2019-05-08, 23:18
Medlem
MrAndress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neida
Så rädd som 16 åringen föreföll i videon så kan vi nog utesluta att han kallat den i byn ökände bråkmakaren " neger", det hade han aldrig vågat. Men men, rasistkortet är ju effektivt, se bara på vinklingen i Expressen.

Läste slaskpressen, och jag är på BO sida helt och hållet. Tror han är och varit skiträdd. Stackars kille, men detta är vad mångkulturen ger oss.
Citera
2019-05-08, 23:18
Medlem
https://minfil.com/TdwfJ9o3nc/C3A88F...0B4F61C9D_jpeg

Någon som känner till något kring detta? Är killarna i skyddsförvar som nämns tidigare i tråden? Eller hann de få hembesök innan?

Hoppas på det sistnämnda.
Citera
2019-05-08, 23:21
Medlem
Rektorn, den där första "journalisten" och åklagaren samt en polis som yttrat sig i media fattar väl för h vad för signal dom skickar till nysvenskar när dom förminskar invandrares våld, beskyller offer o insinuerar att sprida film är värre än våld?
Dom kan omöjligt vara så dumma, och då gör dom ju det medvetet de asgamarna
Vad annan anledning kan finnas?
Vi vet ju att det handlar om sex för soctanterna.
Men är väl bara bara sadism eller ondska det kan handla om från övrigas sida?
Senast redigerad av LupesVulpus 2019-05-08 kl. 23:24.
Citera
2019-05-08, 23:24
Medlem
Varför detta drama?

Jag trodde raggare gillar lite slagsmål!

Är han pacifist som sitter i raggarbilen?
Citera
2019-05-08, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abbagron
https://minfil.com/TdwfJ9o3nc/C3A88F...0B4F61C9D_jpeg

Någon som känner till något kring detta? Är killarna i skyddsförvar som nämns tidigare i tråden? Eller hann de få hembesök innan?

Hoppas på det sistnämnda.
Citat:
Brodern till pojken från filmen säger dock att varken han eller brodern, trots hot på nätet, har några planer på att gömma sig.

Citat:
– Jag känner alla i Kil. Jag skiter i det. Ingen kan flytta på oss. Vi bor här och har gjort det i många år. När man inte gjort nåt, varför ska jag flytta på mig?

Inget har hänt, "medborgargarden" på facebook eller liknande är och har alltid varit pajaserier.
Som att polisen inte snappar upp det?
Herregud vad skämmiga folket i Kil är.
Citera
2019-05-08, 23:32
Medlem
Onanikrems avatar
Hade detta hänt för 25 år sedan hade blattarna hittats efter ett par dagar sönderslagna i diket med en ros mellan skinkorna.
Vad fan har hänt med dagens samhälle och motorburen ungdom?
Citera
2019-05-08, 23:32
Medlem
TwinkieTheKids avatar
Citat:
16-åringen berättar om råa misshandeln

KIL. Klippet där en svensk tonåring i en epatraktor blir slagen av en pojke med invandrarbakgrund i samma ålder sprids som en löpeld på nätet – men filmen visar inte hela bilden.

Den 16-årige pojken berättar nu för GT om det okända händelseförloppet och ambulansfärden efter den misshandeln.

– Efter kanske tio minuter började jag att skaka och såg ingenting på ena ögat.

Men de utpekade gärningsmännen har en helt annan bild.

https://unv.is/expressen.se/gt/16-aringen-berattar-om-raa-misshandeln

Det är det gamla vanliga, rasistkortet dras, rasfrämlingarna ljuger och skyddar varandra, överslätning och förminskning av händelsen från cuck-hanrej-rektorn och batikhäxe-"skolvärdinnan". Blir så jävla förbannad, det är tam mig fan inte klokt!

Detta handlar om vad man i Danmark och Norge kallar för "dominanskriminalitet" och det handlar om att muslimer helt enkelt förnedrar, dominerar och oprovocerat misshandlar svenskar. Man har blivit så många nu och man vill ge uttryck för att det är deras land nu. Detta är mycket allvarligare än vad folk nog inser, Sverige är mycket, mycket illa ute!

Mycket ohederlig journalistik av hatsajten Expressen som också inte nämner att misshandlarna tidigare är kända för polisen och har till och med åtalats för tidigare oprovocerade attacker på svenska ungdomar!

Citat:
Film sprids på rasfrämlingar som slår svensk pojke

Detta hände den 11 Juni 2017 med samma killar som misshandlade i kil den 1 maj 2019. Samma killar misshandlade även våran son 1 år tidigare. Men allt lades bara ner trotts att dom hittat både knivar och järnrör efter detta gänget som går på våra svenska barn gång på gång. 😡😡😡

https://www.nordfront.se/film-sprids-pa-rasframlingar-slar-svensk-pojke.smr
Senast redigerad av TwinkieTheKid 2019-05-08 kl. 23:36.
Citera
2019-05-08, 23:47
Medlem
Suck....
Sydstaterna är en stor del av raggarkulturen. Bilarna kommer därifrån och
raggarkulturen har rötterna där.
Typ som reggae och jamaica

Jag ser inte den automatiskt som rasistisk. Det beror på sammanhanget. Lite skillnad om kkk använder den eller om någon på powermeet har den där bak.
Citera
2019-05-08, 23:49
Medlem
Nazister använder ju också svenska flaggan tyvärr
Snart får man väl inte använda den förfan

Är Englands, frankrike, spaniens etc flagga också rasistiska?
Citera
2019-05-08, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadioDDR1
Det är som Ulf Kristersson säger. Sverige behöver behöver en bättre integrationspolitik.

Så du menar att lika mycket som de ska beblandas med oss, ska vi integreras i deras kultur? Ta efter lite låg-IQ-beteende och börja hoppa på folk lite hipp som happ ute på gatan?

För det är vad integration handlar om.

Hur aningslös behöver man vara när man fortsätter att kräva integration med ett folk som efter 3e och 4e generationen i Sverige knappt kan prata svenska och där 70% går ut grundskolan utan fullständiga betyg?
Citera
2019-05-08, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prdtr
Så du menar att lika mycket som de ska beblandas med oss, ska vi integreras i deras kultur? Ta efter lite låg-IQ-beteende och börja hoppa på folk lite hipp som happ ute på gatan?

För det är vad integration handlar om.

Hur aningslös behöver man vara när man fortsätter att kräva integration med ett folk som efter 3e och 4e generationen i Sverige knappt kan prata svenska och där 70% går ut grundskolan utan fullständiga betyg?

Det är p.g.a segregation, som är motsats till integration.
Senast redigerad av Valpen_ 2019-05-08 kl. 23:58.
Citera
2019-05-08, 23:55
Medlem
Avhumaniseringen av det misshandlade barnet är i full gång, scarequote epitet eparaggare använts febrilt i syfte att mörka att det handlar om 16årigt barn.
Skillnaden är markant mot 21 åringar till gm tom och inte ens offer etc som konstant kallas barn etc etc
Senast redigerad av LupesVulpus 2019-05-09 kl. 00:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in