2019-05-08, 22:00
Medlem
Det gynnar SD i EU-valet säger Björklund om påstådda EPA-attacken.
Citera
2019-05-08, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Skyddsboende på annan ort så länge hotbilden är överhängande.
Tragikomisk, vedervärdigt och ett riktigt jävla slag i ansiktet på faktiska brottsoffer.

Det finns ingen hotbild, o def inte någon "överhängande" sådan.

Sen om den fanns, och? Vem bryr sig
Sedan har väl Glass och korvutdelarna i svenskt rättsväsende har bristande resurser?
Akut tom
Senast redigerad av LupesVulpus 2019-05-08 kl. 22:02. Anledning: Ehh
Citera
2019-05-08, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Det gynnar SD i EU-valet säger Björklund om påstådda EPA-attacken.

Inte rocket science direkt.
Citera
2019-05-08, 22:01
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stracci
Ni som tror att någon seriöst kommer att ge babbarna spö för denna attack

När har det någonsin skett? Sådan samhörighet finns knappt mellan svenskar att man begår vedergällningsattacker för en attack mot en främling. Svenskar är mest tuffa på Flashback, i verkliga livet besitter naturligtvis de flesta en veklings hjärta.

Där har du väldigt fel. Du vet vad man säger, droppen som får vattnet i bägaren att rinna över. Jag tror att vi är där nu. Det började brännas efter våldtäkten på en handikappad kvinna på Gotland. Det slutade med invandrarmännen fick flytta från Gotland vilket räddade dem.

Jag ser inget som kommer att skydda dessa snorungar.
Citera
2019-05-08, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Där har du väldigt fel. Du vet vad man säger, droppen som får vattnet i bägaren att rinna över. Jag tror att vi är där nu. Det började brännas efter våldtäkten på en handikappad kvinna på Gotland. Det slutade med invandrarmännen fick flytta från Gotland vilket räddade dem.

Finns väl klipp där gm anser sig ha polisen på sin sida?
Han säger nåt liknande iaf, jag kan inte direkt säga med tanke på polisen och samhället s tidigare agerande att han har direkt fel..
Tyvärr.

Se det urskuldande äcklet till åklagares uttalanden, rektorn etc
Citera
2019-05-08, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S4baton
De jävla blattebarnen gråter ut om att de blev kallade negerjävel. Håll bara käften eller åk hem. Vem har betalat deras märkeskläder? Svenska skattebetalare som deras föräldrar livnär sig på, alternativt pengar de fått via personrån av yngre förmågor än de själva.

Packa och åk hem!
Säkert att EPA-kille sa negerjävel, det var två araber. Mycket genomskinligt.
Citera
2019-05-08, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone

Jag tror på det endast när det sker. Så länge kan man endast läsa dessa kommentarer med skratten i halsen.
Citera
2019-05-08, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nospeech
Ja det får man såklart inte göra, nåde den svensk som råkar "provocera" eller "skrika något olämpligt" till våra kungar blattarna.

Fyfan så vidrig du är.
Lägg inte på mig åsikter som jag inte har, tack!

Givetvis ska ingen provocera någon annan. Oavsett om man är svensk eller invandrare.

Nu tog du förvisso bort ditt inlägg om vilken mes jag är och hur låg testosteronhalt jag har och allt vad du nu skrev, något du även har skrivit till ett stort antal andra män i andra trådar. Men du verkar inte vara motståndare till våld direkt, vilket förvånar mig då du även verkar tycka att man ska få provocera hur mycket man vill utan att någon annan svarar med våld.
Citera
2019-05-08, 22:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
att man ska få provocera hur mycket man vill utan att någon annan svarar med våld.

Svenska pojkens fel alltså, han åkte runt i en epa! Klart som fan han får stryk!

FYFAN VAD SÅNA SOM DU ÄR VEKA, skäms på dig.
Citera
2019-05-08, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varglig
Jag tror våra meningar om vem som uppför sig provokativt i den där videon går isär.

Var det för att våra ouppfostrade barn skulle bli misshandlade som vi valde "refugees welcome" menar du? Att de små juvelerna från utlandet är så ömtåliga att alla svenskar måste huka sig och leva som arabvärlden från och med nu för att inte vara "provokativa".

Förr i tiden kanske en socialdemokratisk gubbdjävel gått fram till epa-killarna och sagt åt dem att ta bort den där djävla rasistflaggan eller så ringer han morsan som ger smörj. Det var konsekvenser i en rimlig samhällsmodell som jag kan ställa upp på även om jag ogillar socialdemokratiska gubbdjävlar som tror de vet bäst.

Men det här...
Det här är fel på alla sätt. Det här är inte vad jag vill se i ett land som försökt vara generöst och dela med sig av sin rikedom och trygghet.
Håller med dig i mycket du skriver, men inte i att handgemäng skulle vara mindre förekommande förr i tiden.

Tycker bara att om man inte är beredd på att försvara sig så ska man ge fan i att provocera.
Citera
2019-05-08, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
https://www.expressen.se/gt/16-aringen-berattar-om-raa-misshandeln/

"KIL. Klippet sprids som en löpeld på nätet – men visar inte hela bilden.

Den 16-årige pojken i epatraktorn berättar nu för GT om det okända händelseförloppet och ambulansfärden efter den råa misshandeln.

– Efter kanske tio minuter började jag att skaka och såg ingenting på ena ögat.

Men de utpekade gärningsmännen har en helt annan bild."

Tog lite tid men så har iaf expressen skrivit
Från artikeln;
Citat:
De två unga män som nu är misstänkta för att ligga bakom misshandeln kom till Sverige 2016 och är ostraffade.
Mm finns ju anledning till det sexpressen, o det är ju att pisspolis och soctanterna aldrig gått vidare.
Finns andra klipp, vattenpipor har kastats i fönster etc.
Expressäcklen Kan ju inte ha missat detta så hur onda kan dom vara?
Samt varför är MSM folk så totalt okänsliga empatilösa as?
Gm har också yttrat sig om hur polis är på hans sida
Senast redigerad av LupesVulpus 2019-05-08 kl. 22:17.
Citera
2019-05-08, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nospeech

Svenska pojkens fel alltså, han åkte runt i en epa! Klart som fan han får stryk!

FYFAN VAD SÅNA SOM DU ÄR VEKA, skäms på dig.
Nu var det nog inte just EPA:n i sig som idioterna till invandrare provocerades av.
Är du lågbegåvad, eller gör du dig till?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in