Citat:
Ursprungligen postat av
peter_pung
Så kan det säkert vara, men det är i alla fall ingen skräll om två invandrare som är kända för att vara bråkstakar blev provocerade av EPA-ungarna. Försvarar inte på något sätt deras beteende, då de verkar vara idioter.
Men är det så smart att vara medvetet provokativ när man vet att det förekommer mycket våld i samhället? Kan man inte låta sydstatsflaggan hänga hemma på pojkrummet?
Jag tror våra meningar om vem som uppför sig provokativt i den där videon går isär.
Var det för att våra ouppfostrade barn skulle bli misshandlade som vi valde "refugees welcome" menar du? Att de små juvelerna från utlandet är så ömtåliga att alla svenskar måste huka sig och leva som arabvärlden från och med nu för att inte vara "provokativa".
Förr i tiden kanske en socialdemokratisk gubbdjävel gått fram till epa-killarna och sagt åt dem att ta bort den där djävla rasistflaggan eller så ringer han morsan som ger smörj.
Det var konsekvenser i en rimlig samhällsmodell som jag kan ställa upp på även om jag ogillar socialdemokratiska gubbdjävlar som tror de vet bäst.
Men det här...
Det här är fel på alla sätt. Det här är inte vad jag vill se i ett land som försökt vara generöst och dela med sig av sin rikedom och trygghet.