Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Håller med dig om att Q isnarast verkar pro-Israel, men att fittahora hoppas att Q är anti-Israel kan du få citat på om du vill..
fittahoras hela inlägg:
(FB) Anonym användare "Q" /pol/ hintar om massiv Deep State-upprensning i USA #TheStorm
Ja det var intressant och är lite förvånad, stötte på tidigare inlägg angående Israel av Fitthora och måste säga att jag blev ganska mindfucked.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fittahora
Mig veteligen finns dock inget som tyder på att Kushner är korrupt och skulle så vara fallet är han en stor tillgång. Fienden, som till stor del är judar, kan få en falsk förhoppning att Trumps stab är infiltrerad.
Som jag har skrivit om tidigare i tråden tror jag att trumpadministrationens taktik är att stryka Israel och därmed judarna medhårs för att skapa en falsk trygghet innan dödsstöten sätts in.
För mig är det som en pusselbit som faller på rätt plats. Zionisterna styr allt, de är toppen av pyramiden, de kontrollerar deep state. Därför har jag haft svårt att få ihop det varför Trump stöttar zionisterna då de är roten till deep state, federal reserve etc, men nu blir allt mer logiskt. Att vara mot Israel är som att skjuta sig själv i foten eftersom judarna styr bakom kulisserna.
Det verkar som Zionisterna lämnar demokraterna/vänsterkanten för att gå över till att stödja den konservativa högern eftersom de nuförtiden är för Israel. Sverigedemokraterna stödjer ju Israel t.ex medan vänstern inte gör det. De nya demokraterna i USA (AOC med flera) är anti Israel medan Trump är för.
Jag tror det handlar om att låta judarna få bygga upp sitt tredje tempel så att deras falska Messias kan komma och styra världen från templet. Trump har gjort det möjligt genom att låta dom få Jerusalem som huvudstad.