2019-05-10, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
McConnell har väl inte direkt motsatt sig ytterligare en utfrågning av Don Jr i kongressen. Även om det verkar överflödigt eftersom han redan utfrågats åtskilliga timmar.

Det finns saker som andra har vittnat om efter att Don Jr pratade med Mueller teamet som man vill klargöra. Om det inte stämmer överens så vill man få saker och ting att stämma med fakta.
Citera
2019-05-10, 10:42
Medlem
Trump Jr kommer att frågas om affärerna i Ryssland, hur de gick till och hur länge de pågick förhandlingar. Mötet I Trump Tower kan förmodligen komma upp också om man har några frågor kring detta grundade i uppgifter från andra efter att Trump Jr vittnade. Sen kan det ju för all del finnas något annat som gör att uppgifter man fått från vittnen inte går ihop. Q vet säkert vad det rör sig om.
Citera
2019-05-10, 11:34
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katalina
Trump Jr kommer att frågas om affärerna i Ryssland, hur de gick till och hur länge de pågick förhandlingar. Mötet I Trump Tower kan förmodligen komma upp också om man har några frågor kring detta grundade i uppgifter från andra efter att Trump Jr vittnade. Sen kan det ju för all del finnas något annat som gör att uppgifter man fått från vittnen inte går ihop. Q vet säkert vad det rör sig om.

Jag skulle våga sätta pengar på att man kommer att försöka se hur mycket av Cohens vittnesmål som stämmer medan Republikerna troligen lär slicka röv som vanligt
Citera
2019-05-10, 11:46
Medlem
hur var det nu med Q, Trump och Israel. Förklarade inte FittaHora att 'Israel will be last'? Nu har vi alltså den mest Israelvänliga presidenten någonsin som applåderar sin polare 'Bibi' när han sätter hårt mot hårt och har gått längre än någon annan president för att säkra den kristna tokhögerns och den judiska lobbyismens agenda. Hu går det ihop med Q-narrativet egentligen? Eller har det ändrats? Är Q proIsrael nu?
Citera
2019-05-10, 12:00
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
hur var det nu med Q, Trump och Israel. Förklarade inte FittaHora att 'Israel will be last'? Nu har vi alltså den mest Israelvänliga presidenten någonsin som applåderar sin polare 'Bibi' när han sätter hårt mot hårt och har gått längre än någon annan president för att säkra den kristna tokhögerns och den judiska lobbyismens agenda. Hu går det ihop med Q-narrativet egentligen? Eller har det ändrats? Är Q proIsrael nu?
Har du några citat? Känns som osant svammel från din sida just nu.
Citera
2019-05-10, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Har du några citat? Känns som osant svammel från din sida just nu.
Vad för något? Att FittaHora trodde att Trump var någon sorts Arisk riddare som skulle befria västvärlden från Semiterna? Eller att Trump är den mest pro-Israeliska presidenten någonsin? Om det förra, använd sökfunktionen. Om det senare, läs nyheterna.
Citera
2019-05-10, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Vad för något? Att FittaHora trodde att Trump var någon sorts Arisk riddare som skulle befria västvärlden från Semiterna? Eller att Trump är den mest pro-Israeliska presidenten någonsin? Om det förra, använd sökfunktionen. Om det senare, läs nyheterna.
Det är inte jag som ska styrka dina falska påståenden. Fram med citat om Fittahora.
Att Trump är Israelvän är väl ingen hemlighet. Det var han varit öppen med från början.

Däremot att Q skulle varit anti Israel tvivlar jag på. Det får du gärna få fram något citat på med.
Citera
2019-05-10, 13:19
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Det är inte jag som ska styrka dina falska påståenden. Fram med citat om Fittahora.
Att Trump är Israelvän är väl ingen hemlighet. Det var han varit öppen med från början.

Däremot att Q skulle varit anti Israel tvivlar jag på. Det får du gärna få fram något citat på med.

Håller med dig om att Q isnarast verkar pro-Israel, men att fittahora hoppas att Q är anti-Israel kan du få citat på om du vill..

Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Många är dom som inte erkänner Israel som stat och min teroi/förhoppning är att det i planen ingår att staten Israel skall upplösas och dess mark återges till tidigare ägare. Om det sker är USAs ambassad lokaliserad i Palestinas huvudstad Jerusalem och inte i judarnas huvudstad Tel Aviv.

Citat:
We are saving Israel for last.
Very specific reason not mentioned a single time.
Q

fittahoras hela inlägg: (FB) Anonym användare "Q" /pol/ hintar om massiv Deep State-upprensning i USA #TheStorm
Citera
2019-05-10, 13:20
Medlem
Citat:

Jag hittade då det inlägget enkelt. Det är faktiskt flera som skrivit om Israel last. Jag tror dock att Trump även menar USA last. Han trollar ju när han säger Make America Great Again. Så klart.
Citera
2019-05-10, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Håller med dig om att Q isnarast verkar pro-Israel, men att fittahora hoppas att Q är anti-Israel kan du få citat på om du vill..

fittahoras hela inlägg: (FB) Anonym användare "Q" /pol/ hintar om massiv Deep State-upprensning i USA #TheStorm

Varför menar du och Alpoxen att Q narrativet har ändrats för att fittahora har en teori/förhoppning? Betyder det att ni tror att det är FH som levererar info till Q som Q sedan publicerar?
Citera
2019-05-10, 15:04
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cidroN
Varför menar du och Alpoxen att Q narrativet har ändrats för att fittahora har en teori/förhoppning? Betyder det att ni tror att det är FH som levererar info till Q som Q sedan publicerar?

Det menar jag inte alls, jag visade bara fh’s teori. Jag tror givetvis varken fh eller Q har mer rätt än en blind apa med tarotkort...
Citera
2019-05-10, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken

Ja det var intressant och är lite förvånad, stötte på tidigare inlägg angående Israel av Fitthora och måste säga att jag blev ganska mindfucked.

Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Mig veteligen finns dock inget som tyder på att Kushner är korrupt och skulle så vara fallet är han en stor tillgång. Fienden, som till stor del är judar, kan få en falsk förhoppning att Trumps stab är infiltrerad.

Som jag har skrivit om tidigare i tråden tror jag att trumpadministrationens taktik är att stryka Israel och därmed judarna medhårs för att skapa en falsk trygghet innan dödsstöten sätts in.
För mig är det som en pusselbit som faller på rätt plats. Zionisterna styr allt, de är toppen av pyramiden, de kontrollerar deep state. Därför har jag haft svårt att få ihop det varför Trump stöttar zionisterna då de är roten till deep state, federal reserve etc, men nu blir allt mer logiskt. Att vara mot Israel är som att skjuta sig själv i foten eftersom judarna styr bakom kulisserna.

Det verkar som Zionisterna lämnar demokraterna/vänsterkanten för att gå över till att stödja den konservativa högern eftersom de nuförtiden är för Israel. Sverigedemokraterna stödjer ju Israel t.ex medan vänstern inte gör det. De nya demokraterna i USA (AOC med flera) är anti Israel medan Trump är för.

Jag tror det handlar om att låta judarna få bygga upp sitt tredje tempel så att deras falska Messias kan komma och styra världen från templet. Trump har gjort det möjligt genom att låta dom få Jerusalem som huvudstad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in