2019-05-10, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Kimpa har också kommenterat på T:s status:

"Kimpa Rohlen: Är de slut mellan dig å Patrik nu eftersom de kom upp om hans ex åh orosanmälningar om hans barn???"

Åh vad jag hoppas att det är sant att det är slut mellan dom! Han förtjänar SÅ mycket bättre än henne!

Tur att tessan har kimpa! En så stabil vänskap har jag aldrig sett maken till.
2019-05-10, 22:59
Medlem
hum.by.666s avatar
Mycket glädjande att jag (kanske) hade fel tidigare idag. Men än ska man inte ropa hej, tänk bara på hur många gånger hon lockade till sig Joel. Som det nu verkar har det tagits timeout, för riktigt slut verkar det inte iom vad hon skrev: "vi få höras framöver hoppas bli lungt folk sluta jävlas". Det kan också vara så att Terese inte släpper taget så lätt. Tänk att andra alltid ska jävlas när hon själv inte drar sig för att vara elak.

K. kanske är lite intresserad, hon hade ju date med Joel...
2019-05-10, 23:11
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Tur att tessan har kimpa! En så stabil vänskap har jag aldrig sett maken till.

Eller hur? Stabil som en myr ute i skogen!

Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Mycket glädjande att jag (kanske) hade fel tidigare idag. Men än ska man inte ropa hej, tänk bara på hur många gånger hon lockade till sig Joel. Som det nu verkar har det tagits timeout, för riktigt slut verkar det inte iom vad hon skrev: "vi få höras framöver hoppas bli lungt folk sluta jävlas". Det kan också vara så att Terese inte släpper taget så lätt. Tänk att andra alltid ska jävlas när hon själv inte drar sig för att vara elak.

K. kanske är lite intresserad, hon hade ju date med Joel...

Ja, jag hoppas av hela mitt hjärta att han har tagit sitt förnuft till fånga och inte lyssnar på hennes försvarstal.
Hon är ju bra på att manipulera, det har vi alla sett, men förhoppningsvis har han sett igenom hennes skådespel.

Det kursiva, jag tolkade det som att hon skrev till J*anna?
2019-05-10, 23:14
Medlem
Om man håller på som Kiss Tessan får man nog tillslut räkna med samma medicin tillbaka!

Skulle jag vara hon skulle jag nog börja kolla en eller två gånger Extra över axeln vem som är bakom så det inte smäller Ordentligt tillslut!För det kommer det göra

För att inte hon Klarar av att ha hand och sköta vara mamma så ska inte andra bli offer för det

Men det blir väl som i Jörn.Snart kan hon inte gömma sig i Umeå heller
För i Jörn kan hon inte bo längre så som Skellefteå

Jävligt svagt / fegt gör anmälningar på andra.helst när det inte stämmer mm
2019-05-10, 23:20
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Eller hur? Stabil som en myr ute i skogen!

Ja, jag hoppas av hela mitt hjärta att han har tagit sitt förnuft till fånga och inte lyssnar på hennes försvarstal.
Hon är ju bra på att manipulera, det har vi alla sett, men förhoppningsvis har han sett igenom hennes skådespel.

Det kursiva, jag tolkade det som att hon skrev till J*anna?
Joh*nn* (a) ska det väl vara? P:s ex alltså.
2019-05-10, 23:22
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Joh*nn* (a) ska det väl vara? P:s ex alltså.

Nej, hon stavar J*anna, * = o, alltså utan H.
2019-05-10, 23:32
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Nej, hon stavar J*anna, * = o, alltså utan H.
Hon skriver obegripligt! Jag tror att det har varit möte om den orosanmälan mot Joh*nn* och Terese fick inte med orden "lägger sig" - i meningen "Joanna alltid i". Och vidare kan hon inte sätta ut punkt på rätt ställe och därför skippar hon det istället. Men visst, jag kan ha tolkat fel också.

Edit. Vi lägger ner den "diskussionen". Gott och väl om P. kan komma loss från Terese.
Senast redigerad av hum.by.666 2019-05-10 kl. 23:52.
2019-05-10, 23:55
Medlem
Citat:
Hon skriver obegripligt! Jag tror att det har varit möte om den orosanmälan mot Joh*nn* och Terese fick inte med orden "lägger sig" - i meningen "Joanna alltid i". Och vidare kan hon inte sätta ut punkt på rätt ställe och därför skippar hon det istället. Men visst, jag kan ha tolkat fel också.

Edit. Vi lägger ner den "diskussionen". Gott och väl om P. kan komma loss från Terese.

Finns en J*anna L*fdahl på FB som är släkt med en samma L*fdahl som kommenterat

Kiss Tessan!
2019-05-11, 08:09
Medlem
Spelar ju ingen roll om HAN säger att det är över.

De är inte över förrän HON säger så.

Och NÄR det är över så fortsätter det oftast ändå med falska Facebooksidor, hot, SMS osv.

Har du väl tagit steget över gränsen så tar det aldrig slut och du och dina anhöriga får leva med det.
2019-05-11, 10:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Spelar ju ingen roll om HAN säger att det är över.

De är inte över förrän HON säger så.

Och NÄR det är över så fortsätter det oftast ändå med falska Facebooksidor, hot, SMS osv.

Har du väl tagit steget över gränsen så tar det aldrig slut och du och dina anhöriga får leva med det.

Tyvärr är det ju så.

Jag hoppas att Patrik (som jag vet läser här) sätter stop redan nu, bryter kontakt med Terrorese, inte vara snäll och tro gott utan verkligen bryta allt samröre med T, blockera henne och ändra sekretessinställningar på Facebook så hon inte kan få kontakt med varken dig eller dina vänner. Visa inget offentligt.

Och sen faktiskt se till att anmäla alla övertramp som T gör, inte låta det bero.
2019-05-11, 18:24
Medlem
Fler än jag som knappt kan vänta på fortsättningen? hoppas att p, j*anna och deras barn får lugn och ro iallafall. men vem vet om deras hus snart står i lågor. Tessan är så jävla läskig och jag sympatiserar mycket med de flesta som drabbas ( men tex kimpa verkar ju inte vara nå bättre).
2019-05-11, 21:00
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dengummangickinte
Fler än jag som knappt kan vänta på fortsättningen? hoppas att p, j*anna och deras barn får lugn och ro iallafall. men vem vet om deras hus snart står i lågor. Tessan är så jävla läskig och jag sympatiserar mycket med de flesta som drabbas ( men tex kimpa verkar ju inte vara nå bättre).
Kimpa verkar verkligen inte ha något emot att skapa drama och kaos.
En liten smula slugare än Tessan men endast marginellt. Undrar lite hur pass oskyldig och drabbad hon är..
K verkar vara riktigt duktig på att trigga T för att sedan luta sig tillbaka med popcornskålen och njuta av föreställningen.

Var orosanmälan mot Joa*** bara ett hot från T eller har det defakto förekommit en kontakt mot soc ang Js barn?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in