Citera
2019-05-11, 16:25
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Om du ska utvisa en person mot dennes vilja krävs: chartrat flygplan, fyra personer som fysiskt hanterar personen (polis, vakt, förvarspersonal eller liknande), läkare och observatör från Amnesty.
Nyligen kunde vi läsa om att 50-60 personer var inblandade i utvisningen av ett tjugotal personer till Afghanistan.
Att utvisa personer mot deras vilja kostar flera miljoner kronor - per person. Dröm vidare.

Allt handlar i slutänden hur human man skall vara. Tror knappast att tyska och ryska deportationer var så resurskrävande under andra världskriget.

Det är någon form av paradgren bland politiskt korrekt att problematisera relativt enkla problem när det inte passar deras agenda.
Citera
2019-05-11, 16:32
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stivali
Tja, varför ser man ner på olika företeelser? Vi har väl yttrandefrihet. Folk uttalar sig om vad de ogillar. Jag är fordonsintresserad & uttalar mig om vilka fordon jag ogillar, dvs EPA-traktorer & nerkörda/stylade Volvo 740. Är dessa typer själva så vidsynta då & aldrig säger något nedsättande om någonting?

EPA-traktor fanns långt innan andra världskriget. De har funnits så länge man haft bilar & traktorer. De hade en funktion inom lantbruket förr, därav kopplingen till landsbygden. Idag är funktionen snarare livsstilsbaserad. Då finns det folk som gillar det & som ogillar det. EPA-traktorer var lite coola när de var baserade på Volvo PV men idag ser jag inget varken funktionellt eller häftigt med dem annat än att man, som du säger, lär sig att meka.

Det är ju i grunden en möjlighet att köra ett fordon som i mångt och mycket liknar en bil innan man uppnått ålder för att ta körkort. Lär väl inte finnas någon som har B-körkort och samtidigt kör epa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in