2019-05-08, 21:45
Avstängd
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
https://www.expressen.se/gt/16-aringen-berattar-om-raa-misshandeln/

"KIL. Klippet sprids som en löpeld på nätet – men visar inte hela bilden.

Den 16-årige pojken i epatraktorn berättar nu för GT om det okända händelseförloppet och ambulansfärden efter den råa misshandeln.

– Efter kanske tio minuter började jag att skaka och såg ingenting på ena ögat.

Men de utpekade gärningsmännen har en helt annan bild."

Tog lite tid men så har iaf expressen skrivit

Fast nu ska de så klart spinna storyn så in i helvete. Skulle nog ha varit bättre om de inte tog upp händelsen öht.

Helt sjukt hur Expressen och SVT är så måna om att inte videor ska spridas. Samma bör väl rimligen gälla Aylan som drunknade vid Turkiets kust.
Citera
2019-05-08, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Det är inte säkert att det var flaggan i sig. Förmodligen spelade man också provocerande musik eller skrek något olämpligt. Rena spekulationer förvisso, men det brukar hänga ihop.

Ja men då så, spelade de provocerande musik så får de väl ta detta?

Vilken jävla idiotkommentar

Snyltarna ska inte ens vistas inom Sveriges gränser. Sådana här kackerlackor springer hela dagarna och kallar tjejer för svennehora m,m

De ger sig på en kille två mot en, fega jävla kräk.

Öga för öga, tand för tand
Citera
2019-05-08, 21:49
Medlem
Yxherrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
https://www.nordfront.se/film-sprids-pa-rasframlingar-slar-svensk-pojke.smr
Sådana härliga "människor" Sverige tar in. Det går jättebra att blanda sådana avarter med en civiliserad befolkning.
Citera
2019-05-08, 21:50
Avstängd
OliverCromwells avatar
Kan någon förklara för mig VAD det är som polisen ska UTREDA?

Detta är ju för fan en open and shut case!

Allt finns på film för fan!
Citera
2019-05-08, 21:50
Medlem
De jävla blattebarnen gråter ut om att de blev kallade negerjävel. Håll bara käften eller åk hem. Vem har betalat deras märkeskläder? Svenska skattebetalare som deras föräldrar livnär sig på, alternativt pengar de fått via personrån av yngre förmågor än de själva.

Packa och åk hem!
Citera
2019-05-08, 21:52
Medlem
Svensk ungdom är så jävla vek.
Citera
2019-05-08, 21:52
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkbog
Håller med till 100%
Sydstatsflagga, torshammare och nmr-tröja osv måste man vara beredd att försvara. Funkar inte att lipa om man åker på spö.
Gillar det inte men så ser verkligheten ut.

Absolut, och visar man tecken på att vara musilim så ska man vara beredd på att få stryk.
Citera
2019-05-08, 21:55
Medlem
CHALLETVAERVIGGs avatar
Saxat från Aftonbladet:

Den 16-årige ”eparaggaren” har, utöver svullnad läpp och ett märke på halsen, klarat sig fysiskt bra efter händelsen och säger att han ”mår bra”.
Han tycker att det är bra att klippet sprids på nätet och har heller inget emot att vi publicerar det.
– Jag tänker att det är bra på ett sätt att folk får förstå hur det går till.
Citera
2019-05-08, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Stämmer. Området är nu helt somaliskt i stort sätt. På 90-talet var det mer blandat med folk från mellanöstern men även finnar och svenskar.

Japp, så ser utvecklingen ut när man har ogenomtänkt immigration av alldeles för stor omfattning. Jag gissar som sagt att en del "utvalda" småkommuner snart kommer se ut som ditt gamla bostadsområde.
Citera
2019-05-08, 21:56
Medlem
ycwms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
https://www.expressen.se/gt/16-aringen-berattar-om-raa-misshandeln/

"KIL. Klippet sprids som en löpeld på nätet – men visar inte hela bilden.

Den 16-årige pojken i epatraktorn berättar nu för GT om det okända händelseförloppet och ambulansfärden efter den råa misshandeln.

– Efter kanske tio minuter började jag att skaka och såg ingenting på ena ögat.

Men de utpekade gärningsmännen har en helt annan bild."

Tog lite tid men så har iaf expressen skrivit

" Det mest otäcka med detta är ändå den här mobben som uppstår.

På nätet har det ryktats om att nazistgrupper är på väg till Kil. Om attacker mot de utpekade gärningsmännens bostäder. Om ett värmländskt samhälle i uppror.

Tonen är stenhård."

Ja, lite internetkrigare är helt klart det mest otäcka med det här
Citera
2019-05-08, 21:58
Medlem
Ni som tror att någon seriöst kommer att ge babbarna spö för denna attack

När har det någonsin skett? Sådan samhörighet finns knappt mellan svenskar att man begår vedergällningsattacker för en attack mot en främling. Svenskar är mest tuffa på Flashback, i verkliga livet pallar man inte riktigt trycket.
Senast redigerad av stracci 2019-05-08 kl. 22:00.
Citera
2019-05-08, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Så kan det säkert vara, men det är i alla fall ingen skräll om två invandrare som är kända för att vara bråkstakar blev provocerade av EPA-ungarna. Försvarar inte på något sätt deras beteende, då de verkar vara idioter.

Men är det så smart att vara medvetet provokativ när man vet att det förekommer mycket våld i samhället? Kan man inte låta sydstatsflaggan hänga hemma på pojkrummet?

Jag tror våra meningar om vem som uppför sig provokativt i den där videon går isär.

Var det för att våra ouppfostrade barn skulle bli misshandlade som vi valde "refugees welcome" menar du? Att de små juvelerna från utlandet är så ömtåliga att alla svenskar måste huka sig och leva som arabvärlden från och med nu för att inte vara "provokativa".

Förr i tiden kanske en socialdemokratisk gubbdjävel gått fram till epa-killarna och sagt åt dem att ta bort den där djävla rasistflaggan eller så ringer han morsan som ger smörj. Det var konsekvenser i en rimlig samhällsmodell som jag kan ställa upp på även om jag ogillar socialdemokratiska gubbdjävlar som tror de vet bäst.

Men det här...
Det här är fel på alla sätt. Det här är inte vad jag vill se i ett land som försökt vara generöst och dela med sig av sin rikedom och trygghet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in